وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره ده؛ مهدی: فقط شواین اشنایگر!

مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصاحبه ی این هفته با مهدی مخاطب دلنشین وبلاگ کانون ما از تهران، با سن طرفداری تقریبا کم ولی خوش بین و خوش فکر.

* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید. 

 

*قبل از خوندن این مصاحبه، بخاطر کوتاه تر بودن از مصاحبه های قبلی به خاطر گرفتاری های شب های قدر، عذر خواهی میکنم.



مصاحبه شماره 10

به نام خدا

 

خودتو معرفی کن تا آشنا شیم

سلام، مهدی هستم، 21 سالمه و در تهران زندگی میکنم...

 

از چه سالی طرفدار بایرن هستی؟

دقیقا یادم نمیاد ولی اگه اشتباه نکنم از 14، 15 سالگیم

 

حدودا از کی با وبلاگ ما آشنا شدی؟ چند وقت یکبار سر میزنی؟

فکر کنم دیگه یه سالی میشه، تا عمر دارم و اسم سه گانه ی 2013 بیاد، یاد وبلاگ خوب شما هم خود به خود میوفتم، هر لحظه که پشت سیستم باشم.

 

بازیکن مورد علاقه ی شما؟

شوان اشنایگر، کروس، نویر و ریبری

 

یکی از شش تا جام رو از دست دادیم، به نظرت بقیه فصل چی میشه؟

سوپر کاپ آلمان رو میگی؟

بله!

اون که زیاد جنبه ی مهم بودن و حساس بودن نداره، تازه اگه نویر تو دروازه بود که با اون وضع گل نمیخوردیم، بذار دورتموندی ها خوشحال باشن، کار بزرگی نکردن که!

 

فصل جدید به زودی شروع میشه، دوست داری چه اتفاقاتی رخ بده؟

دوست دارم قبل هرچیزی انتقاممون رو از چلسی تو سوپر کاپ بگیریم.

 

در مورد آئودی کاپ چیزی داری بگی؟

بایرن یک بار اول شده، یه بار هم دوم شده، اینبار هم خدا بخواد قهرمانیش برای ماست.

 

سوال نفر قبلی (احسان) از شما این بود که دوستداری اقای گل جام جهانی که بشه؟

از اونجایی که دو دوره قبلی آقای گل از ما بوده منم انتظار آقای گل شدن یکی از بازیکنانمون رو توی این دوره هم دارم، دوست دارم ماریو گوتزه آقای گل شه.

 

برنده ی توپ طلا کی میشه؟

فقط شواین اشنایگر!

شوان اشنایگر که مرد سال آلمان شد، اگه پارتی بازی نکن و مسی رو انتخاب نکن، شواین اشنایگر باید ببره

 

جام جهانی 2014 برزیل؟

ایران قهرمان شه، ماهم گناه داریم یه ستاره داشته باشیم بد نمیشه.

 

سوالی از من داری بپرسی؟

نه، ممنون؛ بیشتر دوست دارم جواب بدم.

 

برای پیش فصل امسال بهترین و بدترین بازی کدوما بود؟

بدترین: بارسلونا! باید یه هفت هشت ده تایی میخوردن، گواردیولا نذاشت...

بهترین: به نظرم بین این همه بازی تدارکاتی بهترین وجود نداشت.

 

ترکیب پیشنهادیت برای بایرن چیه؟

نویر، بوتنگ، بادشتوبر، لام، مارتینز، شواین اشنایگر، گوستاوو، روبن ، گوتزه، کروس، مولر، ریبری

 

وبلاگ خوبه؟ انتقادی پیشنهادی از کارای ما داری؟

کارتون حرف نداره، دیگه جایی برای انتقاد و پیشنهاد نمیزاره!

 

سوال شما از نفر بعدی؟

اگه بگن بین تیاگو یا مارتینز یکی رو انتخاب کنی، کدومشو انتخاب میکنی؟

 

متنی آماده کردی که بگی؟

نه فقط خواستم بگم، انشالله همگی سالم باشین و شهادت امام علی رو تسلیت میگم.

 

نظرت در مورد ست های لباس بایرن؟

اولیِ که خیلی قشنگ تر شده، دومیِ هم خوشحال شدم از رنگ نارنجی برگشتیم، سومیِ هم تنوع جالبی شد.

نظرات 9 + ارسال نظر
علیMARIO چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 11:36

عالی بود ولی من مطمئنم اگه لو گومز رو بازی بده گومز آقای گل جام جهانی میشه

احسان چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:15

ریبری تو ترکیب نبود مگه میشه؟

mj1989 چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:22

باریک مهدی.ریبری که تو ترکیبه.نفر آخر گفتتش

bastian31 چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:47

آقای گل جام جهانی بین میرو کلوزه،مارکو رویس

حسین چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 14:04

اقای گل جام جهانی 2014 فقط میرو جون

elrey چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 14:42

aghaye gol muller baw,ishala bazam mishe

Tarafdar چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 19:26

دقیقا.گواردیولا دوست نداشت تیم سابقش له بشه
چه جالب که تقریبا هیچ کدوم تیاگو رو تو ترکیب اصلیمون نمیذاریم اما اون جاش محفوظِ

نمیدونم! چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 19:53

عالی!مرسی

امید روبن چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:03

دمت گرم مهدى جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد