وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: برای شکستن رکورد رونالدو راهی برزیل می شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میروسلاو کلوزه مهاجم ملی پوش باشگاه لاتزیو هدف خود را شکستن رکورد رونالدو و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ جام های جهانی عنوان کرد او بدین منظور می خواهد با آمادگی کامل راهی برزیل شود.


رونالدو مهاجم سال های نه چندان دور تیم ملی برزیل با زدن 15 گل در جام های جهانی 98، 2002 و 2006 عنوان بهترین گلزن این رقابت ها را از آن خود کرده است.
میروسلاو کلوزه تنها با یک گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و می تواند امیدوار باشد که در جام جهانی پیش رو رکورد گلزنی در جام های جهانی را از آن خود کند.
کلوزه که در این فصل بار ها و بارها با مصدومیت مواجه شده امیدوار است که به شرایط آمادگی پیش از آغاز جام جهانی برسد او در این مورد می گوید:" کسانیکه من را می شناسند می دانند که این هدفی است که در ذهنم دارم اما همیشه تیم در اولویت قرار دارد."
" من با یک گل به صورت مشترک در صدر قرار می گیرم و با دو گل می توانم به تنهایی بهترین گلزن جام جهانی باشم. من در مسیر خوبی قرار دارم مربیان بدنساز من را می شناسند و می دانند که به چه چیزی نیاز دارم. من انتظار دارم که با 100 درصد آمادگی راهی برزیل شوم."
" اما تیم همیشه اولویت اول است و اینجا پنج یا شش تیم برای کسب قهرمانی خواهند جنگید و خوش شانسی می تواند یک فاکتور تعیین کننده باشد."
تیم ملی آلمان یکی از شانس های رسیدن به فینال است اما این یک حقیقت است که در آمریکای جنوبی تیم های اروپایی هرگز عنوان قهرمانی را بدست نیاورده اند کلوزه در این مورد می گوید:" من با هم تیمی هایم در لاتزیو در این مورد صحبت کردم بازیکنانی که همراه تیم ملی ایتالیا در جام کنفدراسیون ها حاضر بودن در مورد شرایط آب و هوایی برزیل گفتند: پس از 20 دقیقه آن ها نمی توانستند نفس بکشند. این یکی دیگر از شرایط فوتبالی آنجا است."
" تیم های آمریکای جنوبی در مقابل ما مزیت بزرگی را دارند و آن این است که آن ها با شرایط کاملا آشنا هستند"

نظرات 2 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 23:05

با رکورد رونالدو که یه گل فاصله داری...امیدوارم با زدن چند گل هم به قهرمانی آلمان کمک کنی و هم خودت در آخرین جام جهانیت رکورد دار تاریخ بشی..اگرهم یه روزی رکوردت شکسته بشه توسط یه آلمانی دیگه ای باشه

narsis شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:36

ان شاا.. میشکنه :)
المان باید بیاد اهواز اردوی اماده سازی بذاره ..
بازیکنا واسه بازی تو خود خورشیدم اماده میشن ^________^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد