وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: با سیستم بایرن خودم را وفق داده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهدی بن عطیه که در این فصل از رم راهی بایرن مونیخ شده امروز درمصاحبه ای اذعان داشت که با وجود مصدومیت مزمن پا و نیز مشکلات زبانی توانسته است تا در بایرن جا بیفتد و خودش را با سیستم این تیم وفق دهد. این مدافع مراکشی 27 ساله در پیروزی 1-0 بایرن بر منچسترسیتی بصورت ثابت برای تیم جدیدش به میدان رفت.

او ضمن تاکید بر برطرف شدن مصدومیتش گفت:"وقتی وارد یک باشگاه جدید می شوید؛ برای شروع، کار آسانی پیش رو ندارید. وقتی به بایرن آمدم؛ کمی از ناحیه پا مصدوم بودم و همچنین باید زبان جدیدی هم یاد می گرفتم.با این وجود هم اکنون اطمینان باشگاه به خودم را حس می کنم و متقاعد شده ام که می توانم به این تیم کمک کنم تا بیش از این پیشرفت کند.

وی ادامه داد":در حال حاضر، احساس بودن در خانه را دارم. از لحظه ای که وارد باشگاه شدم؛ بازیکنان بایرن به من کمک های زیادی کرده اند و احساس می کنم که سالهاست در کنارشان حضور دارم.هر بازیکنی رویای بازی در لیگ قهرمانان را دارد. از اینکه با بایرن در بزرگترین رقابت باشگاهی جهان حضور دارم؛احساس غرور می کنم.بایرن یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
وثوق شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 11:36

بعده این همه وقت تازه فهمیده بایرن یکی از بهترین باشگاههای جهان ولی باور کنید حالا هم نفهمیده کجا بازی میکنه چون بایرن یکی از بهترینها نیست بایرن سلطان فوتبال جهان هستش و همیشه تک بوده و تک خواهد ماند

hamed شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 14:42

من که مطمئنم تو و جروم زوج فوق العاده ای رو تو دفاع تشکیل میدین!
و مهمتر از اون ما رو از شر دانته نجات میدین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد