وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: نشان می دهیم بایرن هم شکست می خورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، معتقد است که تیمش می تواند در دیدار پیش رو، بایرن مونیخ را شکست بدهد؛ هرچند تایید کرد که کار بسیار دشواری در پیش دارند.

بایرنی ها در حال حاضر با 4 امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

البته دورتموند در سه سال اخیر در بوندس لیگا مقابل بایرن شکست نخورده و کلوپ تایید کرد که برای ادامه این روند، باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.

او به خبرنگاران گفت:" ما با سبکی بازی می کنیم که می تواند برای آنها دردسرساز شود اما تنها در صورتی که به طور 100 درصد آن را به اجرا بگذاریم.

شکست دادن بایرن اصلا کار ساده ای نیست. آنها این روزها همه را شکست می دهند و همه می گویند که آنها سخت تلاش کردند که بازی ای که یک گل عقب بودند را بردند اما در واقع آنها حتی در روزی که در بهترین فرم شان نیستند هم به پیروزی می رسند و این خبر بدی است زیرا آنها وقتی در فرم ایده آل باشند، در هر شرایط به پیروزی می رسند.

چگونه می توان با آن مواجه شد؟ ما مطمئنا فکر نمی کنیم که جواب این سوال را داریم و هیچ کس دیگر هم نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد اما دورتموند می تواند به دنیا نشان بدهد که بایرن هم شکست می خورد. البته هر بار که مقابل چنین تیمی قرار می گیرید، یک کار بسیار دشوار در پیش دارید."

دورتموند مصدومان زیادی دارد و نمی تواند در این دیدار از هوملس، مارسل اشملزر، نون سوتیچ، لوکاش پیشچک و ایلکای گوندوگان استفاده کند.

بحران خط دفاعی دورتموند باعث شد تا آنها مانوئل فردریش را به خدمت بگیرند و کلوپ تاکید کرد که برای دیدار مقابل بایرن باید در خط دفاعی مستحکم ظاهر شوند.

" این روزها اگر همه جنبه های بازی را، در زمانی که حریف صاحب توپ است، در نظر نگیرید، نمی توانید به پیروزی برسید.

بایرن مونیخ این کار را نمی کند و می توانید روی زندگی تان شرط ببیندید که گواردیولا هیچ جنبه ای را فراموش نمی کند. توانایی پرسینگ بارسا فوق العاده بود. بازی هایی بود که پویول اصلا صاحب توپ نمی شد. بازیکنان مقابل او همه توپ ها را دفع می کردند. آنها یک تیم پر از هافبک هجومی داشتند.  

بی معنی است که بگوییم بایرن هم این کار را انجام می دهد؛ آنها شبیه به ما هستند. قبلا می گفتند که مهاجمان شما را در مسابقات به پیروزی می رسانند و مدافعان کمک می کنند تا جام ببرید. نمی توانید گل های زیادی دریافت کنید. این تنها برای بردن بازی نیست، بلکه گل خوردن روی اعتماد به نفس شما هم تاثیر می گذارد. گل خوردن مثل لگدی است که به پای تان می خورد. دیگر نمی توانید برای مدتی به خوبی راه بروید و برای مدتی می لنگید."

نظرات 5 + ارسال نظر
بایرنی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:16

راستی شبکه سه بازی رو پخش می کنه؟

r7 جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:57

خداییش کلوپو خیلی قبول دارم و بعد از پپ کلوپ رو بهترین مربی جهان میدونم

زهرا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 13:25

mj1989 جمعه 1 آذر 1392 ساعت 13:48

دوستان همه تلفن بزنید به این شبکه 3 پست فطرت تا بازی رو پخش کنه

mary جمعه 1 آذر 1392 ساعت 14:43

یکی انگار توهم زده و کمی پسر ... شده.
آقا یورگن ، در مورد بایرن داری نظر میدی نه تیم سر کوچه.
پس سعی کن منطقی باشی و گرنه من هم غیر منطقی نظر میدم و میگم که بایرن 10 تا گل به شما دورتموندی ها میزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد