وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: بن عطیه و آلونسو آماده بازی هستند؛ وجود آن ها ضروری بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ امروز درباره خریدهای جدید تیمش صحبت کرد.


به نقل از Sport 1، گواردیولا از خریدهای جدید تیمش دفاع کرد و آن ها را خریدهایی به موقع می داند. او همچنین می گوید امکان دارد در بازی فردا شب مقابل شالکه آن ها حضور داشته باشند.

گواردیولا درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان گفت: "در گروه مشکلی قرار داریم، اما این در رقابت های چمپیونزلیگ چیزی عادی است."

گواردیولا درباره 2 خرید جدید تیمش گفت: "مهدی بن عطیه خیلی زود تصمیم می گیرد و خیلی زود عکس العمل نشان می دهد، این  فاکتورها برای سنی که او (27) در آن قرار دارد عالی است.

همه ژابی آلونسو را به خوبی می شناسند. او شخصیتی بزرگ دارد، او یک حرفه ای عالی و بسیار باهوش است. ژابی و بن عطیه بازیکنان خوبی برای باشگاه هستند و من مشتاقانه منتظر کار کردن با آن ها هستم.

آیا آنها بازی می کنند؟ من هنوز این را نمی دانم. آلونسو بعد از تست های پزشکی مرخصی کوتاهی گرفت و به اسپانیا برگشت. او به زودی به ما ملحق خواهد شد.

من از ترکیب بازیکنان تیم راضی بودم ولی بعد از مصدومیت خاوی مارتینز با رومنیگه، زامر و رشکه برای اتخاذ تصمیمات جدید صحبت کردم. ما برای نگه داشتن تونی کروس مبارزه کردیم، اما در نهایت هر بازیکنی خود درباره اینکه چه چیزی برای او بهتر است تصمیم می گیرد.

تونی و ژابی بازیکنانی بزرگ هستند، اما تونی رئال مادرید را انتخاب کرد و ژابی تصمیم گرفت به ما ملحق شود و من از بخاطر این تصمیم از او تشکر می کنم."

پپ درباره بازی روز شنبه با شالکه هم گفت: "شالکه بازیکنان خوبی در ترکیب دارد و بازی با آن ها همیشه دشوار بوده است. ما به نمایش بسیار خوب برای برنده شدن در این بازی نیاز داریم. ما بعد از تمرین امروز شرایط را بررسی می کنیم. روبن کوفتگی دارد. بن عطیه و آلونسو آماده هستند."

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 23:41 http://bayern.blogsky.com

حالا دیگه ببینیم چی کار میکنی امسال

رامین جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 23:51

ایول پپ انشاالله موفق باشی و بایرن رو به سه گانه دیگر برسونی و چشم هر حسود از کاسه در بیاری

محمد مولر شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 01:39

امسال پپ ازت 3گانه میخام..اگه هم 3گانه نگرفتی فقط تحقیر چلسی و رءال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد