وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: قهرمانی در جام جهانی رویای من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مغز متفکر میانه میدان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن موینخ، قهرمانی در جام جهانی پیش رو را رویای خود خواند و از اراده خود برای بازیابی قدرت فیزیکی و جسمی اش برای بهتر کردن رتبه سوم آلمان در جام جهانی خبر داد.

تیم ملی آلمان معروف به مانشافت پس از قهرمانی در جام جهانی 1990،در پنج دوره ی بعدی آن موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده و در دو دوره اخیر هم به مقام سومی رسیده است.

شواین اشتایگر هافبک طراح و خلاق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان قهرمانی در جام جهانی برزیل را "بزرگترین اتفاق زندگی ورزشی خود" نام برد و افزود:"چمپیونز لیگ و جام جهانی،دو عنوان برتر و مهم در دنیای فوتبال برای یک فوتبالیست است.البته من چمپیونزلیگ را به همراه بایرن برده ام و امیدورام تا برای دومین بار این جام را کسب کنم.اما قهرمانی در جام جهانی بزرگترین اتفاق در زندگی حرفه ای من خواهد بود."

این هافبک 29 ساله با اشاره به تلاش خود برای کسب تجارب بیشتر و قدرت جسمانی اش ،از همکاری بالا با هم بازیش در بایرن مونیخ و تیم ملی،فیلیپ لام خبر داد و گفت:"من و فیلیپ میدانیم که برای موفقیت هر گونه استعداد،گرایش و حالتی مهم خواهد بود.ما مدت زیادی است که در کنار هم مشغول به بازی هستیم.شکست در فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی در ورزشگاه خانگی مان،مهمترین اتفاقی بود که باعث پیوند من و فیلیپ برای کسب موفقیت گردید."

نظرات 9 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:29

خدایش حسرتش به دل ماهم مونده باستین.خدابخوادامسال هم جام قهرمانان هم جام جهانی رادیاردشمن برروی دستان شماخواهیم دید

mousa سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 10:26

من که از همین الان سر قهرمانی شرط میبندم

علیرضا سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 10:53

حاضرم پول یارانه ام رو بدم این ماشینو تمیز کنم.به خاطر (لوگو) بایرن

علیرضا سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 11:04

قهرمانی اروپا را میشم انشاالله....احتمالش اگه 100درصد نباشه 90هست ولی ولی ولی تیم ملی با این همه ستاره(تو هرپست2الی3تا)قهرمان نمیشه به خاطر وجود لو....هرکس حاضر باشه باهاش شرط میبندم

رعد سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 11:50

شواین‌اشتایگر درباره رویارویی با رایان گیگز هافبک کهنه کار ولزی منچستر‌یونایتد گفت: رایان گیگز یک بازیکن منحصر به فرد در دنیای فوتبال است. او در 40 سالگی برابر ما یک بازی درخشان به نمایش گذاشت. می‌خواهم مثل رایان گیگز سال‌های زیادی بازی کنم و امیدوارم بتوانم مانند او بازیکن موثری باشم.

bastian31 سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 12:50

باستین اشتباه نکن این ارزو و رویای تو نیست ،رویای همه ما قهرمانی جامجهانی است
مهمترین رقیب المان توکسب جام ایران ،خیلی تیم چغری

فرشته سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 18:01

به رویات میرسی من میدونم.هرچی جامه مال بایرن و آلمانه

نواب چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:29

جام به راحتی اذ آن آلمان خواهد شد حتی بدون مربی کار خراب کنی مثل لوو

رامین چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 16:39

تو بازیایای المان اینقد استرس میگیرم که بعضیوقتا خاموش میکنم میرم بعد میام ببینم چی شده . . . خدا کنه امسال جام را بیارند خسته شدیم از بس دوم و سوم شدیم . . . انگار طلسم شدیم . . . لعنتی . . . بزنه لت و پار کنه این ایتالیای کثافتو با اختلاف گل بعدم این اسپانیایی های وحشی را . . . درود بر فوتبال ناز و پاک آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد