وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پخش رایگان دیدارهای جام جهانی برزیل از سوی ZDF، اعتراض beIN Sports را در پی داشته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کانال تلویزیونی ZDF آلمان که آخرین بار که یک تورنمنت ملی را به صورت رایگان به شکل مستقیم پوشش داد رقابتهای یورو 2008 بود، بار دیگر قصد دارد تورنمنتی وسیع و ملی و این بار جام جهانی 2014 برزیل را به صورت رایگان برای فوتبال دوستان پخش کند.

به نقل از العربیه فارسی، ﺩﺭ ﭘﯽ ﺭﺩ ﺷﺪﻥ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻗﻄﺮﯼ ﻫﺎ ﻋﻠﯿﻪ ﺷﺒﮑﻪ ZDF، ﺍﯾﻦ کانال سرشناس ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ اعلام کرده است که ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻧﯿﻤﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ لیگ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﻭ همچنین ﺑﺎﺯیهای ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ 2014 ﺑﺮﺯﯾﻞ ﺭﺍ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺯﻧﺪﻩ برای علاقه مندان در سرتاسر جهان ﭘﺨﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ. ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ وبسایت ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺍﻟﻌﺮﺑﯿه، ﺷﺒﮑﻪ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺑﯽ ﺍﻥ اﺳﭙﻮﺭﺕ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻗﻄﺮ، ﻋﻠﯿﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ZDF ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﺎﺭ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﭘﺨﺶ رایگان ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ.

ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﯾﻦ ﮔﺰﺍﺭﺵ، ZDF نیز ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺷﺒﮑﻪ ﻗﻄﺮﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت لیگ قهرمانان ﺍﺭﻭﭘﺎ ﻭ همچنین دیدارهای ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ 2014 ﺭﺍ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩه، ﺍﻣﺎ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﻧﻤﻮﺩ ﮐﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ عموم پخش خواهد کرد.

ﻗﻄﺮﯼ ﻫﺎ ﺍﺯ این ﺷﺒﮑﻪ معتبر و ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﭘﺨﺶ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﺪ. ﺷﺒﮑﻪ ﻗﻄﺮﯼ ﺑﯽ ﺍﻥ ﺳﭙﻮﺭﺕ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﺨﺶ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ZDF، ﺧﺴﺎﺭﺕ ﻣﺎﻟﯽ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﻣﺘﺤﻤﻞ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺭﺋﯿﺲ ﺷﺒﮑﻪ ZDF ﺩﺭ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻗﻄﺮﯼ ﻫﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ:

"ﻣﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻗﻄﺮﯼ ﻫﺎ ﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﺣﻖ ﭘﺨﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩه ایم. ﺁﻧﻬﺎ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺷﺒﮑﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮐﺎﺭﺗﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﺎ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﺍﺩ. ﭼﮕﻮﻧﻪ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺭﺍﻩ ﻧﯿﺎﻓﺘﻪ ﻭ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﮐﺸﻮﺭﺵ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻧﻔﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺣﻖ ﭘﺨﺶ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺍﺧﺘﺼﺎﺹ ﺩﻫﺪ، ولی ما این کار را برای فوتبالدوستان صورت ندهیم؟

"ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﻓﻘﺮﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﺎ همیشه همراه ﺑﺎ تمامی ﻓﻘﺮﺍ ﻭ همچنین ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ ﻫﺴﺘﯿﻢ، ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﻣﺠﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﺍﺩ تا از آن لذت ببرند."

نظرات 8 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 18:32

دمشون گرم ولا.هرچندکانالهای بی ان اسپرت اچ دی هست وکیفیت بالای داره ولی هرروز ی برنامه ی بهشون میدن ی روزکارت ی روزبااینترنت ی روزبادستگاه فیلیترشکن دنگل ومیکروباس خسته مون کرده بخدا

Payam Bayern سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 19:02

من کلا با zdf حال میکنم..واقعا ک ژرمن ها خیلی لارج هستن.

bastian31 سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 19:53

ما ایرانیها ک جامجهانی راحت میبینیم
ولی ایول المانیها عجب توذهنه ای زدن قطریهای پست فطرت
شبکه بین اسپورت یاهمان الجزیره سابق اگه نبودالان میشد بازیهای لیگهای معتبر.تورنمنت های بزرگ رایگان ازکانالهای عربی دید ولی لعنت ب این قطریها

aliver kahn سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

بابا به خدا خیلی لارجین خیلی یعنی من با آلمانیا حال می کنم.ببینید چقدر باحالند که حق پخش را چه برای مردم فقیر و چه مردم ثروتمند رایگان گذاشتند بابا شما فوق العاده اید.
خداوکیلی کارما به کوجا رسیده که عربها که پست ترین نژاد دنیان دارن حق پخشا کارتی کردند
ولی خیلی خوشم اومد خوب جواب دندان شکنی به این عربهای بدبخت تازه به دوران رسیده داد.

علیرضا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:10

برای مردمشون ارزش قائلند

رعد سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:49

عجب رودستی بـ این قطری ها زدن
موقعی کـ داشتن میخریدن نگفتن کـ زنده پخش میکنن
گذاشتن هرکی میخواد بخره بخره، بعد بگن
دمشون گرم خدائی، عجب سیاستی
البته از این کار پولی تو جیب ZDF نمیره، ولی شبکه های دیگه از جمله BN بدجوری ضرر میکنه
اصلا شاید با مسئولین فروش مسابقات دستشون تو یـ کاسه باشه
در هر صورت هرکی بماله در این عربا ما کیفور میشویم، باشد کـ رستگار شوند

نمیدونم ZDF تبلیغ داره یا نه، اون قبل ترا کـ داشت، الان رو نمیدونم
اگـ رایگان پخش کنه کلی بیننده داره و پول پخش مسابقات از تبلیغا در میاد

هادی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:16

با سلام،من خودم اصالتن عرب عراقی هستم ویه رگ آریایی هم دارم .از زمانیکه چشمام به این دنیا باز کردم طرفدار دوآتیشه بایرن وآلمان بودم...

زنده باد آلمان... زنده باد بایرن...

یک عرب ایرانی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 20:17

من یک عرب اهوازی هستم
من یک ایرانی هستم
من یک بایرنی هستم
پس خواهش میکنم مراقب حرف زدنتون باشید
بگید قطری بگید اماراتی بگید سعودی ولی اعراب رو جمع نکنید ۸۰٪ خوزستان عرب زبان هستن پس حرمت هم وطن های عرب زبانتونو حفظ کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد