وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دی بروین: بایرن باید با وولفسبورگ صحبت کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک وولفسبورگ تاکید کرده که با باشگاه بایرن مونیخ مذاکره نکرده است.

عملکرد درخشان کوین دی بروین در این فصل باعث شده وی مورد توجه اکثر باشگاه های بزرگ اروپا قرار بگیرد .

دی بروین به بیلد گفته است :" اگر بایرن به جذب من علاقه دارد باید با وولفسبورگ مذاکره کند. آن ها باید درباره آینده من تصمیم بگیرند . تا به امروز با باشگاهی مذاکره نکردم ولی نمی توانم با قاطعیت بگویم که این تابستان از وولفسبورگ نمی روم .

فکر می کنم هواداران دوست دارند بازیکن ها با آن ها صادق باشند تا اینکه من از عشقم به وولفسبورگ بگویم و بعد ناگهان ناپدید بشوم . " 

 

منبع

نظرات 50 + ارسال نظر
narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:01

کاش نیاد
شورله و رویس هم بازیکنای خوبین.. اونام نباید بیان
چون مجبور میشن تو پست غیر تخصصی بازی کنن و باعث ضربه به تیم ملی میشن .. یدفعه میبینی جام ملتهام صعود نکردیم :|||
البته شوخی میکنم .. یوگی با عرضه تر از این حرفاس .. از چوب خشکم میتونه بازی بگیره ولی هیشکی دوست نداره بازیکنای جوون المان افت کنن

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:05

ان شاا.. سال بعد با کلوپ میان

Navid Bayern Lover چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:20

واقعا بازیکن بی نظیریه الان سنش کمه وقتش که بشه هازارد در برابر دی بروین کشک هم به حساب نمیاد من که از خدامه بیاد بایرن و ای کاش که بیاد

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:21

narcis13 جان
دی بروین المانی نیس بلزیکیه
بازیکن خیلی خوبیه امارش معرکست
قیافش هم بامزه س
از اومدن کلوپ هم استقبال میکنم

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:37

ورزش3 اینجوری تیتر زده:
ده‌بروین: آماده مذاکره با بایرن هستم

بایرن کبیرودیگرهیچ چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:42

بدون تعصب بخوایم بگیم دی بروین درحدواندازه های هازارد نیست.هازارد امسال بهترین وینگر اروپا بودبه همراه روبن ومسی.(حیف که روبن مصدوم شد)

saeeed چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:44

سلام
دوستان یذره تو کامنتاشون بیشتر دقت کنن کوین دیبروین بلژیکی هست و ن تنها بااقتداراقای پاس گل بوندسلیگاشد بلکه اقای پاس گل اروپاشد با بیست پاس گل
فک میکنم نفردوم دوازده سیزده تا پاس گل داد

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:51

شورله و رویس المانین :|
دی بروینم خودش پسرفت میکنه
من ادعام نمیشه چند هفته پیش تو فوتبال 120 موقع نظرسنجیش فهمیدم دی بروین المانی نیس

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 15:52

عب نداره فدای سرت
یه همچین اشتباهایی پیش میاد داداش

ARIAN-85 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:17

من که متاسفانه بازی هیچ کدومشون رو نیدم ولی امیدوارم کسی که لیاقت همراهی شواینی و مولر رو تو حمله داره به بایرن بپیونده

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:47

داداش ؟!!!!
نارسیس انگلیسی شده ی نرگسه :|
بهرحال ممنون :)

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:57

narcis13
نمیدونستم واقعا عذر میخوام ابجی
البته فرق چندانی هم نمیکنه بایرنیها چه خانوم چه اقا واسه ما عزیزن

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 17:06

نه داداش نیاز به عذرخواهی نیس
شما خیلی لطف دارید :)
متقابلا ^_^

saeeed چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 17:58

خیلی دوس دارم وقتی میبینم دخترام فوتبال نگا میکنن...
و یکمم طبیعیه ک ی جاهایی کم بیارن البته اصا منظورم ازاین جمله توهین نیست..

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:09

فوتبال دختر و پسر نمیشناسه داداش همه رو دیوونه میکنه
دخترای بایرنی کمن چون بایرن رونالدو ونیمارو نداره که به عشق اونا بایرنی شن
بازیکنای بایرن تقریبا قیافه خیلی خیلی جذابی ندارن بجز گوتزه(ولی خوب ما عاشق خودشونیم)
این دخترایی هم که بایرنی شدن مطمئنم به خاطر درکشون از فوتباله که سراغ بایرن اومدن نه به عشق یه بازیکن

سجاد چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:17

با سلام.امیدوارم این جواهر هر چه زودتر جذب کنیم.یکی از بهترین و خلاق ترین بازیکن های بلژیکی هست.از جمله خصوصیاتش.شوت زن هوش بالا پاس های بی نقص چند پسته تمام کنندگی تقریبا خوب و... که سن خوبیم داره(23)و میتونه سالها در بایرن بازی کنه.که کاملا به سبک بازی بایرن میاد.بنظر اومدن دی بروین دارمیان استرلینگ قطعیه.و با خرید یک مدافع وسط و یک وینگر(گریزمانیا دی ماریا) یا مهاجم(لاکازت) تیم میتونه نقل و انتقالاتش را ببنده.با تشکر.

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:23

سوپر مانوی عزیز
اون پیام مال من نیست. من هیچوقت حاضر نمیشم که شوآینی نماد بایرن و تعصب از این تیم بره. یادم نمیره شوآینی بعد از گل بن عطیه به بارسا داشت چیکار میکرد. همچنین چهره متعصب و ناراحت اون رو بعد از تعویض در همون بازی بر روی نیمکت به خاطر اینکه تیم داره حذف میشه هیچوقت فراموش نمیکنم.

نمیدونم کی با نام من جدیدا این پیامو گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم کسی مانند یکی از پیامهای پستهای قبلی مغرضانه این کارو نکرده باشه.
ظاهرا در ادامه همون اطلاعیه قبلی باید بگم که هر نوع پیامی ضد مولر، گوتزه، شوآینی و دیگر بازیکنهای آلمانی تیم و بخصوص کاپیتان لام دوست داشتنی بود مطمئن باشید مال من نیست.
چه گیری افتادیم. هی باید اطلاعیه تکذیب بدیم.

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 19:51

واقعا خوشحال میشم اگه بیاد....
البته اگه تو بایرن افت نکنه....

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:33

خدا به دووووور !! یعنی تا الان همتون فکر میکردین من پسرم؟!!!! وووی :))))))))))
اقا سعید
خودت کم اوردی :@
من فقط حوصله نداشتم بگم افت شورله و رویس به ضرر المانه کلی گفتم :(((((
بله من خیلی جاها کم میارم بخصوص که امسال کنکوریم اما اینجا نبود :(
میگم داداش نیمار همچینم قیافه نداره ها !!
کریسم که ابرو برمیداره :|||||||
اصن الهه ی زیبایی مانی و میشائیل خودمون ^_^

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:35

اقا همینجا هرگونه پیام ضد لام دیدین من به عهده میگیرم!
مثه طالبان که همه چیو گردن میگیره!
بس که ظالم و خسیس و چندشه .. بدم میاد ازش پرروو
واسه عروسیشم هیچکدوم از هم تیمیاشو دعوت نکرد :/

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:58

من حتی یه پاپاسی هم واسه نیمار و رونالو ارزش قائل نیستم
از نظر من مانو از همشون خیلی خیلی قشنگتره
ولی دخترایی رو دیدم که کشته مرده نیمار و رونالدو ان

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:03

منم کشته های کریسو دیدم
ولی همه ی دخترا اینطور نیستن
حتی اگه طرفدار رئال یا بارسا باشن
بعضیاشون عاشق فوتبالن

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:06

زنده باد مانوئل خوشتیپ خودمون که از همشون یه سروگردن بالاتره

narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:23

100%

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:28

که وارد بحث شما شدم ولى...
من دخترها رو که مخالف رونالدو بودن رو بیش از هوادارانش دیدم
خود من هم مخالف نیمارو رونالدو از نظر اخلاقى هستم...البته این دو بازیکنان تکنیکى اى هستند ولى براى من هرگز ارزش مانوئل و توماس رو ندارن
امیدوار هستم که در کنکورتون موفق باشید

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:31

اصلاح میکنم
ببخشید که
تازه پسرهاى زیادى رو هم دیدم که الگوى زندگیشون رونالدوست و دوست دارن همه جوره مثل این فرد باشن

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:40

tm25جان.نمیدونم چی صدات کنم داداش یا ابجی
دخترایی که عاشق رونالدو هستن یه جوریه که فک میکنن رونالدو بی اف یا نامزدشونه.اصن یه وضعیه ها.ولی پسر هم زیاد دیدم که اینجوری باشن
نیمار فن ها هم میگن که شیرینه و دوست داستنی و این حرفا
من منکر توانایی هاشون نمیشم ولی خب به نظر من ارزش مانو و باستی و توماس و ماریو خیلی از اونا بالا تره...خیییییلی

مانو نه مث رونالدو ابرو برمیداره و عربده میکشه
نه مث نیمار رو تنش نقاشی میکشه(بگم که مانو خالکوبی داره ولی نه مث اون.کنار قوزک پاش)

بایرن چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:07

دوستان یه نفر به اسم من توهین و فحاشی میکنه که داره از اسم من سواستفاده میکنه
خواستم در جریان باشین

معمولا کنار اسم من پرچم المان هست

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:08

باهات موافقم
ولى واقعا اونجور دخترا یکم توهمى هستن
همه حرف هاى شما هم درسته!
خودم هم گفتم که باهاشون مخالفم...ولى کلا منظور من از بیان این موضوع این بود که دخترایى که عشق این دو هستن قابل تحملتر از پسرایى هستن که الگوى زندگیشون این دو نفر هستن

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:14

متأسفانه من گاهى در بیان نظرات شخصى ام ناتوانم
گاهى انقدر حرف براى گفتن دارم که از موضوعى که میخوام درموردش صحبت کنم دور میشم
براى همین در کامنت بعدى ناگفته هام رو میگم

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:15

بایرنجان
این یارو به اسم منو هایزنبرگ و یک بایرنی و .... هم کامنت میزاره(برو تو پست"عذرخواهی شاتس اشنایدر برای توهین به بایرن"و ببین)
کلا مشکل داره
فک کنم بتونیم اونو از بقیه تشخیص بدیم


tm25کاملا درسته حرفت (ابجی؟؟؟؟)

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:21

چه اهمیتى داره؟
دختر یا پسر مهم اینه که بایرنى ام

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:22

راستى من تا حالا نمیدونستم مانو تتو داره
سرچ کردم ولى عکسش مشخص نبود...تتوى مانو چه شکلیه؟

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:28

یه حرف چینیه.خیلی کوچیک و محو.کنار قوزک پای راستش.مال دورا جاهلیتشه
فیلتر داری؟
اگه داری برو اینجا
http://manuel-neuer-passion.tumblr.com/tagged/tattoo

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:33

عبارت دوران جاهلیت خیاى بامزه بود
فیلترشکن دارم ولى متأسفانه کار

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:34

اصلاح میکنم
کار نمیکنه

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:38

راستى آقاى سوپرمانو
اگر ناراحت نمیشید میتونم بپرسم که شما چند سالتونه؟
فقط کنجکاو شدم!

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:40

توی گوگل manuel neuer tattoo رو سرچ کن دومین عکسی که میاد تقریبا واضحه

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:43

+18

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:46

خب پس باید احترامتون رو حسابى نگه دارم چون از من بزرگتر هستید

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:49

احترام کوچیک و بزرگ نمیشناسه
بلکه ارزش ادمو نشون میده
عکسو دیدی؟

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 23:05

حرفتون قابل تقدیره
هرکس با رفتار خودش شأن خودش رو نشون میده من همین موضوع رو در پست مولر: گواردیولا میراث هاینکس را زنده نگه داشت و با وجود علاقه بایرن و چلسى اتلتیکو علاقه اى به فروش گریزمان ندارد بیان کردم


عکس رو هم متأسفانه ندیدم چون باز نشد

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 23:27

کامنتاتو اونجا دیدم
همین الان برو و به دو پست بالایی یه سری بزن میبینی که واقعا یه عده هستن که یا از روی بیکاری یا به خاطر مشکل روانی به جای کسایی که توی این سایت شناخته شدن کامنتای منفی و دور از شعور قرار میدن
قبلا واسه بقیه دوستامونم همچین اتفاقی افتاده بود....
بچه ها حق دارن بهم شک کنن...
جو وبلاگ بخاطر مخالفا و موافقای پپ چندان خوب نیس و بین بایرنیها بی اعتمادی بوجود اومده
ومتاسفانه حتی منم که با این قضیه تقریبا متعادل برخود مبکنم هم دچار دردسر کرده

tm25 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 23:41

بله دیدم
ولى با عقل من جور در نمیاد
فکر نمیکردم فردى انقدر بیکار باشه
با عقل من اصلا جور درنمیاد...آخه چرا؟
کاش مدیران سایت فکرى به حال این افراد کنند!
واقعا دیگه نمیتونم در این مورد اظهار نظر کنم

narcis13 پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 00:04

tm25 ازتون ممنونم خیلی لطف دارید
بله همچین پسرایی دیگه زیادی غیر قابل تحملن
فکر میکنن شبیه کریس شن میتونن در یه زمینه هایی موفقیت کسب کنن !! :دی
شما هر وقت دوست داشتی وارد بحثای من بشید .. قدموت بر چشم
اوضاع کانونم قاراش میش شده ها .. من تشخیص نمیدم کی به کیه :(

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 17:17

بله داشتیم درباره دیبروین حرف میزدیم کشید به رونالدو بچه پرو مزخرف. دوستان شما که انقدر حرف دارین چت کنید. چرا در باره دیبروین کامنت میذارین؟

tm25 پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 23:29

حرفتون متینه
ولى ما درباره دیبروین کامنت نذاشتیم
در اصل درباره رونالدو تو پسن دیبروین کامنت گذاشتیم

tm25 پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 23:31

اصلاح میکنم
پست

snowwhite جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:09

اصلا نمیفهمم عاشق قیافه ی یه بازیکن شدن یعنی چی؟؟؟ به نظر من ذات ادمها مهمه. من یه تار موی بازیکنای خودمونو با صد تا رونالدو عوض نمیکنم.

German Boy جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 11:44

ینی میشه بیاد؟ خدایی سلطان پاس گله تو هر تورنومنتی زرت وزرت پاس گل داده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد