وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر آمریکا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2014 ژرمنها 1 بر 0 آمریکا را شکست دادند. در ادامه نظر ژرمنها را درباره این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لوو : 

ما با سازماندهی خوبی بازی کردیم. تا دقایق پایانی، ما هیچ موقعیتی به آمریکا ندادیم. ما چند موقعیت خوب را ازدست دادیم. اگر می توانیم از موقعیت  های مان استفاده کنیم، می توانستیم به گل های بیشتر برسیم. می خواستم در این دیدار به خدیرا استراحت بدهم. پودولسکی شور و اشتیاق زیادی در بازی نشان داد اما با سبک بازی تیم سازگار نبود. توماس مولر دقیقا می داند که از کجا باید ضربه نهایی را وارد کند. جراحت پیشانی او بهبود پیدا کرده. او بازیکن سرسختی است. آمریکایی ها در میانه زمین بسیار قدرتمند بودند. برای ما بسیار جالب توجه است که تیم کلینزمن هم به یک هشتم نهایی راه پیدا کرد. 

 

توماس مولر : 

ما در بازی کاملا برتر از حریف بودیم؛ به ویژه در ابتدای بازی. ما خیلی خوب بازی کردیم. البته در مجموع بازی آسانی نبود اما برای ما موفقیت آمیز بود. هرچند فقط با نتیجه 1-0 پیروز شدیم اما از آن راضی هستیم. در مجموع بهتر از بازی مقابل غنا کار کردیم. ما برنامه های بزرگی داشتیم. 

متس هوملس : 

ما بازی متمرکزی ارائه دادیم اما برتر از حریف نبودیم. ما می دانستیم که آمریکا واقعا تیم خوبی است. کیفیت تیم های حاضر در جام جهانی به اندازه ای خوب است که نمی توان از بازی آسان، صحبت کرد.  

 

میروسلاو کلوزه : 

بسیار حائز اهمیت بود که به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم و قدرت خود را به نمایش بگذاریم. من اطمینان دارم کیفیت کار روز به روز بهبود خواهد یافت. مقابل پرتغال، غنا و آمریکا صاحب تجربیات جدیدی شدیم که می‌تواند به اوج گیری آلمان منتهی شود.
 

یورگن کلینزمن (سرمربی آمریکا) : 

بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اما هرچه از زمان بازی سپری‌ شد، عملکردمان بهبود یافت. در کل انرژی زیادی گذاشتیم و توانستیم به دور بعد صعود کنیم. برخی از بازی‌ها همه می‌گفتند از گروه‌مان صعود نخواهیم کرد اما خوشحالم که حرف آن عده که چنین می‌گفتند، تحقق نیافت. همین جا اعلام می کنم بازی به بازی کیفیت کارمان بهتر خواهد شد و در مراحل بعدی نتایج مطلوب‌تری خواهیم گرفت.هاوارد یکی از بهترین دروازه‌بان های جام است که بسیار خوب کار می‌کند و تیم را متحد نگه می دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
شوانی چابهار جمعه 6 تیر 1393 ساعت 02:58

دوستان روش بازی المان بسیار شکننده است اما اگر خوب اجرا شود شک نکنید قهرمانیم با امادگی شوانی میتوانیم امیدوار به قهرمانی باشیم.

شوانی چابهار جمعه 6 تیر 1393 ساعت 03:15

فکر کنم لام بازی بعد بره دفاع راست شوانی و خدیرا اماده شدن و کروس ک اصلا بیرون نمیمونه. با افتخار میگم فقط هیتلر فقط ژرمن فقط مولر دوست داشتنی

Ali شنبه 7 تیر 1393 ساعت 14:53

اقایی که اسمت را گذاشتی شواینی،
اول اینکه بدون اسمی که شما ها که در ایران هستید بکار میبرید یعنی خوک بی مصرف.

اسم درست بازیکن شو"این"اشنایگا، حرف r آخر اسم خوانده نمیشود.
معنی این اسم یعنی دیدار با یک مبارز.
مورد بعدی اسم یک آدم جانی و روانی را که حتی الان خود آلمانیها(طبق آخرین بررسی از سوی اداره سو سیال امت، که از شبکه RTL. 2, حدود 2 ماه پیش پخش شد،《97/5%》از مردمان آلمان از هیتلر و دولت کثیف نازی و سیاست رایش سوم متنفر هستن.
بعنوان یک شخصی که 27 ساله در ایالت باواریا و در شهر مونشن(همانی که شما بهش مونیخ میگویید)ساکن هستم به شما دوست گرامی میگم اول بشناس قبل از اینکه بخواهی طرفداری کنی. اگر حرفت را به آلمانی ترجمه کنم براشون اطمینان داشته باش از اینکه طرفداری مثل شما دارند ناراحت هم میشوند.
خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد