وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن خال: بایرن مونیخ باز هم سه گانه را فتح خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی هلند معتقد است که غول های مونیخی در پایان فصل قادر به دفاع از عناوین سه گانه قهرمانی خود خواهند بود و خود را هم در موفقیت های پی در پی این تیم سهیم می داند.

لوئیز فن خال، سرمربی تیم ملی هلند و سابق بایرن مونیخ معتقد است که این تیم تمام عوامل لازم برای تکرار قهرمانی هایش را در اختیار دارد.

به گزارش وب سای گل، قناری هلندی در مصاحبه با بیلد گفت:" دفاع از عناوین قهرمانی سه گانه بسیار بسیار مشکل است چون تا کنون هیچ تیمی نتوانسته از قهرمانی اش در اروپا دفاع کند، اما من به این تیم بایرن ایمان دارم. در این صورت نکته منفی برای من این است که چون فینال 24 می برگزار می شود به این معنی است که نمی توانم تا آن زمان آرین روبن را برای برنامه آماده سازی برای جام جهانی در اختیار داشته باشم."

فن خال که دو سال موفق را در مونیخ سپری کرد و این تیم را به فینال 2010 سانتیاگو برنابئو هدایت کرد نقش بسزایی در موفقیت های این تیم داشته است.

او در این زمینه گفت:" من معتقدم که من نقش خودم را در موفقیت های بایرن بازی کرده ام، اما در واقع همیشه این مربی و ابزیکنان هستند که نقش اصلی را ایفا می کنند. یوپ هاینکس کار شگفت انگیزی انجام داد و پپ هم دقیقا همان راه را ادامه می دهد.

" یوپ هم از تاکتیک های من در تیم استفاده می کرد و از طرفی گواردیولا سیستمی کاملا متفاوت را پیش گرفته و دیدن اینکه آن ها جواب داده اند هم خیلی خوب است. به بایرن مونیخ افتخار می کنم."

لوئیز فن خال از سال 2009 تا 2011 سرمربی بایرن مونیخ بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ماریو گومز پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:29

اعصابم خیلی خورده منچستریای اشغالای عوضیه با خوش شانسی اومدن بالا [:S018 من اینده رو همیشه درست پیش بینی میکنم بچه ها. الان یه پیش بینی دیگه کردم. میخوریم به منچستر. جمعه اگه پیش بینیم درست دراومد شمارمو میذارم شاید بعضی از دوستان بخوان از قدرتم استفاده کنن البته پول میگیرم

heinz پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:31

شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش
که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

عاقا سال نو همگی مبارک باشه
امیدوارم همگی در هر کجای ایران عزیزمنو که هستند و هر کجای دنیا در سال نو به آرزوهای خودشون برسن. لطفا برای منم انرژی مثبت شدید بفرستید که در سال جدید یه آرزوی دیرینه اساسی دارم که بهش برسم دیگه چیزی نمیخام
عاشق همتونم طرفدارای سوپر بایرن و عقابهای اروپا
بوس بوس بوس از روی ماه همتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد