وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کریستف دام: هوینس سزاوار یک شانس دوباره است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستف دام و اولی هوینس همواره در رسانه های آلمان به عنوان دشمنان خونی هم شمرده می شدند بحث هایی که اولی هوینس در مورد اعتیاد دام مطرح کرد موجب شد تا او سال ها از سطح اول فوتبال آلمان جدا بماند و برای ادامه ی مربی گری راهی کشورهای دیگری شود.


با این وجود دام در گفتگویی با ساندی اکسپرس از بازگشت دوباره هوینس به راس مدیریت باشگاه بایرن حمایت کرد و گفت:" چرا نباید اولی هوینس شانس بازگشت داشته باشد؟ باید در نهایت به هر کسی برای بازگشت یک شانس دوباره داده شود."
اولی هوینس در مجمع عمومی باشگاه بایرن اعلام کرده بود که می خواهد پس از سپری شدن دوران محکومیتش بار دیگر به باشگاه بایرن باز گردد.
دام با حمایت از هوینس و تصمیم او بر جبران اشتباهاتش گفت:" اینکه او می خواهد اشتباهاتش را جبران کند بسیار مهم است اگر کلمات و رفتار هوینس را درست تفسیر کرده باشم او هرگز اشتباهاتش را تکرار نمی کند پس چرا نباید به او یک شانس دیگر داده شود؟"

درگیری های دام و هوینس یکی از مهمترین جنگ های لفظی را در فوتبال آلمان رقم زده بود دام در سال 2000 سرمربی لورکوزن بود و پس از افشای مصرف کوکائین از بوندس لیگا خارج شد او در آن زمان یکی از مهمترین گزینه های سرمربی گری در تیم ملی آلمان بود اما صحبت های هوینس او را از این سمت دور کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبرز دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 15:59

اولی هوینس عزیز همیشه منتظرت هستیم و مطمئنن روزی که آزاد بشی جشن بزرگی خواهد بود برای بایرن و بایرنیها

hamidreus دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 18:07

اولی شایسته اینه که بهش شانس دوباره بدن
یا بخشی از مجازاتش رو کم کنن که زودتر به بایرن برگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد