وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدیو؛ خاطرات اولیور کان و اشمایکل از فینال 99 - قسمت سوم (با زیرنویس فارسی)

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:45

دیدار وولفسبورگ-بایرن تحت تاثیر مرگ مالاندا

جمعه شب در نخستین روز دور برگشت فصل جاری بوندسلیگا، ولفسبورگ میزبان بایرن مونیخ است.این دیدار که مصافی بین تیم صدر نشین و تیم رده دوم جدول خواهد بود، به شدت تحت تاثیر سانحه تصادفی که برای بازیکن جوان ولفسبورگ رخ داد و منجر به مرگ وی شد، است.
مانوئل نویر سنگربان ملی‌پوش بایرن مونیخ در مورد این دیدار گفت:" قطعا خواهان آنیم که به این مناسبت پیش از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت کنیم. فضای استادیوم هم بدون شک فضای خاصی خواهد بود. شکی نیست که ما مالاندا را از یاد نمی‌بریم. این ضایعه همه فوتبالیست‌ها را ناراحت کرد."
جونیور مالاندا دهم ژانویه در تصادفی که برایش در یک اتوبان بن شهری رخ داد، از پنجره ماشین به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد. مراسم خاکسپاری وی با حضور اعضای تیم ولفسبورگ در کشور بلژیک برگزار شد.
دیتر هکینگ سرمربی این تیم در گفتگو با "زود دویچه سایتونگ" در مرد شرایط خاص این روزهای تیمش، از بازی‌های پیش رو تحت عنوان دشوارترین دور برگشت در طول دوران مربیگری‌اش یاد کرد.
سران این باشگاه برای هموارتر کردن تحمل این درد مکان ویژه‌ای را در استادیوم اختصاصی ولفسبورگ برای سوگواری دوستان و هم‌بازی‌های مالاندا در نظر گرفته‌اند.
مانوئل نویر درمورد پیش‌بینی نتیجه این بازی افزود:" نمی‌شود پیش‌بینی کرد. موضوع این است که ما باید به یکه‌تازی خود ادامه دهیم و فاصله را با تیم‌های تعقیب‌کننده بیشتر کنیم. اما ولفسبورگ تیم خوبی است و بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت."

فرانک چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:51

کان: دورتموند نمی‌تواند رویس را حفظ کند

اولیور کان، اسطوره ی فوتبال آلمان عنوان کرد که بروسیا دورتموند در حفظ مارکو رویس به مشکل خواهد خورد و باشگاه‌های بزرگ به راشب گذشته رحیم استرلینگ عملکرد درخشانی مقابل چلسی داشت و با وجود اینکه موفق به گلزنی نشد، ولی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. هانری که خود فوتبالش را به عنوان یک بال هجومی شروع کرد و سپس مهاجم شد (مثل استرلینگ)، معتقد است که او می‌تواند به یک مهاجم درجه یک تبدیل شود.

او گفت:" در یک مقابل یک ها، دفاع کردن جلوی استرلینگ کار خیلی سختی است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید روی ضربات پایانی اش کار کند. گاهی دچار مشکل می‌شد ولی به موقع ضربه می‌زد. او همه چیز مورد نیاز را دارد. در یک به یک ها عالی است و سرعت بالایی دارد. سریع و تیز است. او می‌تواند به یک مهاجم درجه یک تبدیل شود."حتی رقم فسخ قراردادش را پرداخت خواهند کرد.

فرانک چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:51

چهار بایرنی، نامزد گل‌ منتخب سال 2014 آلمان

شبکه یک تلویزیون دولتی آلمان انتخاب گل‌ منتخب سال 2014 فوتبالیست‌های آلمانی را در یک نظرسنجی ‏به رأی عموم گذاشت.‏به گزارش "ورزش سه"، بین گل‌های انتخاب شده، گل‌ کلودیو پیزارو مقابل هامبورگ، باستین ‏شواین‌اشتایگر مقابل ماینتس، تیاگو برابر اشتوتگارت و ماریو گوتزه در دیدار فینال جام جهانی برابر ‏آرژانتین دیده می‌شود. قرار است جایزه نفر برنده روز هفتم فوریه در مراسمی رسمی اعطا شود که این ‏مراسم در برنامه "اشپورت شاو" تلویزیون دولتی آلمان پخش خواهد شد.‏

فرانک چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:45

لواندوفسکی:شروع ضعیفم‌در بایرن نگرانم‌کرده‌بود

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ عنوان کرد که پس از جدایی از دورتموند و پیوستن به بایرن و شروع ضعیفش در قرمزهای مونیخی، نگران آینده است
لواندوفسکی به عناون بازیکن آزاد با پایان قراردادش از دورتموند به بایرن پیوست ولی در اوایل حضورش در این تیم، دچار مشکل شده بود. او در چهار بازی ابتدایی اش برای بایرن تنها یک گل به ثمر رساند که در همان 4 بازی، تیم گواردیولا دو بار امتیاز از دست داد.

لواندوفسکی در مصاحبه با بیلد گفت:" درک چیزی که پپ از من می‌خواست آسان نبود. او به من فلسفه ی فوتبالش را توضحی داد. البته به من گفت که تحرکاتنم خوب بوده و به زودی گلزنی را شروع خواهم کرد. در چهار پنج بازی اول خیلی نگران بودم. موقعیت‌های کمی به من می‌رسید و کم کم به خودم شک کردم. از آن به بعد همه چیز خوب شد. مطمئنم که در شروع فصل، باز هم گلزنی خواهم کرد. فکر می‌کنم در 6 ماه اولم در بایرن خوب کار کرده ام."

لواندوفسکی در 15 بازی در بوندس لیگا برای بایرن، 7 گل به ثمر رسانده است.ش در این تیم شده بود.

فرانک چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:47

فوتبالیست آلمانی مسلمان شد

دنی بلوم، فوتبالیست جوان آلمانی تایید کرد که به دین اسلام گرویده و از این اتفاق خوشحال است این بازیکن جوان که جولای گذشته به نورنبرگ در بوندسلیگای 2 پیوست، بلافاصله دچار مصدومیتی شدید شد و پزشکان اعلام کردند که او 6 ماه از میادین به دور خواهد ماند.

بلوم در مصاحبه با نشریه بیلد گفت:" چندی پیش وارد یک مسجد شدم و بلافاصله منقلب شدم. اتفاقی در درون من رخ داد بطوریکه می خواستم بیشتر از اسلام بدانم. در نهایت تصمیم گرفتم مسلمان شوم و حالا احساس می کنم قدرتمندتر از گذشته هستم. اسلام دین امید و قدرت است. پیش از گرویدن به اسلام، نمی دانستم به کجا تعلق دارم و آشفته و بی نظم بودم.نماز خواندن روحم را به آرامش می رساند.وقتی والدینم را از تصمیمم مطلع کردم، در ابتدا ترسیدند. حالا 5 بار در روز نماز می خوانم و از غذای حلال نیز استفاده می کنم."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد