وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: هنوز هم تشنه ی موفقیت هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم چندپسته ی بایرن مونیخ اعلام کرد هنوز هم تشنه ی کسب موفقیت با بایرن می باشد با وجود اینکه تقریبا همه ی جام ها رو کسب کرده است.

مولر که  پیش از قهرمانی در جام جهانی،لیگ قهرمانان اروپا،بوندس لیگا،سوپرکاپ اروپا،جام حذفی آلمان وجام باشگاههای جهان را کسب کرده بود،از عطشش برای کسب جام های بیشر می گوید:"جام های زیادی نمانده که کسب نکرده باشم.اما این دلیل نمی شود که من بگویم نمی خواهم دیگر فوتبال بازی کنم.من فوتبال را دوست دارم و این تنها دلیلی است که من را از متوقف شدن باز می دارد."
مولر و بایرن امشب کار خود را در رقابت های بودندس لیگا با دیدار برابر وولفسبورگ اغاز می کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 15:25 http://bayern.blogsky.com

خیلی میخامت مولر.

klose11 جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 17:47

اگه تمام بازیکنای لالیگا رو بزارین کنار هم بازم به مولر نمیرسه

ح.ر.واقف جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 21:31

عاشق غیرت و تعصب آلمانیشم. امیدوارم تا آخر دوران بازیگریش تو بایرن بمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد