وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اعلام رسمی زمان آغاز رقابت هاى بوندسلیگاى فصل 15-2014

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، زمان آغاز و پایان رقابت های بوندسلیگا و همچنین DFB-Pokal به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش Sportbild، فصل جدید رقابت های بوندسلیگا بعد از پشت سرگذاشتن تعطیلات تابستانی از تاریخ 22 آگوست آغاز خواهد شد و در روز 23 ماه می سال 2015 میلادی به پایان خواهد رسید، همچنین تعطیلات زمستانی بوندسلیگا از تاریخ 19 دسامبر آغاز خواهد شد و تا 30 ژانویه سال 2015 به طول خواهد انجامید.

همچنین مراحل اولیه رقابت های جام حذفی آلمان موسوم به DFB Pokal از تاریخ 15 آگوست شروع خواهد شد و دیدار پایانی این رقابت ها مطابق معمول در استادیوم المپیک شهر برلین و در تاریخ 30 می 2015 برگزار خواهد شد و یک هفته بعد از آن نیز در تاریخ 6 ژوئن 2015 دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ماریو گومز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 19:34

یادتون نیست ریبری گفته بود مانزو بخاطر اینکه برمیگرده عقب ساختار حمله و گل زدنمون بهم میریزه. گومز زیاد موقعیت خراب میکرد ولی به خدا جایگیری حرفه ای و موقعیت ساختن هنر میخواد که مانزو این هنر رو نداره. خدایی گومز تو اون مدت که بایرن بود تو هر بازی چقدر موقعیت گیرش میومد. حداقل از 4 تا 2 تاشو گل میکرد

آلمان-بایرن چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:17

دوست عزیر، جناب ماربو گومز! یه نظر رو چندبار تکرار میکنی؟!!!! هر لینکی که رفتم این نظرت رو دیدم. ماشاله چه پشتکاری داری.

saeed پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 01:00

واقعا چ پشتکاری اینجام این نظرت هست واقعا بیخود نیس طرفدار بایرنی تلاششو خوب یاد گرفتی وقتی اینجام دیدم هنگ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد