وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و گلادباخی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و ششم بوندسلیگا برابر تیم بروسیا مونشن گلادباخ تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها و گلادباخی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم ضدحملات آن ها را کنترل کنیم. همه راه ها برای رسیدن به گل را امتحان کردیم اما بدون حضور روبن و ریبری این کار برای ما مشکل بود. در نیمه دوم ما دو برابر مغزمان از قلبمان فرمان گرفتیم و احساسی بازی کردیم. گلادباخ بسیار خوب بازی کرد. ما بخاطر اشتباه نویر نباختیم، بلکه ما به دلیل مشکلات موجود در فاز حمله بازی را واگذار کردیم. مردم فکر می کنند رقابت های بوندس لیگا بسیار آسان است، اما من از مشکلات و سختی های آن خبر دارم. ما باید بازی را آنالیز کنیم و با بعد از بازی های ملی باید با برد به بازی های برگردیم. 

 

باستین شواین اشتایگر : 

من در طول بازی حس می کردم که بازی را در کنترل داریم. گلادباخ کارش را به خوبی انجام داد. آن ها خیلی عقب بازی می کردند و منتظر می ماندند که ما توپ را از دست بدهیم و ضد حمله خود را شروع کنند. آن ها 2 یا 3 بار موفق به این کار شدند و 2 گل به ثمر رساندند. اگر تیمی با همه بازیکنان در دفاع شرکت کند فضاها کاملا بسته می شود. ما نیاز داشتیم که راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم. این بازی درس خوبی برای یاد گیری از اشتباهات خودمان بود. 

 

مانوئل نویر : 

گلادباخ بسیار خوب بازی کرد و در دفاع عالی ظاهر شد. ما نتوانستیم هیچ شانس جدی گلزنی ایجاد کنیم. ما می خواستیم بهتر ظاهر شویم و با توجه به نتیجه بازی وولفسبورگ اختلاف با این تیم را بیشتر کنیم. ما از اهداف تیم در این فصل خبر داریم. باید به آینده نگاه کنیم و به آن خوشبین باشیم. 

 

کارل هاینس رومنیگه : 

میدانیم که پپ و خانواده اش شرایط خوبی در مونیخ دارند. در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که باشگاه، گواردیولا را بعد از سال 2016 حفظ نکند. پپ کلید موفقیت بایرن در آینده است. 

 

لوسین فاوره (سرمربی گلادباخ) : 

بسیار مهم بود که کارهای دفاعی را به خوبی انجام دهیم. در 20، 25 دقیقه ابتدایی بایرن فوق العاده کار کرد و تصاحب توپ عملا برای ما غیر ممکن شده بود. سپس ما با خوش شانسی گلی به ثمر رساندیم. نیمه دوم بهتر بود، ما شرایط بهتری پیدا کردیم و توانستیم بازی خود را ارائه کنیم. اما این فقط یک بازی سه امتیازی است که هم اکنون به پایان رسیده. 

 

مکس البر (مدیر ورزشی گلادباخ) : 

این یک بازی شش امتیازی برای ما بود. پس از تعطیلات زمستانی بسیار با ثبات عمل کرده ایم. کسب سه امتیاز در مونیخ تمام خوبی های دنیا را به شما می دهد.

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 19:12

اونا خودشون رو براى باخت امده کرده بودن فقط اومده بودن تا شیش تاى نشن بعد این یارو با این ترکیبش برد رو تقدیمشون کرد نظر مدیر ورزشى شون رو بخونید میفهمید

M.S.G دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 23:18

وقتی 7تا 7تا میزنه به یه تیمی مربی خوبیه و وقتی میبازیم مربی کارشوبلد نیست و...
دوستان یه تیم روزای فراز و نشیب داره بعدشم نمیخوام مقایسه کنم اما همین رئال یا بارسلونا با اون همه ستاره بازم بعضی از بازی ها افتضاح بازی میکنن دلیل نمیشه فقط بدی های تیم رو دید...
به امید پیروزی و تکرار 3گانه با افتخار و قهرمانی آلمان در یورو2016

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد