وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادامه تمرینات تیم ملی آلمان در غیاب شش بازیکن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان تمرینات خود را در جنوب تیرول (واقع در شمال ایتالیا) ادامه می دهند اردوی آماده سازی تیم ملی آلمان زیر نظر یوآخیم لوو و با دعوت از 27 بازیکن در جال پیگیری است.

لارس بندر هافبک دفاعی بایرلورکوزن که بدلیل مصدومیت اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد و سامی خدیرا که برای حضور در فینال چمپیونزلیگ راهی لیسبون شده است موجب شد تا شمار ملی پوشان آلمانی حاضر در اردوی تیرول به 25 نفر برسد.

اما روز گذشته تمرینات مانشافت با شش غایب ادامه یافت، باستین شواین اشتایگر و مارسل اشملزر به صورت انفرادی تمرین کردند، فیلیپ لام و پر مرتساکر نیز هنوز به آمادگی کامل برای حضور در تمرینات گروهی نرسیده بودند.

مسوت اوزیل دیگر غایب تمرینات دیروز بود او با عفونت در دستگاه تنفسی  مواجه شده بود تا زیر نظر کادر پزشکی به مداوا بپردازد و مانوئل نویر نیز با مصدومیت از ناحیه شانه دست راست تمرینات را از دست داد تا یوآخیم لوو با 19 بازیکن به مرور تاکتیک های مورد نظر و بدنسازی تیم بپردازد.

مرتساکر می تواند به زودی به جمع ملی پوشان بازگردد او که به تازگی پدر شده است برای تولد فرزندش اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرده بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:32

خدایا بهمون رحم کن. این همه مصدوم رو کجای دلمون بذاریم؟

نویر یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 00:30

مصدومیتها خدارو شکر جدی نیست.ایشالا میرسن همه و قهرمان هم میشیم

نوید یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 21:56

وایدن فالر هوودس مرته ساکر اریک دروم هوملس کروس خدیرا رویس مولر گوتزه کلوزه ببینید این ها جدا از مصدوم ها هستندوذخیره هم شورله پودولسکی فولاند گینتنر بواتینک دراکسلر زیلر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد