وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: انتقادات نسبت به من شدید بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مراکشی سابق آ اس رم می گوید انتقاداتی که از او در ماه های اول حضورش در بایرن مونیخ نسبت به او مطرح شد را جالب نمی داند.

به نقل از Goal، مهدی بن عطیه می گوید که او ماشین نیست و احساس دارد و حس می کند در شش ماه اول حضورش در بایرن مونیخ رفتاری ناعادلانه با او صورت گرفته است.

بن عطیه در مصاحبه ای با اشپورت بیلد درباره انتقادات مطرح شده گفت: "من ماشین نیستم. تنها چیزی که مردم درباره من حرف می زنند قیمت من است و با خود می گویند من چقد می ارزم.

"بعضی ها قبل از اینکه من اولین بازی خود را اینجا انجام دهم از من انتقاد می کردند. هنگامی که بعد از دریافت کارت قرمز مقابل منچسترسیتی فرانتس بکن باوئر از من انتقاد کرد خیلی تعجب کردم. من هرگز با او ملاقات رو در رو نداشتم و با هم هرگز حرف نزده بودیم.

"کنار آمدن با این اتفاقات برای من بسیار سخت بود چون این اولین کارت قرمز من در دوران فوتبالم بود. بعد از این انتقادات ماتیاس سامر به من اطمینان مجدد داد."

بن عطیه در این فصل در مجموع در 16 بازی در تمامی رقابت ها برای بایرن مونیخ به میدان رفته است و موفق به زدن 1 گل هم شده است. مدافع 27 ساله مراکشی که هم اکنون در حال بازگشت مجدد به میادین است تا ژوئن 2019 با بایرن قرارداد دارد. 
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 21:45 http://bayern.blogsky.com

انصافا مدافع خوبی هست.

issa چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 21:56

به نظرم مدافع خوبیه

باستین چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 22:36

مدافع خوبیه ولى نمیدونم جرا بایرن همه مدافعاش به جز الابا ولام سرعتشون کمه

جاوید چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 22:55 http://footballi-pictures.mihanblog.com

و باز هم سامر ! ایول مرد !

استقلالی ام چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 23:19

چون دفاع میانی سرعتش کمتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد