وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین خبر ها از وضعیت مانوئل نویر؛ هفته ای سرنوشت ساز در انتظار سنگربان شماره یک ژرمن ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خبر های خوبی از اردوی مانشافت به گوش می رسند؛ به نظر می رسد نویر کاملا آماده بازگشت شده است.  

مانوئل نویر در اوایل فصل و بعد از بازگشت از مصدومیتی طولانی مدت، دوباره مصدوم شد. او قرار بود تنها چهار ماه خانه نشین شود اما مصدومیت وی تا اواخر فصل ادامه داشت تا جایی که او حتی نتوانست یک بازی هم برای تیمش در فصلی گه گذشت انجام دهد. به هر حال یوگی لوو، کاپیتان تیمش را در لیست 27 نفره برای جام جهانی قرار داد و تاکید کرده که تنها در صورتی وی را با خود به روسیه خواهد برد که او کاملا آماده باشد.

یواخیم لوو طی آخرین مصاحبه اش اذعان داشته که نویر به عنوان نیمکت نشین به روسیه نخواهد رفت و در صورتی که دعوت شود، شماره یک تیمش خواهد بود. نویر تمریناتش را به خوبی و شاید فراتر از انتظار ادامه داده است و غیر از دکتر مولر، دکتر براون،پزشک سابق بایرن مونیخ را نیز به همراه خود به ارودی مانشافت برده است. طی آخرین عکس برداری ها از پای نویر، مشخص شده که پای وی به صورت کامل خوب شده است.

به نقل از بیلد، این هفته، هفته ای سرنوشت ساز برای سنگربان ژرمن ها خواهد بود. بازیکنان دعوت شده به اردو به دروازه بانی نویر طی دو بازی دوستانه در کمپ تمرینی تیم ملی آلمان امروز (دوشنبه) و چهار شنبه به مصاف تیم زیر 21 ساله های خودشان خواهند رفت تا میزان آمادگی نویر سنجیده شود. از طرفی بعد از آن هم تیم ملی آلمان در بازی ای دوستانه در اتریش به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت و نویر در آن بازی هم فیکس تیمش خواهد بود و در صورت آمادگی کامل وی، یواخیم لوو او را با خود به روسیه خواهد برد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
milad دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 22:57

نرسیدن نویر یعنی از شانس قهرمانی آلمان کم شدن و شانس تیم های دیگه رو بالا بردن ازجمله اسپانیا مافیا

babak سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 00:44

امیدوارم نویر همراه مانشافت بماند ، در بازی دوستانه مصدوم نداشته باشند،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد