وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره یازده؛ بهنام: یک مجسمه بزرگ طلایی از هیستفیلد و هاینکس

 

مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهمون افتخاری این هفته ی ما مدیر اصلی گروه بزرگ عاشقان فوتبال آلمان در شبکه ی اجتماعی فیس بوک، از زحمتکشان به جامعه ی طرفداری بایرن مونیخ و فوتبال آلمان.

* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید. 

 

مصاحبه شماره 11

به نام خدا



خودتو برامون معرفی کن

بهنام حاجی متولد 26 خرداد 1364 زاده شده و ساکن تهران لیسانس علوم آزمایشگاهی دانشگاه شهید بهشتی

 

از خودت و گروهی که خیلی وقته تو فیس بوک ساختی بگو؟

قبل از فینال بایرن و چلسی این گروه رو با اسم عاشقان بایرن مونیخ و فوتبال آلمان ساختم که بعدش زمان یورو 2012 نظرم تغییر کرد اسمش رو گذاشتم عاشقان فوتبال آلمان...

البته تفاوتی که این گروه با خیلی از گروههای دیگه داره اینه که آزادی بیشتری اینجا دارن بچه ها... از طبیعت و صنعت آلمان گرفته  تا بحثهای چالش برانگیزی مثل تاریخ آلمان و پیشوا هیتلر...!

که بعضا به درگیریهای شدیدی انجامیده!!
ولی من همچنان سر حرفم هستم!

 

تو فامیل های دور و نزدیکت طرفدار واقعی بایرن مثل خودت کیا رو داری؟

طرفدار واقعی مثل خودم هیچکس!!!

البته برادرم آلمانیه ولی مثل من تعصب نداره (راستش یه کمم حزب باده!!)

یه پسرعموی آلمانی هم دارم(که از علایق باشگاهیش اطلاعی ندارم)
فقط یه دوست دارم که دیوونه آلمان و بایرنه...
سعید صلح جو که عضو گروه هست ولی وقت فیسبوک اومدن نداره...

شدیدا هم عاشق تاریخ آلمان و شخص پیشوا هیتلره...

از بایرنی شدنت برامون بگو، چی شد که عاشق بایرن مونیخ شدی؟ چه احساسی داری؟

راستش از زمانی که یادم میاد من عاشق آلمان شدم...
بایرن هم به خاطر همه ستاره های دوست داشتنیی که عاشقشون بودم نظرمو از کودکی بیشتر از بقیه تیمها جلب کرد (البته شاید قرمز بودن پیرهنشم بی  تاثیر نبوده چون من دیوونه پرسپولیس هم بودم و هستم!!!!)

همین که حس میکنم تیمی رو دوست دارم که افراد فوتبال نشناس دوستش ندارن برام احساس قشنگیه...

 

وبلاگ ما چطوره؟ انتقادی پیشنهادی؟ مصاحبه های قبلی ما رو دنبال کردی؟

 

وبلاگتونو دوست دارم جدی میگم فضاشو دوست دارم باهاش راحتم...
در مقایسه با یه وبلاگ دیگه به نظر من خیلی بهتره...

قطعا به مرور بهترم میشه...
جدیدا دارم مصاحبه هاتونو میخونم...

 

سوال نفر قبلی از شما: اگه بگن بین تیاگو یا مارتینز یکی رو انتخاب کنی، کدومشو انتخاب میکنی؟

الآن چی باید بگم؟!!
به هر حال تعلق خاطر ما بایرنیها قاعدتا باید به مارتینز بیشتر باشه چون یه سال عملکرد خوبشو دیدیم...

ولی تیاگو هم خوبه به نظرم...
با توجه به سیستم بازی پر هافبک پپ فکر کنم بیاد به کارمون...

ولی در کل احساس میکنم واسه این سوال یه کم زوده!

 

بازیکن مورد علاقت کیه؟ بازیکن غیر بایرنی و آلمانی هم هست که دوست داشته باشی؟

بدون شک در حال حاضر "باستین شوانشتایگر"

غیر آلمانی هم با همه نفرتی که از منچستر دارم رایان گیگزو دوست دارم...

 

دیدگاه شما به جام جهانی چطورِ؟

امیدوارتر از همیشه...
واقعا...
ما که همیشه مدعی هستیم ولی اینبار واقعا متفاوتیم...

 

اگه مدیر تیم بودی، اولین کاری که میکردی چی بود؟

-سوال سختیه خب!!!
میدادم یه مجسمه بزرگ طلایی از هیستفیلد و هاینکس بزنن جلوی ساختمون باشگاه!!

 

وقتی اسم پپ گواردیولا میاد اولین چیزی که به ذهنت میرسه چیه؟

متاسفانه اسپانیا میاد تو ذهنم...
اصلا دوست ندارم این حالتو...
امیدوارم زودتر اصلاح شه این حسم...

 

یه جمله در مورد یوپ هاینکس؟

اسطوره مظلوم

دوستش دارم...

 

برای توصیف فصل گذشته چه جمله ای به کار می بری؟

شروع مسیری که همیشه آرزوشو داشتم...
تاکید میکنم این تازه اولشه...!

 

به یاد ماندنی ترین بازی عمرت کدوم بازی بودی؟

بازی 4سال پیش با منچستر تو انگلیس که 3-2 باختیم وصعود کردیم...
بعد از گل سوم منچستر که فردوسی پور گفت دیگه بایرن نمیتونه برگرده به بازی...!

قشنگ ترین احساسی که شما داشتی به نظرت چی بوده؟

همین احساسی که الآن دارم...

همین که همه دارن به حرف ما میرسن...
همین که حزب بادهای اسپانیا افتادن دنبال تیم که امیدوارم اینوری نیان!!!!

 

طرفدارای بایرن مونیخ از نظر شما؟

به اصالتشون احترام میذارم...

هواداری رو به معنای واقعی نشون میدن...
البته در مورد همه باشگاههای آلمانی این اعتقاد رو دارم...

 

از نظر شما قشنگ ترین گل تو تمامی فصل های پیش کدوم بوده؟حساس ترین گل؟ مهمترین گل؟

حساسترین از نطر من: گل البر به ریال مادرید 2001

مهمترین گل: گل دوم اولیچ به منچستر بازی رفت

قشنگترین رو خدایی نمیتونم انتخاب کنم...!

 

بنظرت امسال چه تیم هایی میتونن بایرن مونیخ رو متوقف کنن؟

قاعدتا هیچ تیمی!

اجازه بده لیگ شروع شه...
البته فکر کنم امسال دورتموند حریف قدرتمندیه...

با اینکه رقیب اصلیمونه ولی دوستش دارم و براش آرزوی موفقیت میکنم...

 

هافبک های بایرن رو یک بار از نظر علاقه ای که بهشون داری مرتب کن؛ یک بار از نظر بهتر و برتر بودن مرتب کن

از نظر علاقه: باستین، مولر، کروز، ریبری، روبن، مارتینز، گوستاوو، شکیری، تیاگو، تیموشوک

از نظر صلاحیت: باستین، مولر، کروز، ریبری، روبن، مارتینز، تیاگو، گوستاوو، شکیری، تیموشوک

بقیشونم فعلا خیلی مهم نیستن...
جوونن! انشالله در آینده در موردشون نظر میدم...!

 

برای این فصل که دیگه شروع شد، چه انتظار هایی داری؟

این فصل هیچ عذری موجه نیست...
باید 3گانه تکرار شه...

 

به نظرت بایرن تا چه حد موفقیت های فصل پیش رو تکرار میکنه؟

احساسم بهم میگه تکرار میشه...

 

محبوب ترین فوتبالیست عمرت کی بوده؟

کینگ اولی!
عاشقشم.

 

سوال شما از نفر بعدی؟

بپرسید از اینکه الان طرفدارای آلمان یهو داره زیاد میشه خوشحاله یا نگران؟

 

متنی، حرفی، چیزی داری برامون بگی؟

ممنونم که به من فرصت دادین...
جا داره از دوستان خوبم حمید ایلداری و محمدرضا اکبری تشکر کنم...
حمید واسه گروه خیلی زحمت میکشه...
طرفدار شش آتیشه شالکه هم هست...
در پایان هم شعار همیشگیمو به دوستای گلم میگم...

امیدوارم که همیشه آویزه گوششون باشه:

«ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن میگویند»

موفق باشید و برقرار...

یا علی.

نظرات 13 + ارسال نظر
bastian31 چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 18:18

منم مثل تو ازپپ اسپانیایی هیچ وقت خوشم نمیاد،ولی من به تنها غیر المانی که خوشم میاد رونالدینهو
خوشحالم که از مواضع المان دفاع میکنی،من که نمیزارم هیچ کس به فوسبال المان توهین کنه
ولی در ایران بیشتر رقابت طرفداری در کشورها بین المان و برزیل

Bavariaboy چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 20:12

مصاحبه جالبی بود ممنون ، من طرفدار متعصب آلمان و بایرنم اما از اسپانیا بدم نمیاد ، فقط جایی قاطی میکنم که مرجعی بخواد صلاحیت بازیکنای آلمانی رو نادیده بگیره و جاش اسپانیایی ها رو جایگزین کنه من بیشتر از انگلیسیا متنفرم برای همین سوپرجام امسال اروپا برام خیلی مهمه.
ضمناً آدرس فیس بوکی رو که صحبتش بود لطفاً بزارین بریم بازدید کنیم .

hasan_G Ö T Z E چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 20:21

عای بود
موفق و پاینده باشید

hasan_G Ö T Z E چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 20:23

عای=عالی

نمیدونم! چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 20:38

عالی بود این جمله ای که گفتی همین الان رو زندگیم تاژیر گذاشتجدی میگما!!
به هر حال مرسی

محسن اشتایگر چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 21:36

آخ گفتى وقتى منچسترو بردیم اندازه ى قهرمانى پارسال خوشحال شدم

bastian31 چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 21:56

من معتقدم حساسترین گل تاریخ بایرن گل روبن بود واقعا هیچ گلی بقدر این گل حساس نبود اگه میباختیم اونوقت میشدیم مثل هلندیها،ودیگه هیچ کس روش نمیشد بگه من طرفدار بایرنم
باهر کس غیر از این بگه مخالفم، المان به ایتالیاباخت با قرص به زور خوابم برد اگه بادورتمند میباختیم بخدا سکته میکردم بدون هیج دروغی این متن را نوشتم

سامان چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 23:07

همیشه تو هر جا که به المان ربط داشته باشه سر و کله حمید هستش.
البته من یکی خاک پای حمید هم هستم .
گروه عاشقان هم عشق من هستش . به تمام گروه های فوتبالی ارجعیت داره
بهنام هم که همیشه کارش درسته .
از مدیر وبلاگ هم واقعا ممنون

علیMARIO چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 23:08

عالی بود آفرین منم تو شبکه اجتماعی فیس نما یه پیچ دارم که واسه بایرن پست میزارم

Seabstian_Hamed چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 23:15 http://bayern.blogsky.com

bastian31 جان، داداشم ما قبولت داریم

علیMARIO چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 23:43

منو نمیگی از غصه رفتن گومز دارم دق میکنم باستین 31عشق دیگه کاریش نمیکرد باستین 31

SCHW31NST31GER پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 14:21

عالی بود
تو خیلی چیزا با هم مشترک بودیم
ازت ممنونم بهنام جان

Tarafdar پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 15:15

خیلی خوب بود.ایشالا همیشه برقرار و دلشاد باشید و اتفاق های خوبی تو لیگ انتظارمون رو بکشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد