وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنایه و حمله مجدد مورینیو و دستیارش به گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا بار دیگر مورد کنایه وحمله لفظی خوزه مورینیو قرار گرفت .البته دستیار خوزه مورینیو نیز این بار او را همراهی نموده است او نیز پپ را مورد تمسخر خود قرار داده است.

سرمربی باشگاه چلسی مجددا تیغ صحبتها و کنایه های خود را متوجه پپ گواردیولا نمود وبار دیگر به سرمربی مونیخیها طعنه زد او دراین باره بیان داشت :" من در انتخاب تیم خیلی آدم باهوش و زرنگی نیستم. من دوست دارم کار کنم. دوست دارم بسازم. من کارهای آسان را دوست ندارم. دوست ندارم از کار مربیان پیش از خودم بهره ببرم. دوست ندارم در یک زمان مشخص از راه برسم و ثمره کار شخص دیگری استفاده کنم.وقتی به پورتو رفتم، آنها فصل پیش از آن پنجم شده بودند. وقتی به رئال رفتم، آنها کجا بودند؟ وقتی به اینتر رفتم، آنها چه جایگاهی داشتند؟ و وقتی به چلسی برگشتم، تیم در مرحله گذار بود. در پایان این فصل می توانید در مورد کار من قضاوت کنید. و مهمتر از آن، مالک و رئیس باشگاه هستند که باید در مورد کار من نظر بدهند."

سرمربی پرتغالی چلسی در پایان سخنان خود اضافه نمود : بله باشگاهی که من در ان فعالیت می نمایم دارای قدرت مالی خوبی است اما نمی تواند مانند یعضی ها هرچه استعداد و بازیکن مطرح در کشور انگلستان است را تنها برای تیم خود جمع اوری نماید .در اینجا نیز رقبایی وجود دارند که آنان نیز از سرمایه و پشتوانه مالی بسیار مناسبی حتی بیش از ما نیز برخوردار می باشند. جالب است بعضی از اشخاص هم نمی توانند از این موهبت بدست آمده نیز استفاده نمایند و به تدریج این بازیکنان وبه نوعی سرمایه های تیم آنان را ترک می نمایندوجذب باشگاه های دیگر می شوند."

روی فاریا دستیار مورینیو در چلسی نیز هم وطنش را تنها نگذاشت ودر سخنانی سر مربی مونیخیها را مورد مسخره و کنایه خود قرار داد او نیز بیان داشت :" من هر وقت به این فکر می کنم که چطور بایرن توانست فردی مانند هاینکس را برکنار نماید و شخصی مانند گواردیولا را جایگزین وی قرار دهد، مغزم هیچ وقت جوابی را برای ان پیدا نمی کند.بایرن گواردیولا در حال حاضر مانند شخصی است که با مصدومیت بازیکنان اصلیش به کما خواهد رفت."

نظرات 23 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:10

آره وقتی به چلسی برگشتم اونا قهرمان اروپا و یوفا شده بودند.
وقتی تو رئال بودم بارسا و بایرن و دورتمند از روم رد شدند.
مردیکه مزحک

حسن بایرن دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:35

حرف دستیارش درست بود

mojtaba دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:40

واقعا چجوری هاینکس رو با این عوض کردیم...چجوری کروس رو مفت از دست دادیم...حالا باید برای جذب بن عطیه بیشتر از اون چیزی که از فروش کروس بدست اوردیم بدیم به رم...
فقط میشه امیدوار بود تا از شرش زودتر خلاص شیم.

aliver kahn دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:02

بابا شوما دوتا دیگه خفه شید با این شیوه ی فوتبال دفاع دفاع دفاع دفاع دفاع ضد حمله فوتبالا به گند کشیدی.

mohammad دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:02 http://bayern.blogsky.com

یا خدا خودت کمک کن. پپ به درد بایرن نمیخوره ولی ما باز هم امیدواریم بایرن نتایج خوبی بگیره.

مهدی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:31

این که دستیار مورینیو گفته:من هر وقت به این فکر می کنم که چطور بایرن توانست فردی مانند هاینکس را برکنار نماید و شخصی مانند گواردیولا را جایگزین وی قرار دهد، مغزم هیچ وقت جوابی را برای ان پیدا نمی کند.
خواستم بگم به خاطر اینه که اصلا مغز نداره.

MERSAD33 دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:48

مورینیو هرجا که رفت بازیکنای خوبی داشته (به جز پورتو)
اینتر که بهترین دفاعا رو داشت همینطور رئال که پر از مهره بود و.....
ولی به نظر من فعلا بهترین مربی گلوپه
انصافا با این بازیکنا.....
محشره

khashayar دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:31

دستیارش دروغ نگفته... حرف حق جوابی نداره... ولی کاریه که شده ... گواردیولا هم مربیه خوبیه و ازش باید حمایت بشه

FCB دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:47

مورینیو ریده با این همه بازیکن دو سال جام نیاورده داره حسادت میکنه
همیشه قهرمان کردن تیم قهرمان سخترین کاره
مرسی پپ کبیر

farid 10 دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:07

وقتی میام نظرات بعضی هارو میخونم واقعا دیگه دلم نمیخاد بیام به این سایت اخه احمق هاینکس سال اخرش بود باید یکیو میاوردن جاش یا نه?
فرض کن گواردیولا نیومده بود جاش کیو میاوردن?هرکی رو میاوردن هیشکی نمیتونست جای هاینکس رو پر کنه.
ی بایرنی همیشه تیمشو سرمربیشو بازیکناشو حمایت میکنه.
این خوزه مورینو هم همیشه و همه جا باهر تیمی پیش پپ شکست خورده هرچی هم بش میگه از سر حسادته

میلاد دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:34

من نمیدونم چرا دوستاران بایرن این همه گیر میده به پپ

بابا مربی از این بهتر ؟

قبول کنید دیگه دوران هاینکس تکرار نمیشه حتی اگه خودش بیاد !!!

مگه بایرن پارسال بد بود ؟

با همین پپ 3 تا جام آورد

اندیشه های پپ با بایرن نمی خوره و.. یعنی ما بهتر از مدیران بایرن می فهمیم ؟

کسانی که عمر خودشون رو تو بایرن بودن ؟

قبول کنید همه تیم ها دوست دارن پپ سرمربی تیمشون باشه

این موریتنو هم از حسادته که اینا رو میگه

هنوزم بازی های تیم های کثیفش یادم نرفته

تیماش طوری بازی می کنن ادم دوست داره تی وی رو خاموش کنه..

ولی تیم ما نه

چشم نواز بازی می کنه..

من عاشق پپم و بایرن..

جاوید دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:53

بازی ضد حمله ای شرف داره به این پاسکاریای مزخرف (ریدی تاکا) حداقل اونا با ضدحمله این همه موقعیت گل ایجاد میکنن ولی پاسکاری ما چی؟؟؟
اصل بازی چشم نواز واسه دورتمونده که به شیوه ی بایرن هاینکس بازیکنه...دفاع مستحکم و حمله های فوق العاده

ریبرو دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:31

بایرن حتی اگه خیلی خیلی افت کنه و بدترین مربی جهان رو هم بگیره و کل بازیکنای خوبشو بده برن و حتی اگه به لیگ دسته سه هم بره من طرفدارشم بایرن حتی اگه هزاران بار ببازی هم من طرفدارتم دوستان ازتون خواهش میکنم انقدر از پپ و دیگر بازیکنا ایراد نگیرین بابا قهرمانی بوندسلیگا و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمان و قهرمانی تلکام کاپ و قهرمانی جام حذفی اونم برای یک مربی ای که تازه اومده تو بایرن کم نیست عاشقتم بایرن من ریبرو هستم طرفدار سرسخت بایرن

بایرن 5 ستاره دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:50

این خوزه چقدر سوختهههههه....طفلک از بس چند تا چند تا تیمش از بارسای پپ گل خورد حالاها حالاها زمان میبره به زندگی عادیش برگرده
خدایی واسه خوزه همه برید دخیل ببندید بلکه دعای یکیمون اثر کنه خدا شفاش بده

ممد فشفشه دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 19:43

دستیارش خیلی درست می گه این دفاع دفاع دفاع ضد حمله صد هزار بار بهتر از تیکی تاکا هست تازه خود پپ هم گفته از تیکی تاکا متنفرم.واقعا که نمی دو نم چه طور گومز و امره کان و کروس رو از دست دادیم و بجاش تیاگو رو آوردیم این پپ فقط به لطف اون بازیکنای خوب که الان خوب نیستن تو بارسا اون همه واسه خودش افتخار درست کرد پپ مربی هست که هنوز سیستم مورد نظر خودشو پیدا نکرده که نشان از بی تجربه گی این مربی هست با این که از مورینیو و آنجلوتی خوشم نمیاد باید قبول کرد که اونا خیلی بهتر از این پپ هستن.هاینکس می تونست تا الان مربی بایرن باشه که نشد.بهترین و پر افتخار ترین مربی هاینکس بود و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال.ما می تونستیم مربی هایه خیلی بهتر از پپ میاوردیم تو بایرن.ما فقط می تونیم امیدوار باشیم که تو بوندسلیگا بین 5 تیم برتر قرار بگیریم.این قدر هم از پپ هواداراری نکنید که مربی بایرنه اگه خوب فکر کنید می فهمید که مورینیو خیلی بهتر از پپ هست

محمد دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 21:12

در تایید farid 10 گواردیولا به شرطی مربیگیری بایرنو قبول کرد که هاینکس نخواد تمدید کنه، خب هاینکس اگه می خواست تمدید می کرد در ضمن تو دنیا فکر کنم به اندازه انگشتان دست هم مربی درجه 1 داشته باشیم چطوره فلیکس ماگاتو بیاریم رو نیمکت . بابا دست بردارید پپ فلانه هاینکس فلانه. با نهایت احترام جناب حاوید اگه دو تیم برن تو دفاع و بخوان ضد حمله بزنن اون فوتبال دیدن داره ؟
آخه تخصیر پپ چیه تیما یه ذره جیگر ندارن باهاش مردونه بازی کنن. بازی با سیتی تو انگلیسو یادتونه سیتی اومد بازی کرد چی شد. قابل توجه بعضی ها ایران هم با سیستم دفاع ضد حمله داشت آرژانتینو شکست می داد. حالا به نظر شما فوتبال ما با آرژانتین چند سال فاصله داره.
همون ریال اگر یه گل از بایرن عقب می افتاد نابود می شد.

علی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 21:22

در تایید حرف محمد پارسال یک اتفاق بود که به رئال باختیم اگر یه گل از بایرن عقب می افتاد نابود می شد امسال بازیکنا با سیستم اشنا ترن وپرس های وحشتناک میتونن انجام بدن تنها ضعف ما پارسال همین بود خوب نمیتونستیم ازجلو پرس کنیم وضد حمله میخوردیم ولی تو دفاع ضعف داریم..

Fereshteh دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 22:02

بترک از حسودی چشمت کور

Armin7 دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 22:20

آره دیگه وقتی کسی 5 تا 5 تا گل میخوره بایدم بسوزه.
کسی که دقیقه 121 برد رو با شکست عوض کنه بایدم بسوزه.
کسی که فقط به این و اون گیر میده و دیگرانو مسخره میکنه بایدم بسوزه.
و از همه مهمتر اینکه هیچ کس هم به حرفاش محل نیمزاره دیگه آخره سوزشه.
من نه میگم مربیمون خوبه ن بد ولی هرچی هست شخصیت داره و همیشه به تیمای این مرتیکه یا هر تیم دیگه ای احترام گزاشته.ولی این چی اصلا ارزش دست دادن هم نداره کاری که پپ تو هر الکلاسیکو زود تر از اون انجام میداد.
این انقدر سوخته بود که میرفت انگشت تو چشم اون تیتو ویلانووای خدا بیامرز میکرد.
مهمتر از هر چیز شخصیت یه مربیه که پپ این شصیت رو داره.

ح.ر.واقف دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:08

بچه ها حرفهای این بیخودی رو زیاد جدی نگیرید. از حسودیش چرت و پرت زیاد میگه. امسال هم هیچ چی نمیشه.

kahn سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 01:14

مردک بی پدر و مادر خفه شو دست یارت ولی راست خفته بیا برو گم شو تا خمله نکردم روت تا چند تا فوش حسابی بهت بدم

Thomas Muller سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 01:26

میدونم خودش نخواست بیاد ولی اگه اینو جای پپ میاوردیم خیلی بهتر بود چون سبکش به بازی ما بیشتر میومد. درسته سوخته از بایرن و دورت ولی حرف حق رو باید از دشمنتم قبول کنی

اکبر چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 02:35 http://ali

به نظر من :مورینیو مثل یک زنی میمونه که شوهرش سکته کرده .مرده .بعد هم صاحاب خونه ش هم اثاث خونه ش رو ریخته تو کوچه.حالا مونه که با ای یتیمش کجا پناه بگیره!
طبیعیه که به آدمی مثل پپ به چشم ملکه ای نگاه می کنه که داره به تنهایی سرزمینی بزرگ رو اداره می کنه!
پس مخلص کلام: حسود هرگز نیاسود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد