وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ بدون مارکو رویس چه خواهد کرد؟

در ماه هاى اخیر همواره از بایرن مونیخ به عنوان مقصد آتى مارکو رویس در مطبوعات نام برده مى شده است، حال با تمدید قرارداد این ستاره آلمانى با دورتموند، مونیخى ها در زمینه نقل و انتقالات کارى بزرگ و دشوار را پیش روى خواهند داشت، چون در سال هاى آتى برخى از ستون ها و بازیکنان اصلى تیم نظیر باستین شواین اشتایگر،‌ فیلیپ لام، آرین روبن و فرانک ریبرى به دلیل شرایط سنى از شرایط حضور نود دقیقه اى در میدان برخوردار نخواهند بود.

از بایرن مونیخ انتظار مى رود که از وجود چنین بازیکنانى نهایت استفاده را ببرد و همچنین سطح عملکرد تیم را بدون وابستگى به آنها تا حد امکان در سطح بالایى نگه دارد،‌چون شرایط فوتبال به گونه اى است که حتى تیم هاى موفق نیز در صورت عدم فعالیت منطقى در بازار نقل و انتقالات احتمال دارد به تیم هایى درجه دو تبدیل شوند.

تابستان گذشته تونى کروس مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک نمود، سران مونیخى با جذب ژابى آلونسو به عنوانى راهکارى کوتاه مدت چنین کمبودى را جبران نموده اند و مى توان از نگه داشتن بازیکنان جوانى نظیر هویبیرگ، گائودینو و کیمیش که به تازگى از اشتوتگارت جذب شده است، به عنوان راهکار بلند مدت مونیخى ها براى این مشکل ارزیابى نمود. پست هاى مهاجمین کنارى در دو سوى میدان از دیگر پست هاى جنجالى در بایرن مونیخ محسوب مى شود، هر چند که توماس مولر و ماریو گوتسه در سال هاى آینده مى توانند تضمینى براى مونیخى ها در چنین پستى باشند.

سینان کورت استعداد جوانى که به تازگى به بایرن مونیخ پیوسته نیز از قابلیت بازى در چنین پستى برخوردار است، اما اینکه آیا وى از پتانسیل تبدیل شدن به بازیکنى کلیدى در ترکیب مونیخى ها برخوردار است، هنوز قابل پیش بینى نمى باشد. به همین دلیل فعال شدن بایرن مونیخ در بازار نقل وانتقالات در آینده نزدیک براى یافتن بازیکنى مناسب در چنین پستى کاملا قابل تصور است.

به نظر در بوندسلیگا دو بازیکن جوان و با کیفیت به نام هاى یولیان دراکسلر و کوین دى بروین براى بازى در چنین پستى، توجه سران بایرن مونیخ را به خود جلب کرده اند. دراکسلر مى تواند گزینه اى مناسب براى بایرن مونیخ باشد با توجه به اینکه وى چندین فصل است که در سطح بالایى حضور داشته و تجربیات خوبى در لیگ قهرمانان اروپا و تیم ملى آلمان کسب نموده است، علاوه بر این وى قابیت خود را براى عهده دار شدن رهبرى تیم درون زمین نیز به اثبات رسانده است.

مطابق بندى از قرارداد شالکه با یولیان دراکسلر، مونیخى ها براى جذب او مى بایست مبلغ ۴۵ میلیون یورو بپردازند، که با توجه به قدرت مالى این باشگاه و توانایى هاى دراکسلر پرداخت چنین مبلغى از سوى بایرن مونیخ براى جذب این ستاره آینده دار فوتبال آلمان چندان دور از ذهن نمى باشد. البته نسبت به این موضوع که دراکسلر بتواند درخشش مورد انتظار را در مونیخ داشته باشد با توجه به عملکرد ماریو گوتسه در این تیم، مى بایست با دیده تردید نگریسته شود. با این حال این نکته هرگز قابل پنهان نیست که مونیخى ها علاقه خاصى به جذب بازیکنان ملى پوش جوان آلمانى دارند.

نام کوین دى بروین نیز بى تردید در لیست خرید آتى ماتیاس سامر مدیر ورزشى بایرن مونیخ دیده مى شود، به خصوص از زمانى که در آغاز دور برگشت بوندسلیگا، وولفسبورگ موفق به شکست ۴:۱ بایرن مونیخ شده است. این ستاره بلژیکى در آن دیدار موفق به ثمر رساندن دو گل و ارسال یک پاس گل شده بود. مزیت این بازیکن سابق چلسى چند وجهى بودن این بازیکن مى باشد، دى بروین هم در وولفسبورگ و هم در وردربرمن نشان داده است که علاوه بر توانایى بازى در کناره ها، از قابلیت بازى در میانه میدان نیز برخوردار است، وى با تکنیک بالا و قدرت پاس کارى خود مى تواند گزینه اى مناسب براى مونیخى ها باشد.

البته سران مونیخى براى جذب دى بروین مى بایست هزینه زیادى پرداخت نمایند و گرگ ها هرگز بازیکنان با کیفیت خود را با قیمتى ارزان از دست نخواهند داد، با توجه به اینکه حضور مستقیم وولفسبورگ در لیگ قهرمانان فصل بعد قطعى به نظر مى رسد و سران این تیم مایل به تضعیف تیم خود نخواهند بود.

خارج از بوندسلیگا و فوتبال آلمان نیز گزینه هاى جذابى براى قرار گیرى در کادر بایرن مونیخ حضور دارند، رحیم استرلینگ، آنتونى گریزمان و ممفیس دپاى، از مهمترین نام هایى هستند که این روزها در مطبوهات آلمانى براى حضور در بایرن مونیخ در خصوص آنها گمانه زنى هایى به چشم مى خورد. اما این پرسش وجود دارد که آیا این بازیکنان مى توانند جانشینى مناسب براى ریبرى و روبن باشند و یا اینکه آیا این بازیکنان با قیمت هایى مناسب و منطقى قابل جذب هستند. از بین این سه بازیکن نام برده شده شاید سران مونیخى تنها بتوانند دپاى را با هزینه اى مناسب در اختیار گیرند و بى تردید آنها براى جذب بازیکنانى نظیر گریزمان و استرلینگ مى بایست هزینه هاى بیشترى متقبل شوند.

پیش بینى تصمیم بایرن مونیخ براى جذب هر یک از این بازیکنان دشوار به نظر مى رسد، اما با توجه به عدم دسترسى مونیخى ها به مارکو رویس، بى تردید سران این باشگاه مجبور خواهند بود تصمیمى در خصوص یافتن جانشینانى مناسب به جاى روبن و ریبرى اتخاذ نمایند و طرفداران این باشگاه بسیار مشتاق خواهند بود که بدانند کدام بازیکنان در آینده جانشین روبرى در نوک پیکان حمله بایرن مونیخ خواهند شد.

 

از وب سایت آلمانى inside11.de 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
مسلم دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 22:12

بایرن مونیخ بدون رویس چکار خواهد کرد؟بازیکن شایسته بایرن را به جای روبری می اورد و ایشاالله بار دیگر سه گانه را کسب میکند

MERSAD33 دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 22:28

الان که تو دورتموند داره عالی بازی میکنه...... یه جورایی من به عنوان تیم دوم دوسش دارم...... خارج شدن رویس از مصدومیت خیلی به دورتموند کمک میکنه..... موندنش تو دورتموند بیشتر منو خوشحال میکنه تا به بایرن بیاد

علی ام از مرند سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 01:39

کوین دی بروین کاملا مناسبه بایرنه

hitler سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 02:43

کوی دی بروین رو اگه بخرن خوبه که فعلا پپ زده تو خط خرید بازیکن های بالای ۳۰ سال اسپانیایی

خدا ختم به خیر کنه

مکتب استقلال و آلمان کبیر. سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 14:26

عشق است لیگ کشور قهرمان جهان
دئستان دیدید که انگلیس با اون همه گدایی از خارجی ها فقط چلسی روسیه شاید در مسابقات باقی بمونه
به شبکه3 و ورزش اعتراض شدید کنید تا این لیگ ضعیف پخش نشود و کل بازی های بوندس لیگا پخش شود

bayern till i die سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 15:22

ممفیس دپاى بهترین گزینه هستش
هم خوش استیل هم تکنیکی هم سرعتی
قیمتشم پایین تر از گریزمان و دیبروینه
سنشم که 21 ساله وعالی برا اینده
دیگه کسی هم نمیگه که بوندسلیگا رو تضعیف کردیمو از این حرفا

ریبرو سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 19:00

فقط مسعود اوزیل
به خاطر این رویس رو نگفتم چون اگه بیاد دورتموند وضعیتش خیلی خطری میشه
به امید پیروزی دورتموند مقابل یوونتوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد