وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

8 نکته ی جالب دیدار بایرن و هوفنهایم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امروز تیم صدرنشین بایرن مونیخ برای تداوم نتایج خوبش در بوندسلیگا، هوفنهایم رده پنجمی را در پیش خواهد داشت.

در ادامه نظر شما را به 8 نکته ی جالب در مورد این دیدار جلب خواهیم کرد:

1-از زمان صعود هوفنهایم به بوندسلیگا، این دو تیم 12 بار با یکدیگر مصاف داده اند که تیم بایرن هیچ گاه مغلوب حریفش نشده است.(8 برد و 4 تساوی)

2-سنگین ترین شکست هوفنهایم در بوندسلیگا برابر غول های باواریایی در مارس 2012 رقم خورد(شکست 7-1).

3- آخرین دیدار این دو تیم که با تساوی 3-3 به پایان رسید، تنها دیداری بود که از زمان هدایت گواردیولا، تیمی موفق به ثبت تعداد شوت بیشتر از بایرن مونیخ می شود. هوفنهایم در آن دیدار 20 شوت به سمت دروازه بایرن زد در حالیکه بایرن-که قهرمانی اش مسجل شده بود-تنها 11 شوت به سمت دروازه حریف داشت.

4-هوفنهایم 7 گل در دو بازی اخیرش در لیگ خورده است، که برابر با تعدا گل هایی است که این تیم در 9 بازی دیگر بوندسلیگایی اش در این فصل دریافت کرده است.

5-صدر نشین بوندسلیگا در 15 بازی اخیرش در لیگ شکست نخورده است و هشت بازی اخیر خانگی اش را برده است (26 گل زده و 4 گل خورده). آخرین باری که بایرن نتوانست در خانه اش به پیروزی برسد به دیدار برابر همین هوفنهایم در فصل قبل بازی می گردد که بازی 3-3 به پایان رسید و رکورد 21 برد پیاپی بایرن در خانه قطع شد.

6-هوفنهایم در 8 بازی از11 بازی این فصل خود در بوندسلیگا گلزنی کرده است که از این حیث تنها بایرن مونیخ با گلزنی در 9 دیدار برتر بوده است.

7-بایرن که تا کنون تنها 3 گل در این فصل دریافت کرده است، می تواند با کلین شیت در این دیدار، رکورد باشگاهی جدیدی به ثبت برساند.

8-بایرن بیشتر از هر تیمی دراین فصل کرنر زده است (91بار). اما فقط یک بار توانسته اند از ضربات کرنر به گل برسند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ابی. فیشور شنبه 1 آذر 1393 ساعت 13:56

سلام
عزیزان
امشب بازی بایرن هفنهایم
شبکه دبی اسپورت پخش میکنه؟؟؟؟؟
با تشکر از المان دوستان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد