وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب در مورد تیم های حاضر در گروه E لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با قرار گرفتن تیم های بایرن مونیخ، منچستر سیتی، زسکا مسکو و رم در گروه E، نکات جالب این گروه را مشاهده می نمایید.


- بایرن مونیخ 5 بار در سال های 1974، 1975، 1976، 2001 و 2013 قهرمان مسابقات شده است و تنها تیم قهرمان مسابقات حاضر در این گروه می باشد و همین تیم در سال های 1982، 1987، 1999، 2010 و 2012 پنج بار نایب قهرمان شده است و رم نیز در سال 1984 یک بار نایب قهرمان مسابقات شده است، تا تیم های این گروه با مجموع 5 قهرمانی و 6 نایب قهرمانی سومین گروه پرافتخار مسابقات را تشکیل دهند.

- گروه E شامل قهرمانان سه لیگ داخلی می باشد و تنها رم از این قضیه مستثنی می باشد.

- بایرن، منچستر سیتی و زسکا مسکو همگی در قرعه کشی سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا هم گروه بودند. قهرمان لیگ روسیه هر 4 دیدار تیمش  را در مقابل بایرن مونیخ و منچستر سیتی واگذار کرد. بایرن مونیخ نیز در منچستر پیروز شد، اما در دیدار برگشت در مونیخ مغلوب شد.

- بایرن و سیتی علاوه بر فصل گذشته در فصل 12-2011 نیز به مصاف یکدیگر رفتند. بایرن مونیخ در دیدار رفت پیروز شد و در دیدار برگشت مغلوب منچسترسیتی شد.

- منچستر سیتی با عوض کردن شکست 2-0 با پیروزی 3-2 در دیدار برگشت فصل گذشته در مقابل بایرن مونیخ، به 10 پیروزی متوالی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا خاتمه داد که یک رکورد محسوب می شود.

- رودی گارسیا زمانی که سرمربی لیل بود در مرحله گروهی فصل 12-2011 موفق شد 4 امتیاز در مقابل زسکا مسکو کسب کند، اما زسکا مسکو از گروه صعود کرد.

- رم در مرحله گروهی فصل 11-2010 با بایرن مونیخ دو بار دیدار کرد. در دیدار رفت 2-0 مغلوب شد و در دیدار برگشت و در شهر رم با نتیجه 3-2 پیروز میدان شد.

- مهدی بن عطیه که چند روز پیش از رم به بایرن مونیخ پیوست، خیلی سریع به مصاف هم تیمی های سابق خود می رود.

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر ماتئوس شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 03:46 http://abualisina

ممنون از این اطلاع رسانی شما
ضمنا" با برشمردن این همه افتخار بایرن می توان گفت که این گروه برای سیتی و زسکا و رم .گروه مرگ حساب میشه .نه برای بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد