وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: نقدهای مختلف در مورد عملکردم را می شنوم، چون در خلاء زندگی نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام اعتقاد دارد با جلو رفتن رقابت ها در برزیل، آلمان هم بهتر و بهتر می شود.


به گزارش گل بین الملل، آلمان دیشب موفق شد با تک گل توماس مولر، آمریکا را شکست داده و حریف الجزایر در دور یک هشتم نهایی شود. کاپیتان مانشافت بعد از این بازی، این گونه صحبت کرده است:

"قدم رو به جلوی بزرگی برداشتیم. امشب نسبت به تقابل با غنا، خیلی بهتر بودیم و می توانیم از خودمان راضی باشیم. ما خیلی خوب دفاع می کنیم، همه در کار دفاعی شرکت می کنند و این مساله باعث قدرتمندتر شدنمان می شود. چنین فاکتوری در تورنمنتی چون جام جهانی، بسیار مهم است. امروز واقعا حس می کردم کار تیمی مان، چه در فاز تدافعی و چه در فاز تهاجمی، خیلی خوب است. در کل، حس خوبی است."

لام 30 ساله، از توماس مولر و باستین شواین اشتایگر هم تمجید کرد: "توماس مولر بازیکن فوق العاده ای است. او برای تیم خیلی اهمیت دارد. مولر در مقابل دروازه بسیار خطرناک است، چون می تواند اتفاقات پیش رو در محوطه جریمه را پیش بینی کند. شواین اشتایگر همیشه بازیکن مهمی برای تیم ملی بوده است. او شخصیت بزرگی دارد و در نتیجه برای بازی ها و تیم ما، مهم است."

لام در مورد صحبت های مطرح شده در قبال خودش و عملکردش در برزیل هم صحبت کرد: "البته که صحبت های حول و حوش خودم را می شنوم. مسلما در خلاء زندگی نمی کنم. فکر می کنم مهم این است که تیم مرتبا بهتر و بهتر می شود."

شایان ذکر است آلمان در دور یک هشتم بازی ها، بامداد 10 تیر، به مصاف تیم دوم گروه هشتم، یعنی الجزایر شگفتی ساز، خواهد رفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
آرین جمعه 6 تیر 1393 ساعت 15:51

جای مارکو رویس خالی هست

mary جمعه 6 تیر 1393 ساعت 17:08

در هر پستی باشی عالی هستی و خیلی راحت میتونی وظایفت رو انجام بدی.
باهوش , مودب , در خدمت تیم و انتقادپذیر.
قطعا هر اشتباهی که منجر به گل خوردن میشه فقط یک نفر مقصر نیست, هر چند که همه این اعتقاد رو داشته باشند, ولی من اعتقاد دیگه ای دارم.

سپ مایر جمعه 6 تیر 1393 ساعت 21:48

کاش بعد از پپ یوآخیم لو مربی بایرن بشه

هیملر جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:10

نباید بزاریم الجزایری ها روحیمونو خراب کنن.تعجب می کنم تو فیفا تو قسمت پیش بینی برد با الجزایری هاس و زده المان هیچ شانسی نداره.من که حالم گرفته شد.ای کاش رویس تو هم بودی

M.S.G جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:41

بایرن مربی هایی مثل کلوپ و انچلوتی که بیشتر تو فاز حمله هستن رو لازم داره نه تیکی تاکا که هر ننه قمری با دفاع کردن جلوش میتونه بازی رو ببره و شکستش بده ..خداکنه پپ دست برداره این تاکتیک بشه

افن برگ جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:46

msgجان آنجلوتی که خودش آخر اتوبوسی بازی کردنه کجاش هجومیه؟با اون لب ها و ابروهاش

حسن بایرن شنبه 7 تیر 1393 ساعت 12:51

من که از لام انتقادی ندارم من از یوآخیم لو انتقاد میکنم چرا نمیزارتش دفاع راست تازه آنجلوتی مربیه هجومیه ریال مادریده که ذاتش کلا اتوبوسیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد