وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: شروع ضعیفم در بایرن نگران کننده بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از عملکرد خود در فصل جاری رضایت دارد اما اعتراف می کند که ماه های ابتدایی حضور او در تیم جدیدش موجب نگرانی اش شده بود.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم 26 ساله بایرن مونیخ اذعان می کند که در روز های اول حضورش در باواریا در مورد برای ترک دورتموند و پیوستن به رقیب دیرینه تردید کرده بود.

به گزارش وب سایت بین المللی گل، لواندوفسکی در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان گفت:" باید با خیلی از مسائل به سرعت کنار می آمدم. فهمیدن چیزی که پپ از من می خواست و توقعی که از من داشت آسان نبود، هر چند که او هم زمان زیادی برای توضیح دادن فلسفه خود و آن چه در ذهنش می گذشت صرف کرد.

" او به من می گفت تحرک و جابجایی من در زمین خوب است و سرانجام گلزنی خواهم کرد. هر چند پس از چهار یا پنج بازی نگرانی به سراغ من آمد و بد ترین قسمت ماجرا این بود که من به ندرت موقعیتی برای گلزنی نصیبم می شد. در توانایی های خودم شک کرده بودم."

کاپیتان تیم ملی لهستان ادامه داد:" از همان جا بود که اوضاع آهسته بهتر شد. مطمئنم که در نیم فصل دوم گل های بیشتری به ثمر خواهم رساند. به نظر خودم در شش ماه اول حضورم در باشگاه عملکرد قابل قبولی داشته ام."

بایرن مونیخ در اولین بازی نیم فصل دوم خود در بوندس لیگا جمعه شب به مصاف وولفسبورگ، تیم دوم جدول خواهد رفت.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 10:48

روبرت عزیز اینکه شما یه مهاجم کلایسک و گلزنی شکی نیست!حتما هم جز سه مهاجم برتر دنیایی بازم شکی نیست!ولی حتی در ضعیف ترین روزهات توی دورتموند این قد کم کار نبودی...کاش مدیران بایرن مانزوکیچ رو نمیفروختن!اینجوری حداقل یه ذخیره خوب داشتیم تا شما با همه وجودت برای بایرن بازی کنی....

حمید جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 20:09

اسطوره فوتبال روبرت عزیز مشکلت در تیم اینه که همه مهاجمان بایرن خصوصا روبن در فکر اینه که خودش گل بزنه و کمتر بهت پاس میدن و تو رو صاحب موقعیت میکنند.میدونسکم که در بایرن خرابت میکنند ولی خودت با توانایی هات تونستی جواب منتقدانت رو بدی.با آرروی موفقیت بیشتر برای لوا گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد