وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش رومنیگه، روبن، توماس مولر و نویر به قرار گرفتن بایرن مونیخ در گروه مرگ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قهرمان آلمان، قهرمان انگلستان، قهرمان روسیه و نایب قهرمان ایتالیا در گروه E رقابت های چمپیونزلیگ هم گروه شده اند.


کارل هاینس رومنیگه، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ در این رابطه گفت: "این یک گروه سخت اما جالب است. ما برای صعود به مرحله یک هشتم پایانی، باید از همان ابتدای کار تمرکز خود را حفظ کنیم."

توماس مولر نیز در این مورد گفت: "ما رقیبان خود را به طور عمده از فصل گذشته می شناسیم و این یک گروه بسیار سخت است. چرا که رم از سید 4 تفاوت بسیاری با ویکتوریا پلژن دارد و این دیدار مانند قدم زدن در پارک (آسان) نخواهد بود. اما ما نسبت به صعود خوشبین هستیم."

مانوئل نویر که در جمع کاندیدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا نیز قرار داشت گفت: "ما اینجا با تیم هایی که آشنایی داریم روبرو خواهیم شد. آنها به هیچ وجه حریفان آسانی نیستند، اما ما از سال گذشته می دانیم که در چه جایگاهی قرار داریم و می توانیم از آن استفاده کرده و پیش برویم."

آرین روبن در پایان گفت: "ما با رقیبان فوق العاده ای هم گروه شده ایم، و البته که بسیار سخت خواهد بود. ما چند شب فوق العاده از چمپیونزلیگ در پیش داریم و همگی در این مورد هیجان زده هستیم."

نظرات 8 + ارسال نظر
روبن جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 15:55

تا روبن داریم غم نداریم .بازیکنان بایرن همشون اسطورن

viva جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 16:11

میزنه روبن،میزنه پدرشون رو به اعزاشون میشونه

sia bavaria جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 18:15

یادم نمیاد تا حالا تو مرحله گروهی بایرن تو همچین گروه سختی قرار گرفته باشه گروه بارسا بنظرم به مراتب آسونتر از گروه بایرن باشه.ولی مطمىنا بایرن صعود میکنه، فقط امیدوارم دیگه بازیکنای کلیدی مصدوم نشن واقعا امسال رو با بدشانسی شروع کردیم، امیدوارم آخر فصل بازم بایرن تو اروپا آقایی کنه.در مورد جایزه رونالدو هم باید بگم بازم حق بازیکنای بایرن و خوردن من به نویر خیلی خوشبین بودم ولی رونالدوی کثافت بازم حقشو خورد

ح.ر.واقف جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 19:13

بازم اول میشیم

mesut جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 19:44

اگه خدا کمک کنه و داداش آریان اراده ایشالا اول میشیم
جالبه بجز رم گروهه پارساله
خخخخخخخ

only bayern جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 21:02

به نظر من مشکل بایرن اینه موقعی که تو زمین حریف و مخصوصا پشت محوطه جریمه توپ رو از دست میده خیلی راحت ضد حمله می خوره اگه فکری واسه این موضوع شد که صد درصد قهرمانیم

kahn جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 23:51

رو غیرت بیاین همه رو می بریم

ناشناس یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 01:30

عمرا اگه نویر جونم گل بخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد