وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر، گران ترین بازیکن بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پورتال ورزشی ترانسفر مارکت یکبار دیگر ارزش فوتبالیست‌های بوندسلیگا را بررسی و لیست بازیکنانی که پیشرفت یا پس‌رفت داشته‌اند را منتشر کرد.


برای این ارزشگذاری معیارهایی همچون دستاوردهای ورزشی، سن، مبالغی که تا به حال به عنوان مبلغ قرارداد این بازیکنان ثبت شده و در آخر تعداد تقاضا برای جذب آنها، تاثیرگذار بوده است.
بیش از همه، گروهی از فوتبالیست‌های بوندسلیگا که در تیم ملی آلمان عضویت دارند و با این تیم در جام جهانی برزیل عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کردند، در این لیست پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت‌اند.
به غیر از اینها، قیمت کوین ده بروین بازیکن بلژیکی ولفسبورگ که چندی است مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار دارد، از 20 میلیون یورو به 28 میلیون یورو افزایش یافته است. اما برنده اصلی در این لیست توماس مولر است. بر اساس ارزیابی این پورتال، ارزش فعلی این بازیکن ملی‌پوش که در باشگاه بایرن مونیخ توپ می‌زند، با افزایشی 5 میلیون یورویی، 55 میلیون یورو برآورد شده است. تا کنون ماریو گوتزه تنها بازیکن آلمانی بود که در برهه‌ای به این اندازه قیمت‌گزاری شده بود. البته وی در لیست اخیر، 50 میلیون یورویی است.

بازندگان نامدار این لیست عبارتند از:
فرانک ریبری -از 38 میلیون یورو به 32 میلیون یورو
فیلیپ لام -از 30 میلیون یورو به 28 میلیون یورو
باستین شواین‌اشتایگر از 35 میلیون یورو به 28 میلیون یورو
هنریک میخیتاریان از 26 میلیون یورو به 21 میلیون یورو
نون سوبوتیچ از 20 میلیون یورو به 16 میلیون یورو
شینجی کاگاوا از 15 میلیون یورو به 10 میلیون یورو

و برندگان نامدار هم عبارتند از:
مانوئل نویر از 40 میلیون یورو به 45 میلیون یورو
جروم بواتنگ از 35 میلیون یورو به 40 میلیون یورو
آندره شورله از 23 میلیون یورو به 30 میلیون یورو 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 01:43

معلومه باید گرون ترین بازیکن باشه. حتی ارزشش از مسی و رونالدو بیشتره.

باستین جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 09:49

شوانى لاموریبرى جون سنشون بالا رفته ومدتى مصدوم بودن قیمتشون افت کرده ولى براى من شوانى از همه با ارزش تره نماد غیرت وتعصب المان وبایرن

saam جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 10:26

آقا چرا این چت رومی که تو صفحه اول سایت بود ...الن دیگه نیستش ؟؟؟؟؟

سوپرمانو جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 12:06

عشقه مانوئل ..امیدوازم تو بایرن از فوتبال خداحافظی کنه به هیچ جای دیگه ترنسفر نسه...تو لیاقت بهتری هارو داری زندگیم

Garshasp یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 15:39

تیمی که نویر رو داره عملا با 12 بازیکن بازی میکنه چون نویر علاوه بر پست اصلیش یک مدافع شجاع و باریسازه . زمانی که در شالکه بازی میکرد دیدم که چه استعدادی داره و اطمینان داشتم که بهترین دروازه بان جهان میشه اما مهمتر از استعدادش روحیه مبارزه طلبی و شجاعتشه که باعث میشه این طور عمل کنه . حالا که توپ طلا به نویر نرسید، فیفا نشون داد که نمیخواد این جایزه رو به هیچ دروازه بانی بده چون بعید میدونم یه دروازه بان بتونه کاری بیشتر از این انجام بده .خروج به موقع ، شوتگیری ، بازی با پا ،شروع سریع بازی ، گرفتن پنالتی و عملکرد خوب در تک به تک . اینها مجموعه خصوصیاتیه که نویر همه رو به خوبی نشون میده و به همین خاطر به عقیده ی من بهترین دروازه بان تاریخه در حالی که سایر دروازه بان ها اگر تو یکیشون خوبن ، تو دیگری به اون اندازه خوب نیستن و شخصیت کاریزماتیکش به اون خصوصیات قدرت میبخشه. امیدوارم همیشه در بایرن دوست داشتنی بمونه و خوش بدرخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد