وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعاتی در خصوص علاقه هامبورگ به فن بویتن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد باشگاه هامبورگ برای تقویت کادر خود، قصد به خدمت گرفتن مجدد بازیکنان سابق خود را داشته باشد.


به گزارش Sportbild، الیور کرویتسر مدیر ورزشی باشگاه هامبورگ در گفتگویی علاقه باشگاه خود را به جذب دو بازیکن سابق این باشگاه، اولیچ و فن بویتن اعلام کرده است.

ایویکا اولیچ مهاجم فعلی باشگاه ولفسبورگ و سابق بایرن مونیخ، بین سال های 2007 تا 2009 در باشگاه هامبورگ بازی کرده و در 78 بازی 29 گل برای هامبورگ به ثمر رسانده است و هواداران این باشگاه خاطرات خوشی با این مهاجم کروات دارند.

کرویتسر در خصوص اولیچ گفت:"اولیچ بازیکنی جذاب برای باشگاه هامبورگ است و گذشته خوبی در هامبورگ داشته است و طرفداران احترام خاصی برای او قائل هستند. البته بازیکنان جوان ما نیز می توانند از بازیکنانی نظیر او و فن بویتن چیزهای فراوانی بیاموزند." قرارداد این بازیکن 34 ساله تابستان 2014 با ولفسبورگ به پایان می رسد.

دانیل فن بویتن دیگر بازیکن مورد علاقه هامبورگ نیز در سال 2006 با قراردادی به مبلغ 10 میلیون یورو هامبورگ را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرده است. او نیز دوران موفقی در هامبورگ داشته است. قرارداد او با بایرن مونیخ نیز در تابستان 2014 به پایان می رسد ولی هنوز مشخص نیست که سران مونیخ پیشنهادی برای تمدید قرارداد این مدافع بلژیکی 35 ساله به مدت یک سال دیگر داشته باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 21:59

فن بویتن و پیزارو که آخر فصل صددرصد رفتنی هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد