وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه ریبری با سایت بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری طی مصاحبه‌‌ای مفصل با وب سایت بوندسلیگا به صحبت درباره مسائل مختلفی پرداخت.

بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برابر بروسیا مونشن گلادباخ نمایش خوبی داشت و گل دوم بایرن در این بازی را به ثمر رساند. وی به دلیل مصدومیتی که پیش از جام جهانی دچارش شد نتوانست در این رقابت ها حضور یابد اما حالا امیدوار است هر چه سریع تر بهبودی کامل خود را پیدا کند.

در زیر می توانید مصاحبه ریبری با وب سایت بوندسلیگا را مشاهده کنید.

 

سوال: آیا ناراحتی ناشی از غیبت در جام جهانی 2014 برزیل اکنون فروکش کرده است؟

ریبری: این اتفاق قطعا اتفاق بسیار ناراحت کننده‌ای برای من بود. مصدومیت یک موضوع اجتناب نا پذیر است، اما پذیرفتن مصدومیت درست پیش از جام جهانی بسیار کار سختی است، به خصوص برای من که در شرایط بسیار خوبی بودم و ماه ها به این جام فکر می کردم. الآن همه چیز خوب است، نمی‌ خواهم بیش از این به این موضوع فکر کنم؛ منتظر فصل بعد هستم.

 

سوال: این مصدومیت تا چه حد در شرایط بدنی شما تاثیر گذار بوده؟

ریبری: هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیدم، اما وضعیت نسبتا خوبی دارم. اردو های پیش فصل برای همین است، برای بازگشت به شرایط آمادگی. خوشبختانه دیگر احساس درد ندارم و خوشحالم که می‌ توانم در تمرینات همه توانایی خود را نشان دهم. این موضوع برای من بسیار مهم است.

 

سوال: چقدر از بهترین فرم خود دور شده اید؟

ریبری: از وقتی مصدوم شدم ریتم عادی خود را از دست دادم. بازی من بر اساس سرعت و حرکات انفجاری است، این چیزی است که باید دوباره به دستش بیاورم.

 

سوال: شما و روبرت لواندوفسکی دو گل بایرن برابر بروسیا مونشن گلادباخ را به ثمر رساندید، نظرت درباره خرید جدید چیست؟

ریبری: روبرت بازیکن فوق العاده ای است و هماهنگی او با تیم هر روز بیشتر و بهتر می‌ شود. او برای ما خرید خوبی است. او سریعا با ما آشنا شد و حالا با هم بسیار صمیمی هستیم.

 

سوال: بایرن بازیکنان جوان زیادی را به همراه خود به تله‌کام کاپ آورد؛ مانند لوکاس شول، جانلوکا و فلورین شواین اشتایگر. آیا از این که یکی از با تجربه های این تیم هستی لذت می‌ بری؟

ریبری: من حدود 10 یا 11 سال از آن‌ ها بزرگتر هستم و این حس عجیبی دارد! اما آن ها بازیکنان خوبی هستند و از این که تا جایی که می‌ توانم به آن ها کمک می‌ کنم، خوشحالم. مطمئنم که می‌ توانند از تجربیات من استفاده کنند.

 

سوال: قهرمانی در این جام برای بایرن تا چه اندازه اهمیت داشت؟

ریبری: نیمی از بازیکنان تیم هنوز در تعطیلات تابستانی هستند، اما این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان بود که  تجربه کسب کنند و به عنوان یک فوتبالیست، من دوست دارم که در همه بازی ها برنده باشیم، مهم نیست که بازی دوستانه باشد یا رقابتی حساس.

 

سوال: جدیدا ریش زیادی دراوردی! این مد روز است یا می‌ خواهی تا زمان بهبودی کامل آن را نگه داری؟!

ریبری: نه، من می‌ خواهم اصلاح کنم! اما همسرم نمی‌ گذارد! خواهیم دید تا کی این وضع خواهد بود!

نظرات 5 + ارسال نظر
babak-19 سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 16:21

عاشقتم فرانک تورو خدا زود به اون شرایط خودت برگرد بهترین ونگر جهان هستند ریبری و ربن

MIROSLAV سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 19:34

فرانک ؛ هرگز گلی که تو سوپرکاپ اروپا به چلسی زدی یادم نمی ره.ما می تونستیم امسالم تو سوپر کاپ اروپا باشیم ولی رئال به جای ما تو اون بازیه.افسوس.فرانک ؛ زود برگرد به شرایط آرمانی و با زدن 5 گل به رئال در ورزشگاه خودشون یک بار دیگر ثابت کن توپ طلای 2013 حق تو بود.

sirsire سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 23:06

ریبری جان از افت چند ماه اخیرت از خودت هم بیشتر نارحتم.خیلی گلی سال 2009رئال و منچستر بهت پیشنهاد دادن نرفتی این کارات باعث شده تا زمانیکه دل طرفداران بایرن میزنه تو دلشون جا داشته باشی فرانگ مطمئنم از همیشه اماده تر برمیگردی فرانک عزیز.توپ طلا بهت نرسید چون تو باند مافیای بلاتر کثیف کار نمیکردی نگران نباش هرکسی میدونه فوتبال چیه میگه توپ طلا حق ریبری بود

مسعود چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 11:03 http://bundesliga-news.blogsky.com/

سلام
دوستان من برای وبلاگم خیلی زحمت کشیدم.
لطفا هواداران آلمانی بیان و از وبلاگ من بازدید کنن و با نظراتشون بنده رو به ادامه کار در وبلاگ کمک کنند.
http://bundesliga-news.blogsky.com/
دوست دارم شما و طرفدار آلمان
مسعود

ehsan چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 17:18

سلام من احسان ازطرف دارایه بایرن والمان هستم اما نمیدونم چه جوری عضو شم خواهش میکنم راهنمایی کنید مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد