وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فدراسیون آلمان کروس را تحت نظر دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس این روزها به مهترین بازیکن تیم ملی المان از نظر بازار نقل و انتقالات فصل اینده اروپا تبدیل شده است از همین رو فدراسون فوتبال المان وضعیت این بازیکن ورفتار وی در قبال این موضوع را سخت زیر نظر گرفته است.

ستاره فوتبال بایرن و تیم ملی المان این روزها خواهان بسیاری از سراسر فوتبال اروپا پیدا نموده وبه نوعی در کنار لوئیز سوارز به سوژه اصلی مطبوعات و رسانه های اروپا تبدیل شده است بدین خاطر فدراسیون فوتبال وکادر فنی فوتبال آلمان نگران به هم خوردن تمرکز این بازیکن در طول مسابقات جام جهانی برزیل هستند.

فدراسیون فوتبال آلمان و کادر فنی این کشور به هیچ عنوان به کروس اجازه نداده است تا با خبر نگاران راجع به آینده فوتبالیش و عدم تمدید با باشگاه بایرن مونیخ مصاحبه نماید. همچنین این فدراسیون از ورود ولفانگ اشتورت وکیل این بازیکن به کمپ تیم ملی ممانعت نموده و اجازه نداده کروس با وکیلش ملاقات حضوری داشته باشد.

تونی کروس که تاکنون پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه مونیخی را نپذیرفته است مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی نظیر رئال، بارسا، چلسی و منچستر یونایتد قرار دارد. یواخیم لو سر مربی تیم ملی آلمان در این زمینه بیان داشته کروس تصمیم خود را گرفته ولی درباره آن فقط در پایان جام جهانی صحبت خواهد نمود.

نظرات 2 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 17:17

ای پسر سر به هوا.
همش باید مراقبت باشن.

افن برگ پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 23:50

تصمیمت چیه کوروس؟؟؟قصد رفتن که نداری؟؟رفبق نیمه راه نباشی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد