وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

35 میلیون دلار جایزه ی تیم قهرمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون فوتبال آلمان به علت کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل، 35 میلیون دلار جایزه ی نقدی دریافت خواهد کرد.

بازیکنان تیم ملی آلمان نیز به علت کسب عنوان قهرمانی از طرف فدراسیون فوتبال این کشور نفری 408 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

جایزه ی مالی رقابت های جام جهانی نسبت به دوره ی گذشته در آفریقای جنوبی افزایش پیدا کرده است. 4 سال پیش اسپانیا به علت قهرمانی 30 میلیون دلار کسب کرده بود.

آرژانتین نیز به عنوان نایب قهرمان رقابت ها، 20 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. تمامی 32 تیم حاضر در رقابت ها نیز یک جایزه ی ثابت 8 میلیون دلاری دریافت می کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرسا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:31

درود بر همه هواداران تیم پر افتخار آلمان. من همیشه این وبلاگ و سایت کانون هواداران ایران رو دنبال میکنم ولی راستش امسال دیگه جرات نداشتم پیام بگذارم تا اینکه پیروز بشیم. شاید اینم بخاطر خرافات من هست که هروقت پیام گذاشتم قهرمان نشدیم. از نوجوونی یعنی از سال 2002 طرفدار پر و پا قرص تیم ملی آلمان شدم. بخاطر بازی با نظم و حوصله و بخاطر بازی زیبا و بخاطر ادب و اخلاق و کلاسشون. ولی همیشه تا پای فینال پیش رفتند و هر دفعه به نحوی باز موندن و چیزی جز اشک و حسرت نصیبم نشد. ولی عشق به آلمان نه تنها کم نشد بلکه بیشتر شد. ولی بیشترین ضربه ای که در طول این چند سال از بازی آلمان بر من وارد شد، شکست ناخوشایند در برابر ایتالیای پیر بود که هیچگاه فراموش نمیکنم. حتا سنگینتر از شکست در برابر اسپانیا و برزیل بود. امسال پس از سالها هواداری به آرزوم رسیدم. یعنی همه هواداران رسیدن. از صمیم دل خوشحالم و آؤزومندم که این خوشحالی واسه همه هوادارای آلمان باقی بمونه ، توی همه زمینه های زندگی. این یکماه برای من خیلی پر استرس بود، واسه هربازی استرس و فشار روحی و روانی زیادی تحمل کردم. ولی شیینی پایان همه سختی ها رو از یادم برد. میدونم که همه هواداران تشنه قهرمانی بودن و همه یک موقعیت یکسان رو تجربه کردیم. دیشب یکی از بهترین شبهای عمرم بود و بالاخره جام طلایی رو در دستان و بالای سر فیلیپ لام دیدیم.
درود بر یواخیم لو که شیر بودن خودشو بالاخره ثابت کرد.
درود بر نویر بی باک و شجاع که خودشو با سرعت داره به سلطان کان میرسونه.
درود بر لام که همیشه غیرت و تعصب تیمش رو داشته.
درود بر شواینی دوست داشتنی و مهربون و با اخلاق و وظیفه شناس و فداکار و مرد و جوانمرد.
درود بر گوتزه که اشک شوق رو تو چشم همه هواداران آورد.
درود بر بواتنگ که واقعا از تیم دفاع کرد و یک قهرمانه.
درود بر مولر جذاب و باهوش و زرنگ و قدرتمند که واقعا یکی از بهترین بازیکن های جام بود.
درود بر شورله که شعله درخشان تیم و جام بود.
درود بر تونی کروس که معرکه است ولی هر وقت یادم میفته که فعلا تو باشگاه نیست ناراحت میشم. بی نظیره.
درود بر کلوزه بزرگ که همیشه برامون کسب رکورد میکنه و ناراحتم که دیگه کم کم داره از تیم ملی دور میشه. و درود بر هوودس و مت هوملس و ...
درود بر بقیه تیم و تمامی بازیکن های دوره های گذشته آلمان از جمله بالاک. کلینزمن و فولر و .....
به امید پیروزی همیشگی عقابهای اروپا.

مهرسا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:36

این پاداش نوش جون و گوارای وجودشون. واقعا حقشونه.

mahmood سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 04:16

مهرسا جون من هم ازطرف خودم قهرمانی المان رابهت تبریک می گم.من هم اون شب یکی ازشیرین ترین روزهای عمرم بود.این قهرمانی با پیروزی بربزیل وفرانسه وارژانتین یه چیزه دیگه بود.من به این تیمالمان افتخارمی کنم که ما هواداران راسربلندکرد.خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد