وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره پنج؛ فرشید: خیلی فرانک ریبری رو دوست دارم


مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یک چهار شنبۀ دیگر و یک مصاحبۀ دیگر؛ دوست خوبم هاینز مهمون این هفته صدلی داغ ماست. 
* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید.
پنجمین مصاحبه از نوع بایرنی و آلمانش به زبان فارسی از یک طرفدار ایرانی آلمانیِ دیگه.
* شاید متوجه شده باشید که از یکم تیر ماه دیگه ما برای مصاحبات ثبت نام نداریم.
* شما میتونین سوالات خود را از مهمون نا معلوم هفته ی بعد بپرسین؛ متن سوال خود را با استفاده از این لینک به من بفرستین، پیشاپیش از همکاریِ شما تشکر میکنم.



مصاحبه شماره پنج:

به نام خدا

خودتو برامون معرفی کن تا باهات آشنا شیم
فرشید هستم ملقب به هاینز. کارشناسی ارشد فیزیک دارم، مجرد، تهران زندگی می کنم(تنهام چون تنهایی رو دوست دارم)، متولد شهریور ماه.

دو خط دیگه هم از خودت بگو
آدم آروم و خونسرد و منطقی هستم، دوستای کمی دارم؛ عاشق ماکارونی، سیگار برگ، فلسفه، فیزیک، ریاضیات و موسیقی هستم.
شنا و دوچرخه سواری ورزشای مورد علاقه من هستن. فوتبال هم یه وقتی بازی می کردم، پستم دفاع بود یا دروازه بان.

به نظرت سخت ترین حریف تو لیگ قهرمانان اروپا کی بود؟
بدون شک دورتموند

وبلاگ ما چطوره؟ پیشنهاد انتقاد داری؟
وبلاگ خیلی خوبیه، خیلی براش زحمت می کشید، کاملا فعال و به روز هستید؛ از نقاط قوت وبلاگ قرار دادن زمان بازی های آلمان و بایرن(قبلی و بعدی) و همینطور شبکه های پخش کننده بازی ها هست و همینطور روز تولد بازیکنان و لینک دانلود گلها و ... هر روز به کیفیت وبلاگ افزوده میشه و این خیلی عالیه، مشخصه که مدیران وبلاگ عاشق کارشون هستند.
از نقاط ضعف وبلاگ هم شلوغ پلوغ بودنشه و اینکه خیلی سنگینه و با اینترنت زغالی ایران بالا نمیاد.

خاطره ی بایرنی تعریف میکنی؟
خب بهترین خاطره وقتی بود که بایرن با افنبرگ، سلطان الیورکان و دوستان قهرمان شد. با بچه های محل تا صبح تو پارک شادی و رقص و شوخی و خنده بود. من بخاطر بایرن و اونام همینطوری
بدترینش هم یکی سال 99 بود که به منچستر باختیم( اگه پدر و مادرم پای تلویزیون نبودن میزدم زیر گریه، خیلی خیلی حالم بد بود. هیچوقت چهره بهت زده ماتیوس کبیر بعد خوردن گل رو یادم نمیره). یکی هم پارسال که به چلسی باختیم. بیشتر از همه برای شواینی ناراحت بودم.

بهترین بازی این فصل کدوم بازی بود؟
بیشتر بازی های این فصل عالی بودن. گفتن یه بازی شاید بی انصافی به بقیه بازی ها باشه. ولی خب دوتا بازی حسابی دلم رو صفا داد: بازی بایرن-یونتوس و گل ثانیه 20 آلابا و بازی بایرن-چارسه لونا و گل به خودی پیکه. اوج قدرت بایرن افسانه ای.

چند خط در مورد هاینکس بگو
هاینکس مرد بزرگیه. با کلاس. با شخصیت. خوش فکر. یه آلمانی کلاسیک و دلنشین. فقط یه کم مواقع حساس سرخ میشه
رفتار و عملکردش کاملا حرفه ایه و احترام همه رو به همراه داره براش. بهترین ها رو براش آرزو دارم.

به نظرت بهترین کسی که امسال به تیم اضافه شد کی بود؟
به نظرم گوتزه بهترین گزینه ست.

یکم در مورد متس هوملز مدافع دورتمند بگو
به هوملس عشق می ورزم. یه آلمانی واقعی و باغیرت. بعضی وقتا اشتباهاتی داره ولی کلا فوق العاده ست. از پرستیژ و غرور آلمانی لبریزه. بازی حماسی هوملس با پرتغال در یورو گذشته یادم نمیره. امیدوارم با لباس آلمان جام رو بالای دستاش ببره.

به نظرت پپ گواردیولا با چه ترکیبی تو زمین میره؟
راستش نمی دونم. گواردیولا رو خوب نمی شناسم و نسبیت بهش حس خوبی هم ندارم. احتمالا بخاطرش چند تا بازیکن مطرح از اسپانیا و ایتالیا بیان به بایرن و آلمانی ها رو نیمکت نشین کنه. فقط امیدوارم اشتباه کنم و استعداد های آلمان رو هدر نده.

چند وقته که طرفدار بایرن مونیخ هستی؟   
درست یادم نیست. من اولش طرفدار کالسروهه بودم. بعد که ناپدید شد دیگه طرفدار بایرن شدم. البته مدتی هم همزمان با بایرن کایزرس لاترنی (اولاف مارشال) بودم.

بازیکن مورد علاقت؟
سوال سختیه. یه دل دارم شونصد تا دلبر!!! اشتایگر عزیزم با اون سینه ستبر، لام نجیب و زحمتکش و همیشه مطمئن. مولر سختکوش و  دوست داشتنی، خنده رو و فوق العاده باهوش، نویرجان...چی بگم از کجا بگم؟ J

بازیکن غیر بایرنی مورد علاقت؟
هوملس، شورله، اوزیل

چی شد که بایرنی شدی؟
به نظرم بایرن روح آلمانه. منطقه باواریا با اون همه رسم ها و جشن ها و لباس های سنتی زیبا نماد آلمانه. تیم بایرن هم تقریبا همه بازیکنا و مسئولین ورزشی تراز اول آلمان رو در خودش داره. سخت کوشی، نظم، کلاس، غلبه بر احساسات در برابر انجام وظیفه و... همه در تیم بایرن موج میزنه. بایرن یه تیکه درخشان از پازل آلمانه. به همین خاطر بایرنی هستم و خواهم ماند.

توپ طلا باید به کی برسه؟
به نظرم ریبری خیلی سزاوار توپ طلاست.

احساستت در مورد روبری؟
خیلی فرانک ریبری رو دوست دارم. پر نفس، جنگنده، کسی که بر سر تصاحب توپ کوتاه نمیاد. حضورش یعنی دردسر برای حریف. خارج از بازی هم شوخ و خیلی دوستانه هست. خوشحالم که بایرن چنین بازیکنی رو بدست آورده.

تعصب یعنی؟
از نظر من یعنی کاری که بهت محول شده رو  بخوبی انجام بدی و در انجام دادنش کوتاهی نکنی. به خودت سختی فراوان بدی تا همیشه بهترین باشی و درنتیجه قابل اطمینان.

سوالی داری از من بپرسی؟
بله: به نظر شما روی میرسه که ما ایرانی ها هم مثل آلمانی ها متحد و هم رای به سمت پیشرفت همه جانبه حرکت کنیم؟ یعنی طوری بشه که منافع و صلاح جمع رو به منافع شخصی ترجیح بدیم؟
شاید یه روز اینطوری که شما میگی بشه، امیدوارم...

بعد فینال لیگ قهرمانان اروپا چه حسی داشتی؟ چیکار می کردی؟
خب... خوشحال بودم از اینکه بایرن بزرگ بلاخره به چیزی که از سه چهار سال پیش حقش بود رسید. ولی راستش یه کوچولو برای تیم شایسته دورتموند هم ناراحت بودم.
بعد بازی داییم رو بغل کردم و من نشستم دوباره صحنه هایی از بازی که ضبط کرده بودم رو دیدم. البته بعد از اینکه کلی اس ام اس تبریک و تهدید و تکبیر و ... برای دوستان فرستادم.

شب فینال ها کجا بودی؟ چطوری بازی رو نگاه کردی؟
فینال لیگ قهرمانان خونه داییم بودم. از زد دی اف و شبکه سه همزمان می دیدیم. کلی به تاخیر شبکه سه می خندیدیم J
فینال حذفی هم که خونه خودم بودم و تنهایی دیدم بازی رو. آخرای بازی جونم رسیده بود به لبم. نزدیک بود مساوی کنیم.

حرفی داری برای خواننده های این مصاحبه بگی؟
چند مسئله هست که سالها باهاش درگیرم و تو وبلاگها و سایتهای زیادی دیدم این مسئله هارو. خوشحالم فرصتی دست داد که اونها رو با دوستان مطرح کنم:
اینکه کل کل کردن دوستانه بین هواداران بایرن و بقیه تیمها قشنگه ولی فحاشی و بی ادبی خیلی ناپسنده. یادمون باشه اگه سایر تیمها قدرتمند نبودن بایرن به این حد نمیرسید.
اینکه هوادار بایرن باشید ولی نقطه ضعف ها و عیب و ایرادها رو هم ببینید. این شرط منطقی بودن و آلمانی بودنه.



امیدوارم همیشه شاد باشید و روز به روز چرخ روزگار بیشتر و بیشتر به کام شما بچرخه. همینطور آرزو دارم جام 2014 رو روی دستان کاپیتان لام و یارانش ببینم. خیلی دوستتون دارم و روی ماه همتون رو می بوسم.
Aufwiedersehen (خداحافظ)

*پرسیدن سؤالات از مهمون بعدی فراموش نشه، با تشکر

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 14:25 http://bayern.blogsky.com

عالی بود.خسته نباشید

هاینز چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 15:42

ممنون از حامد گرامی و سایر مدیران وبلاگ که این فرصت رو به من دادن.
حامد جان یه تیکه ش رو از قلم انداختی ها!!!

هاینز چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 16:00

یه سوال برای نفر بعدی: ترکیب رویایی بایرن از قدیم تا حالا

نمیدونم! چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 16:23

عالی بود.
خیلی خوشم اومد
دست جفتتون درد نکنه

Tarafdar چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 17:47

خیلی خوب بود ممنون. اون موقع هاینز چه جوری شد طرف کالسروهه رفتی؟سن پائولی معقول تره باز
بعد یه چیز دیگه ذهنمو مشغول کرد اس ام اس تکبیر چه جوریه؟!!

Bavariaboy چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 19:52

برای هاینز عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت و .... ازدواج دارم تا از تنهایی در بیاد حیفه،
یکی نیست به خودم بگه!

منم برای شما دوست عزیزم آرزوی سلامتی و موفقیت و ... ازدواج دارم.
یکی نیست به خوده منم بگه!

هاینز شنبه 8 تیر 1392 ساعت 14:10

ممنون از دوستان که نظر گذاشتید. راستش بیشتر بخاطر توماس هسلر بود که رفتم طرف کالسروهه. الان فکر کنم باشگاه رو تعطیل کرده باشن
اس ام اس های من دسته بندی خاصی دارن. اونایی که ناشی از احساسات شدیده و معنی خاصی نداره تو رده تکبیری هاست.

ممنون از پسر باواریایی. امیدوارم هر چه زود تر یه دختر بلوند چش رنگی کک مکی با اخلاق خوب پیداش بشه و من باهاش آشنا بشم. شما دوستان هم به مراد دلتون برسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد