وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: رد پیشنهاد بایرن غیرممکن بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهدی بن عطیه طی مصاحبه ای اعلام کرده برای کسب جام به بایرن مونیخ آمده است.

بن عطیه 27 ساله، که طی روزهای آخر مهلت نقل و انتقالات به غول آلمانی پیوست، با اشاره به دلخوری جیالوروسی ها از ترک باشگاه توسط او، به وبسایت فوتبال ایتالیا، این گونه گفته است:

"طی مهلت نقل و انتقالات، پیشنهادات متعددی داشتم، ولی زمانی که از علاقه بایرن آگاه شدم، می دانستم که دوران فوتبالم را در این تیم ادامه خواهم داد. رم یکی از بهترین باشگاه های ایتالیا و یکی از آینده دار ترین ها در اروپا است، ولی بایرن یکی از 3 تیم برتر دنیاست.

"به بایرن مونیخ آمدم که جام های متعددی کسب کنم. رد پیشنهاد بایرن غیرممکن بود. من و همسرم کاملا از حضور در مونیخ رضایت داریم. شهر راحت، تمیز و زیبا است و حتی اگر مردم مرا بشناسند هم کاری با من نخواهند داشت. چنین مساله ای کاملا با شرایط ام در رم یا مراکش، متفاوت است که نمی توانستم به تنهایی در خیابان قدم بزنم.

"در بایرن بالاترین سطح حرفه ای گری در هر زمینه ای را لمس کرده ام. سطح تیم فوق العاده بالا است. البته برای من چندان راحت نیست، چون هنوز به فرم ایده آلم نرسیده ام. بازیکنانی مثل روبن، لام، آلابا و گوتزه به شکل باورنکردنی ای، قوی هستند. لام مرا به یاد توتی می اندازد. او همیشه در یک باشگاه بوده، سطح عملکرد بالای ثابتی داشته و متواضعانه رفتار کرده است. این ها قهرمان واقعی هستند."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید بایرنی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 08:01

مگه میشه پیشنهاد بهترین باشگاه جهان رو رد کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد