وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: سیتی می تواند صعود کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که صعود باواریایی ها به مرحله بعد قطعی شده است و منچسترسیتی برای داشتن شانس صعود به برد در این بازی نیاز مبرم دارد.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "ما در ورزشگاهی بزرگ و در کشوری که در آن فوتبال اهمیت بالایی دارد به میدان خواهیم رفت و اینکه بتوانیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم و به پیشرفت تیم ادامه دهیم خیلی مهم است.

"برای فوتبال بازی کردن ما به انگیزه نیاز داریم، به چیزی که برای آن مبارزه کنیم. شما برای انجام فوتبال به کمی ترس نیاز دارید. از این نظر منچسترسیتی کمی از ما جلوتر است.

"این بازی برای آن ها اهمیت بیشتری نسبت به ما دارد. ما باید از غرور تیم و باشگاه دفاع کنیم و برای تفریح اینجا نیامده ایم. در بازی رفت ما سزاوار برد بودیم ولی در دقیقه 90 توانستیم به گل دست یابیم. اگر این اتفاق نمی افتاد من اکنون تا این حد آرام نمی بود و ما باید برای صعود اینجا تلاش می کردیم.

"اگر سیتی ما را شکست دهد و در رم هم این تیم را شکست دهد صعود خواهد کرد. من مربی و برخی  از بازیکنان سیتی را می شناسم و فکر می کنم آن ها قادر به انجام این کار در لیگ قهرمانان و لیگ برتر هستند." 
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
sirsir سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 16:57

تو خواب هم صعود نمیکنن

کریم ماتیوس سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 18:53

سیتی غلط می کنه

germany سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 19:57

سیتی عمرا بتونه سعود کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد