وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسلاتوسکی: بایرن حریفی دشوار است و ما باید با تمام توان بازی کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، زسکا مسکو در دومین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به نقل از سایت یوفا، لئونید اسلاتوسکی سرمربی زسکا در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "تیم حریف ما بسیار با استعداد است و این کار را برای ما دشوار می کند. فصل قبل ما چند بازی را مقابل بایرن مونیخ و منچسترسیتی واگذار کردیم و این باعث شد که کار ما سخت شود و متاسفانه ما از دور رقابت های کنار رفتیم.

"یاد آوری این مسائل و اینکه تیم های حریف ما قدرتمند هستند و در سطحی بالا قرار دارند زیاد خوب نیست. وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم، اما آیا این کافی است؟ ما تنها زمانی که دیدار انجام شود این قضیه را می فهمیم.

"زاگائف و ورنبلوم محروم هستند، همچنین تعدادی بازیکن مصدوم داریم. سیدو دومبیا برای بازی آماده شده است و اما نمی دانیم که او می تواند از ابتدا به میدان برود یا نه. مقایسه بازی فردا با بازی فصل گذشته مقابل بایرن دشوار است. در بازی سال گذشته ما در خانه خوب بازی کردیم، در حالی که 3-1 بازی را باختیم توانستیم موقعیت های خوبی خلق کنیم و می توانیم امیدوار باشیم شرایط بهتر از آن بازی شود. "
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد