وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: تا زمانی با بازیکنانم دوستم که تصمیمات مرا بپذیرند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به شاگردانش هشدار داد هیچ گونه مشاجره و اختلاف نظری را تاب نخواهد آورد و این موضوع تنها شانس دفاع از عنوان قهرمانی را در بوندسلیگا از آنها خواهد گرفت.


گواردیولا در گفتگو با مجله بایرن مونیخ گفت: «بر این باور هستم زمانی که بازیکنان آماده هستند عملکرد تیم بهتر نیز خواهد شد.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، او گفت: «اگر بازیکنان در این باشگاه بزرگ تصمیمات مرا بپذیرند می توانیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم. در غیر این صورت مشکلاتی پیدا خواهیم کرد. من بهترین دوست بازیکنانم خواهم بود زمانی که آنها به تصمیمات من احترام بگذارند. از کسانی که چنین کاری انجام دهند، حمایت خواهم کرد اما بازیکنانی که تصمیمات مرا نمی پذیرند در جناح مخالف قرار می گیرند.»

نظرات 19 + ارسال نظر
گواردیولا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:20

ایول اقتدار!
دمت گرم پپ سرکشارو ادم کن!

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:23

امیدوارم روبن دیگه اینکارهارو نکنه.
نباید انژی پپ رو در این جهت هدر بدین.
بزارین انژِ پپ در جهت شناخت تیم مقابل و پیاده کردن یه سیستم عالی در زمین مصرف بشه.
اینقد این پپ رو حرص دادن لاغرشده آخیییییییییییییی.
حاشیه ممنوع.

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:27

اون انرژی است.نمی دونم چرا اونطوری نوشتم.

F=ma دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:44

روبن فوق العاده است و من عاشقشم شماره 10 هستم
امیدوارم همه ی مشکلات حل بشه

jaber دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 16:34

از دست این روبن

bastian31 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 16:41

اخ جون چه میشه باستین ازت سرپیچی کنه اونوقت معلومه میشه که جای تو اینجاست یااشتایگر
حیف که باستین باشخصیته
باروبن مخالفم ولی پپ داره کاری میکنه که مانژو خودش بگه میخوام برم ،بعد دوبازی بازیش داده ودوباره بایرن برد وگلزنی کرد وچرا اصلا مولربازی میدی وچراتعویضش نمیکنی ،همین بلا را سرایبرا اورد که ایبرا بگه خودم میرم ،خیلی نامردی
دوباره نگید که حرف مفت میزنم حوصله ندارم

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 17:16

حوصله نداری چرا بحث بالا میاری.
معلومه که کسی حق نداره جلو مربی وایسه.
پس اینقد یه بازیکن رو برا ما شاخ نکن.
پپ نیومده که دعوا راه بندازه یا خودشو مطرح کنه یا جلوی بازیکنان وایسته، نمی خونی چی میگه، میگه جو تیم رو خراب نکنین ، تا تیم بتونه قهرمان بشه، یعنی موفقیت تیم براش مهمه.
پس هر کس یعنی هرکس ، فرق نمی کنه کی، هر کس بخواد جلو پپ وایسته یعنی جلو موفقیت بایرن وایساده ، پس بهتره که کولش رو بندازه پشتش و از تیم بره.

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 17:21

حالا چطور شده طرفدار ایبرای شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه مثل خودش فکر کردی در یه لیگ درجه 7 بازی کردن و به تیمهای درجه 7 اروپایی گل زدن هنر است و باید مورد تشویق قرار بگیرین

ماریو گومز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:11

mary جان بیکاریا. bastian 31 بذار هر چی دوس داره بگه. کسی اصلا نباید به نظر های bastian 31 و علیرضا اهمیت بده. بذار برا خودشون نظر بدن. این همه باهاشون کل کل کردین خسته نشدین ؟ زبون نمیفهمه دیگه چیکارش میشه کرد. بذار تا اخر عمرش از پپ بد بگه. ما نباید جوابشونو بدیم

گواردیولا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:42

باستین اطلاعاتتتو ببر بالا ماجرای پپ و ایبرا خیلی پیچیده تر از این حرفاست! من حتی شنیده بودم که مسی باعث خروج ایبرا شده حتی اینم شنیدم که گواردیولا هنگام خرید ایبرا تحت فشاربوده ماجرا خیلی پیچیده هستش نمیشه توضیح داد هم اومدنش و هم رفتنش! هردوشون مشک.ک بودن!

fff دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 19:25

من مطمئنم bastian31 موفقیت بایرن نمی خواد
حاضره بایرن با گواردیولا سقوط کنه
احتمالا طرفدار رئال مادرید هست
تا بایرن مونیخ

bastian31 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 20:08

امیرحسین شاهد زد کامنت fffراحذف کرد
نزدیک10خط فحش ناموسی بهم داد ولی من تاحالایک به توچه هم به کاربرای وبلاگ گفتمه ،نه
حالا به من میگه طرفداررئاله
من میتونم تک تک بازیهای مهم بایرن برات دقه به دقه شرح بدم به من میگی طرفداررئالی؟خیلی روشن فکری
گواردیولاخدا خیرت بده ،اینا این دوستمون عأشق پپ است ،توهم قبول داری که مسی باعث شدایبراازبارسا بره وایبرا حقش خوردندومسی ازدستورات پپ سرپیچی میکردولی اینا تعصبشون به پپ باورشون نمیشه
گواردیولا جوابم بده

fff دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 20:24

به خدا اگه به من فحش بدی
می دونم چه کارت کنم
جالبه ما طرفدار بایرن هستیم داریم به هم فحش می دیم
اگه طرفدار تیم های دیگه اینجا بودن چه کار می کردین

گواردیولا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 20:25

باستین دوست گرامی در این که پپ گواردیولا بهترین مربیه جهانه و مدرن ترین مربی هم هست که بحثی نداری؟
اما شرایط تو بارسلونا کاملا متفاوته به جرعت میتونم بگم تنها بازیکنی که از فرمان پپ سرپیچی کرد مسی بوده چون مدیریت باشگاه پشت مسی بود تا پپ!اگه اطلاعات داشته باشی میدونی مسی چند بار از فرمان پپ سرپیچی کرد پپ تو بارسلونا دستش باز نبود چون مدیریت تو کاراش دخالت میکرد زمانی که ایبرا وارد بارسلونا شد خیلی امار گلزنیش خوب بود حتی در مقطعی بهتر از مسی بود ولی ناگهان افت کرد خوب معلومه یه ماجرایی هست دیگه! نه پپ مربیه هستش که ستاره هاشو ول کنه تا افت کنند نه این که بهشون خیانت کنه!
من شنیدم مسی با یک پیامک کار ایبرا رو ساخته وتاریخ انقضا اونو به اتمام رسونده ! کلا بارسلونا خیلی تیم عجیبیه من مطمعنم که سیاسیون نفوذ خوبی تو این تیم دارن حالا بگذریم
پپ مقصر نبود چون از بالا بهش فشار میاوردن! ولی به ایبرا خیانت شد قبول دارم!
اما حالا این جا یعنی بایرن از این خبرا نیست و پپ داره راحت کار میکنه و مدیریت پشت پپ هستش تا یه بازیکن به افتخار بایرنی ها!

علیرضا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 20:28

مربی هم فقط یوپ. با شخصیتش تیمو جمع میکرد.نه با دو رو بازی ولی پپ از سر نامردی حتی به ماندروکیچ نمیگه نیازی بهت ندارم والکی بهش امید میده کم کم هم کاری باهاش میکنه که مثل گومز خودش بره .امروز روبن را تهدید میکنه فردا یکی دیگه و... اقا کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد ومرد کهن .یه توصیه بهت میکنم اگر در روابط با بازیکنا دچار مشکل شدی از استادت یوپ کمک بگیر خجالت نکش.یوپ سفارشتو میکنه که حرفتو گو بدن.اخه هنوز اول راهی

ماریو گومز دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 20:45

وقتی پپ تو بارسا بود خدایی ازش متنفر بودم ولی از وقتی اومد بایرن عاشقش شدم

ali43% دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 22:20

حرف گواردیولا منطقیه همه بازیکنا باید گوش بدن هرکسی وظیفش معلومه

فرهاد دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 22:20

درود بر پدر و مادری که گواردیولا رو به دنیا آوردند.

کان مقدس چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 13:09

اولا اگه بازیکنایی امثال باستین و لام که خودشونو بایرنی میدونن نباید باعث حاشیه بشن که ببینن باشگاه اونارو اخراج میکنه یا مربیو.دومن شک نکنید که باشگاه حق رو به مربی میده.حتی اگه طرفش باستین باشه.اگه غیر این بود باستین رو مربی میزاشت.
خسته شدم از افکار بچه گونه بعضیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد