وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن هیچگاه نمیتواند بوندسلیگا را تسخیر نماید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس همواره جز یکی از بازیکنهای بورسیا دورتمند است که همواره کینه عجیبی از بایرن مونیخ به دل دارد وبه نوعی یکی از دشمنان سر سخت باشگاه باواریایی محسوب می شود.

هوملس در تازه ترین گفتگو خود اعلام داشته است "بایرن نمیتواند در اینده بر بوندسلیگا تسلط کاملی داشته باشد ."

متس هوملس در گفتگو با مدیا مونیخی تی زد درباره این موضوع میگوید : "بایرن شاید به باور بسیاری بهترین تیم بوندسلیگا قویترین باشگاه آلمانی محسوب می شود، انها همچنین میگویند بایرن بازهم قهرمان بوندسلیگا در این فصل و طی فصول اینده خواهند شد اما به باور من این امر صحت ندارد اگر انها بهترین تیم بوندسلیگا هستند تاکنون باید قهرمانیشان مسجل شده باشد در صورتیکه آنها هنوز قهرمان این فصل نشده اند و یک نیم فصل دیگر نیز مانده است وهمه چیز ممکن است در طول این مدت اتفاق بیفتد."

مدافع 25 ساله و متولد شهر مونیخ باشگاه بورسیا دورتمند ادامه می دهد : "در تیم ما هم بعضی اعتقاد دارند بایرن سلطان اینده آلمان است اما من و کلوپ این نظر را نداریم وبا این فکر نیز شدیدا مقابله نیز خواهیم نمود من شک ندارم دورتمند پس از رفع مصدومیت ها به مبارزه بازخواهد گشت، ما موفق خواهیم شد.بایرن هیچگاه نخواهد توانست در آینده بر بوندسلیگا تسلط کامل پیدا نماید و آن را تسخیر کند."

علاقه به بارسلونا !؟مدافع زنبورها دراین باره نیز می گوید "بله این واقعیت دارد بعد از دورتمند به بارسلونا علاقه زیادی دارم ولی اینکه بخواهم دورتمند را اکنون ترک نمایم وبه باشگاه اسپانیایی بروم واقعیت ندارد. شاید در سالهای اتی و زمانیکه که قرارداد جدید من با باشگاه دورتمند رو به اتمام شدن بنماید درباره این موضوع فکر کنم به هرحال در آینده همه چیز ممکن است به طرز دیگری اتقاق بیفتد."

نظرات 10 + ارسال نظر
H.H دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 01:31

احمق آخه مگه میشه بعد از نیم فصل قهرمانی مسجل بشه ؟
اگه بایرن همه تیم هارو ببره هم از نظر ریاضی امکان پذیر نیست احمق جان
مگر اینکه سایر تیم هابا هم بازی نکنن تا امتیاز نگیرن که تازه در اون صورت هم نیاز به یک تساوی تو نیم فصل دوم هست
خخخخخخخخخخخ
احمق

ougti;outkib دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 01:32

mats...
man khoudam ro boukoosham vell mikoni oon ghazi ye rou????


(جنابعالی بعد دورتموند که هیچ قبل از دورتموند عاشق و طرفدار بایرنی خودتم این رو گفتی !)




ببخشید یه اشتباهی بوجود اومده هوملز متولد مونیخ نیست از 6 یا 5 سالگی توی مونیخ زندگی کرده و برای بایرن مونیخ بازی!)

Reza دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 01:55

سلام
قصذ توهین به نویسندگان عزیز رو ندارم اما یه لحظه شک کردم کمر همت بستن به تضعیف روحیه هوادارای بایرن
1 - رئال و آماده کردن پیشنهاد 45 میلیون یورویی برای توماس مولر
2 - احتمال حبس ۳ ساله فرانک ریبری
3 - ((((( مصدومیتها ادامه دارد ))))))؛ اینبار مارتینز و گوتزه
4 - بایرن هیچگاه نمیتواند بوندسلیگا را تسخیر نماید
خب که چی ؟ قبول که واقیت کامل دارن این خبرا اما نباید به صورت رگباری و ناامید کننده اعلام بشن .

فریبرز دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 10:23

بچه ها همگی سلام. پیش به سوی بازی جمعه مقابل مونشن گلادباخ. اگه ببریم فاصله با لورکوزن میشه 10 امتیاز و با آرامش میتونیم به بازیها ادامه بدیم و فقط میمونه بازی مهم ما مقابل آرسنال. الان اگه بخوایم به واقعیت بپردازیم یه سری از هوادارا ناامید شدن با این نتیجه ولی به خدا بچه ها پپ تو این بازی که هیچ تو بازی با الکویت و المریخ هم بیشتر میخواست به هدفهایی که داره برسه که به نظرم به اون چیزایی که میخواست رسید و باخت 3-0 تو این بازی از شگردهای خود پپ گواردیولاست. پس همگی مثل همیشه صبر میکنیم و تو بازی جمعه حاصل زحمات پپ تو قطر رو خواهیم دید. شک ندارم تیم از نیم فصل اول هم بهتر بازی کنه و بهتر هم نتیجه بگیره. و امیدوارم مصدومیت بازیکنامون هم برطرف بشه تا با تمامی بازیکنا مقابل آرسنال قرار بگیریم. همون طور که پپ گفته به تمامی بازیکنا واسه تکرار تریپل نیاز داره. ولی اگه بازی رو جمعه ببریم خیلی از لحاظ فکری راحت میشیم و میتونیم دوباره تمرکز کنیم رو لیگ قهرمانان و مطمئن هستم میتونیم تریپل خودمون رو تکرار کنیم. بچه ها یه چیزی بگم اگه به واقعیت پیوست نگین من پیشگو هستم یا چیز دیگه فقط یه حس خیلی خیلی قوی به من میگه امسال هم فینال دورتموند و بایرن رو تو لیگ قهرمانان میتونیم ببینیم. فراموش نکنیم اونها هم با برگشتن گوندوگان و هوملس و اشملزر و سوبوتیچ و مصدومان دیگه شون خیلی قوی میشن. یادتونه اول فصل قبل اینکه مصدوم بدن چقد قوی بودن. الان هم بیشتر تمرکز اونا رو لیگ قهرمانانه چون لیگ رو خودشون هم میدونن که بایرن میگیره و یه نیم نگاهی هم به جام حذفی دارن. به نظر من دورتموند به غیر از بایرن توانایی پیروزی بر هر تیمی رو داره. تازه شنیدم اونا شاید زلاتان رو هم واسه فصل بعد به خدمت بگیرن

محمدامین دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 10:36

بوندسلیگا که سهله.بایرن به امید خدا اروپا رو تسخیر میکنه.

آنتی بارسا دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 11:44

یه چیزی بر خودش می گه

Meysam دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 13:07

جواب ابلهان خاموشی ست !

hani bayerni دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 13:55

بینیم بابا!!
روانی خوددرگیر خیانت کار!!
بایرنیا هم از تو متنفرن چه تفاهمی!!!

█►монάм∂d◄█ دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 14:23

چیه متس کونت سوخته که گوتزه و لواندوفسکی آمدن بایرن بزارخیالتو راحت اولا دورتموند در حد و اندازه های بایرن نی که زر میزنی دوما هروقت بایرن دچاربهران شد ورورکن سوما توی خایه مال درباره تیم خودت حرف بزن تو اگه آلمانی باشی مثل شواینی،لام و نویر دربوندسلیگا میموندی نکه حرف ازبارسا بزنی و اینو بدون درباره بایرن درست بحرف که درحد ذخیره هاش هم نیستی ب)چه (افتاد)

ahmad سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 00:27

زکی اینم ادم شده واسه ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد