وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکوس مرک: قضاوت بازی افتتاحیه خجالت آور بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکوس مرک، داور سرشناس و بازنشسته آلمانی، قضاوت دیدار کرواسی-برزیل را "خجالت آور" خواند اما تاکید کرد که برای این قضاوت فیفا باید سرزنش شود، نه ناکامورا داور این مسابقه.


در دیدار شب گذشته، در حالی که بازی 1-1 بود داور صحنه ای را که فرد روی زمین افتاد پنالتی اعلام کرد هرچند این تصمیم جنجالی با اعتراضات زیادی روبرو شد چون فرد برخورد کمی با مدافع داشت.
مارکوس مرک در این باره با انتقاد شدید از فیفا اعلام کرد که نیشیمورا نباید برای دیداری به حساسی افتتاحیه جام جهانی استفاده می شده است.
او گفت:"این مسابقات جام جهانی است،آن هم بازی افتتاحیه! به عنوان یک فوتبال دوست حتی من را هم ناراحت می کند. کرواسی عالی بازی کرد اما گرفتن اینچنین پنالتی آن هم در بازی افتتاحیه باعث تاسف آور است.داور آخرین نفری است که باید سرزنش شود، او واقعا داور بزرگی است در سطح استانداردهای جام جهانی اما قطعا مناسب اولین بازی نیست.تجربه کافی و آموزش کافی را ندیده بود.من به یاد نمی آورم که داوری پس از سوت زدن فرار کند.خجالت آور است! داور را سرزنش نکنید فیفا و کمیته داورانش را زیر سوال ببرید. در مجموع قضاوت بد نبود در مورد پنالتی باید بگویم که از لحاظ قانونی در قوانین فیفا آمده است که وقتی شما با یک بازیکن رقیب در محوطه جریمه درگیر می شوید پنالتی می تواند اعلام شود. فرقی ندارد که برخورد محکم یا آرام باشد آن مساله ای است که باید داور تصمیم بگیرد.در مجموع نیشیمورا سعی می کرد با سوت زدن های زیادش بازی را کنترل کند مساله ای که شاید خیلی ها خوششان نیاید چون بازی رااز ریتم می اندازد."

نظرات 2 + ارسال نظر
Ѝαяcis❥ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 03:34

راست میگه خو :((((
امیدوارم اتفاقی بوده باشه و نخوان برزیلو قهرمان کنن :(

seedosi شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:22

کرواسیو قربونی برزیل کردن ولی امیدوارم با اومدن ماندزوکیچ کرواسی مردونه صعود میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد