وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هویبرگ: می خواستم خودم را ثابت کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیر امیل هویبرگ امسال در برابر تیم های کمتر شناخته شده ای مانند ممینگن، بوچباخ و روزنهایم در لیگ منطقه ای ایالت باواریا بازی کرده بود، تا اینکه پپ گواردیولا در فینال جام حذفی از ابتدا او را در برابر دیدگان 76 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه المپیک برلین به میدان فرستاد.

هویبرگ دانمارکی در کل 102 دقیقه ای که در میدان حضور داشت، بسیار خونسرد و با اعتماد به نفس بازی می کرد و عملکرد او در این بازی سخت و حساس، تحسین سایر هم باشگاهی های او را نیز برانگیخته است. این یازدهمین بازی او برای تیم بزرگسالان بایرن و سومین حضور او از ابتدا در ترکیب اصلی بود.

هویبرگ 18 ساله که اخیرا به تیم ملی دانمارک نیز دعوت شده، در مورد فینال و اتفاقات چند هفته ی گذشته با سایت اصلی بایرن مصاحبه کرده که در ادامه می خوانید:

-حضور در فینال جام حذفی به عنوان یک بازیکن 18 ساله و در انتها لمس جام قهرمانی چه احساسی داشت پییر؟

ساده بگویم، شگفت انگیز بود! این چند هفته برای من و تمام اعضای باشگاه، خیلی سخت گذشته بود، این قهرمانی پاداش سخت کوشی ما بود.

-چه روزی فهمیدی که قرار است از ابتدا بازی کنی؟

بعد از ظهر قبل از بازی، زمانی که عدم حضور آلابا قطعی شد.

-قبل از بازی، گواردیولا چه توصیه ای به تو کرد؟

او به من گفت که فقط بازی خودت را انجام بده، تمام بازیکنان در کنار تو هستند، و در تمام بازی حمایت آن ها را حس می کردم، خیلی از آن ها متشکرم، من به تنهایی نمی توانستم موفق شوم.

-قبل از بازی چقدر استرس داشتی؟

مطمئنا قبل از بازی مضطرب بودم، اما می خواستم ثابت کنم که ارزش حضور در ترکیب را دارم.

-بازی در بال راست پست همیشگی تو نیست

بله البته. اما اگر از نظر ذهنی آماده و متمرکز باشی، در هر پستی می توانی بازی کنی.

-این بازی در برلین، دعوت شدن به تیم ملی، همه چیز مانند یک رویاست، این وقایع به کنار آمدن تو با غم از دست دادن پدر کمک کرد؟

بعد از بازی من به شدت احساساتی شده بودم، در آن لحظات احساس رهایی و آرامش می کردم.

- دو تماشاگر ویژه در جایگاه تماشاگران داشتی

بله مادر و خواهرم در ورزشگاه حضور داشتند. من عاشق خانواده ام هستم. داشتن چنین پشتیبانی فوق العاده است، به خصوص در زمانی که اوضاع مطابق نقشه پیش نمی رود.

-آیا خانواده در حفظ آرامش به تو کمک کردند؟

لازم نبود کاری کنند، من ذاتاً آدم خونسردی هستم. البته از این که قرار بود بازی کنم خیلی هیجان داشتم، اما نکته ی مهم این است که ما به عنوان یک تیم برنده شدیم، ما روحیه ی تیمی فوق العاده ی خود را دوباره نشان دادیم.

-هدف تو برای فصل بعدی چیست؟

از نظر ذهنی هنوز به آن جا نرسیده ام. فعلا در جشن قهرمانی هستیم، دو بازی دوستانه به همراه تیم ملی در پیش دارم، و پس از آن می خواهم در ساحل دراز بکشم !

نظرات 5 + ارسال نظر
mojtaba چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:04

واقعا جنازه هویبرگ از رافینیا بهتره...من که خیلی ازش خوشم اومد...

افن برگ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:24

آینده خوبی در انتظارشه..باید بیشتر بهش میدون بدن...یه فیلیپ لام جدید در بایرن میشه

saeed چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 01:12

اگه ایجوری ادامه بده جانشین شایسته ای برا لامه بعد برمه لیزارازو لام حالا الابا و هویبرگ چ چپو راستای داره بایرن

reza چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 02:14

واقعا نسبت به سن و تجربش خیلی عالی و راحت بازی کرد.میتونه یه بازیکن بزرگ بشه

MERSAD33 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:24

این هویبرگ چقدر خونسره!!!
دو بازی دوستانه به همراه تیم ملی در پیش دارم، و پس از آن می خواهم در ساحل دراز بکشم
دمت گرم بابا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد