وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کمپانی آئودی؛ رئال مادرید به جای بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کمپانی عظیم آئودی آلمان تصمیم دارد به عنوان شریک و اسپانسر اصلی باشگاه رئال مادرید اسپانیا معرفی گردد. در اینصورت باشگاه بایرن مونیخ آلمان جای خود را به باشگاه رئال مادرید اسپانیا خواهد داد. البته باشگاه بایرن مونیخ همچنان این کمپانی اتومبیل سازی را به عنوان یکی از اسپانسرهایش حفظ خواهد نمود.

روبرت استادلر رئیس هیئت مدیره کمپانی آئودی آلمان در این زمینه به شبکه dw آلمان می گوید : "ما صحبت های خوبی با باشگاه رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه اسپانیایی داشته ایم. ما دوست داریم به عنوان شریک و اسپانسر اصلی این باشگاه در جهان مطرح شویم. البته ما باید با شرکت هواپیمایی امارات در این زمینه نیز رقابت سختی داشته باشیم ."

استادلر می افزاید :"اگر ما در این کار موفق شویم پرز به ما قول داده نام ورزشگاه اختصاصیشان را به "آئودی سنتیاگو برنابئو " تغییر دهد که این افتخار بزرگ برای این کمپانی عظیم آلمانی خواهد بود. البته هیچ چیز مشخص نشده و باید برای تحقق این پروژه صبر نماییم. در ضمن اضافه می کنم ما همچنان به عنوان یکی از اسپانسرهای مهم باشگاه بایرن مونیخ خواهیم بود. قرارداد ما با باشگاه باورایایی بلند مدت است"

کمپانی آئودی آلمان اگر موفق شود به عنوان اسپانسر باشگاه مادریدی برگزیده شود کماکان یکی از شرکای بایرن محسوب خواهد شد ولی دیگر اسپانسر نخست و اصلی این باشگاه به شمار نخواهد آمد و به رتبه دوم تنزل پیدا می نماید. آدیداس، شرکت t-mobile، شرکت زیمنس، t-bin و شرکت گاز پروم روسیه ممکن است جای آئودی را به عنوان شریک اصلی و اول باشگاه مونیخی تصاحب نمایند.

شرکت آئودی در صورت موفقیت در این پروژه می تواند جام آئودی کاپ را علاوه بر مونیخ در مادرید اسپانیا نیز برگزار نماید. براساس آخرین نظر سنجی انجام پذیرفته نیز بیشتر هواداران مادریدی غول اتومبیل سازی آلمانی را بهتر از شرکت هواپیمایی امارات می دانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ali43% دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 22:15

بایرن ب جز کمپانی آئودی 7 اسپانسر دیگه هم داره .البته آئودی برای ایالت باواریاست که ...........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد