وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دورتموند و بایرن، ممتازترین‌ تیم‌های ژرمن‌ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ با پایان مسابقات هفتگی بوندس‌لیگا، بورسیادورتموند و بایرن مونیخ، صاحب ممتاز‌ترین خطوط حمله و دفاع در میان ژرمن‌ها هستند.


شب گذشته پیکارهای هفته نهم رقابت‌های بوندس‌لیگا به پایان رسید. با انجام این مسابقات بورسیادورتموند و بایرن مونیخ، دو تیم نخست فصل گذشته این لیگ و اروپا، هم اکنون عنوان بهترین خطوط حمله و دفاع را در فصل جاری(2014-2013) در اختیار دارند.

 

*دورتموند، بهترین خط حمله

بورسیادورتموند که زیر نظر یورگن کلوپ، مربی جوان و نوگرای ژرمن‌ها اداره می‌شود و در سالیان گذشته فوتبال رو به جلوی چشم‌نوازی را ارائه کرده،‌ تا به اینجای فصل توانسته بیشترین تعداد گل زده را در کارنامه خود ثبت کند.

زردپوشان موفق شده‌اند 22مرتبه تور دروازه‌ حریفان را به لرزه درآورند. به همین خاطر میانگین گل زده 2.44 در هر بازی ثبت کرده‌اند.

در رده دوم بهترین‌های بازی تهاجمی، هوفن‌هایم قرار گرفته که یک گل زده کمتر از دورتموند دارد. بازیکنان  این تیم به خاطر 21 گل زده اکنون صاحب میانگین گل زده ممتاز 2.33 در هر بازی هستند.

اما رده سوم از آن بایرلورکوزن، یکی از سهمیه‌های آلمان در لیگ قهرمانان اروپا شده است. این تیم با 20 گل زده و بر جای گذاشتن میانگین گل زده 2.22 صاحب رده سوم است. البته در این جایگاه لورکوزنی‌ها شریکی همچون هامبورگ دارند. بندرنشینان شمال آلمان با وجودی که فصلی بحرانی را تاکنون پشت سر گذاشته اند، صاحب 20 گل زده و میانگین گل زده 2.22 در هر بازی هستند.

نکته جالب در این میان،‌حضور بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل در رده چهارم با 19 گل زده است. تیمی که امسال زیر نظر پپ گواردیولا، مربی اسبق بارسلونا صاحب میانگین گل زده 2.11 در هر بازی است.

 

*بایرن، درجه یک‌ترین خط دفاعی

بایرن اگر چه هنوز صاحب بهترین خط حمله لیگ نشده و امیدوار به اوج‌گیری در هفته‌های آینده است،‌ اما از نظر ساختار دفاعی، ممتازترین تیم لیگ تا به اینجا بوده است.

گواردیولا آنقدر اهمیت استحکام دفاعی را به مردان تمام حرفه‌ای‌اش گوشزد کرده که در 9 بازی، تنها 4 گل خورده در کارنامه دارند. از این بابت صاحب میانگین گل خورده 0.44 در هر بازی هستند.

دورتموندی‌ها که فوتبال هجومی‌شان، اکنون کاملا مطرح است، در زمینه کار دفاعی نیز عملکرد مثبتی دارند. آنها تنها 7 گل خورده داشته اند که از این نظر میانگین گل خورده 0.78 را ثبت کرده‌اند.

در رده سوم بهترین های دفاع، تیم‌های بایرلورکوزن و هرتابرلین حاضر هستند که 9 بار دروازه‌ شان به روی حریفان باز شده و میانگین گل خورده یک در هر بازی را دارند.

نظرات 5 + ارسال نظر
mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:19

اگه بایرن بهترین خط دفاع رو داره پ چرا ما اینقد بهشون گیر میدیم.
یعنی بایرن در دفاع مشکل نداره، این که خیلی خوبه.

گواردیولا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:22

گل نخوری گل میزنی چه بخوای چه نخوای ؟ به نظرم باید دفاع ما بهتر از این باشه!

jaber دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 16:33

هونجوری که میگن بهترین دفاع، حمله ست
بهترین حمله هم دفاع است.یک دفاع مستحکم و خوب فرصت رو برای حرکت سریع و گل زنی فراهم میکنه، یک حمله ی خوب منسجم هم فرصت دفاع رو از حریف میگیره...
چی گفتم!؟ کسی فهمید

bastian31 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:36

جانم
برای اطلاعت
خط دفاع بایرن فوق العاده است وباتیم های دیگه مقایسه نمیشه وجالب است با خود بایرن مقایسه میشه
بایرن پارسال تا نیم فصل7.8گل بیشتر نخورد
ضمنا من دورتمند دوس ندارم و خیلی خیلی دورتمند دوس دارم
البته فقط تو اروپا،پارسال چه حس غرور،اقتداری داشتیم وقتی فینال تمام المانی بود
پارسال مرحله گروهی بودبه دوست رئالیم گفتم که فینال تمام المانی ولی امسال دورتمندبایرن کارسختی دارند،نمیدونم چرا همچین حسی دارم

شوانی چابهار دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 21:44

فقط بوندسلیگا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد