وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و فرانکفورتی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و هشتم بوندسلیگا برابر تیم اینتراخت فرانکفورت به برتری رسید. در ادامه نظر باواریاییها و فرانکفورتی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

من بسیار بسیار به تیمم افتخار می کنم، ما بازی را تحت کنترل داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. 3 روز بعد از بازی مقابل لورکوزن مقابل یکی از هجومی ترین تیم های بوندسلیگا قرار گرفتیم. برای قهرمانی به 3 برد دیگر نیاز داریم. اکنون باید برای یک بازی ویژه آماده شویم و به خوبی ریکاوری انجام دهیم، امیدوارم برای بازی با پورتو بازیکنان امروز را کامل در اختیار داشته باشیم و مصدوم جدیدی نداشته باشیم.  گاهی اوقات پاها خسته می شوند و گاهی آن ها در وضعیت خوبی قرار دارند، نکته مهم این است که مغز قدرت فرمان دادن را داشته باشد.   

 

روبرت لواندوفسکی : 

می دانستیم که این دیدار ساده نخواهد بود. همواره بازی پس از یک دیدار 120 دقیقه سخت است، به خصوص که ما تنها دو روز فرصت برای بازیابی داشتیم. اما ما باز هم بازی خوبی ارائه کردیم، شاید به غیر از دقایق ابتدایی نیمه دوم. پس از گل دوم سه امتیاز در جیب ما بود و ما آن طور که می خواستیم بازی را ادامه دادیم. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اگرچه از این نتیجه هم راضی هستیم.

 

کارل هاینس رومنیگه : 

این بازی مرا تحت تاثیر قرار داد زیرا این تیم کمتر از 65 ساعت قبل 120 دقیقه برابر لورکوزن بازی کرده است. تیم با وجود غیبت سه چهارم از بازیکنان اصلی به دلیل مصدومیت به طور شگفت انگیزی خوب بازی کرد. اکنون تنها کاری که من می توانم انجام دهم تحسین فراوان بازیکنان و مربی است. 

 

توماس شاف (سرمربی اینتراخت فرانکفورت) : 

از بازی تیمم ناامید هستم. با حریفی دشوار بازی کردیم و به نظرم آن ها بهترین تیم جهان هستند. با این وجود باید شما تلاش خود را با توجه به توانایی هایتان داشته باشید، چیزی که امروز ما موفق به انجام آن نشدیم. ما امروز فاقد اعتماد بنفس کافی برای به چالش کشیدن حریف بودیم. دیدید که موقعیت خاصی نتوانستیم خلق کنیم. اگر به جدول نگاه کنید متوجه خواهید شد که بایرن 2 برابر ما امتیاز دارد و این مسئله امروز هم نشان داده شد. 

 

کوین تراپ (کاپیتان اینتراخت فرانکفورت) : 

بازی در مونیخ همواره سخت است و ما این نکته را از قبل می دانستیم. اگرچه ما باز هم می خواستیم که برنامه های خود را دنبال کنیم اما بایرن بازیکنان فوق العاده ای دارد. ما تنها تیمی نیستیم که در این ورزشگاه دچار مشکل شده ایم. در مجموع فکر می کنم که نمایش قابل قبولی ارائه کردیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 07:24 http://bayern.blogsky.com

عالی بازی کردیم. امیدوارم بازی با پورتو هم همین جور خوب بازی کنیم به خصوص مواظب ضد حملات باشیم و از فرصت هامون به بهترین شکل استفاده کنیم

ribery یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 13:10

خدا کنه ریبری برسه

باواریا یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 13:37

ریبری احتمالا فقط چند دقیقه بازی میکنه نباید ریسک کنه دوست عزیز

GERMANY یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:54

لیک قهرمانان مثل بوندسلیکا نیست همه ی حریفا خطرناک هستن نمیدونم جه جیزی در انتظارمون هست ولی باید تمام تلاش خودشون رو بکنن در غیر این صورت خودمون رو باید حذف شده بدونیم خودتون قضاوت کنید که من دروغ میکم یا راست حرف حسابی میزنم یا نا حسابی تو لیک قهرمانان همه ی تیم ها نهایت تلاش خودشون رو میکنن که به بهترین مقام برسن جه ضعیفا جه قویا همه و همه خیلی ناراحتم امیدوارم کورادیولا یه راه حلی بیدا کنه من واقعا میترسم راستی بواتنک جرا دیشب نبودش نکنه اونم مصدومه اکه باشه که کارمون تمومه...والسلام...وای من دیکه حرفی ندارم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد