وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن خال: پیشنهاد لورکوزن را رد کردم چون می خواهم به یک تیم بزرگ بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی هلندی پیشین بایرن مونیخ فاش کرده پیشنهاد بایر لورکوزن را رد کرده است. 

 

لوئیز فن خال که پس از برکناری از منچستریونایتد در تابستان سال ۲۰۱۶ در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد در مصاحبه با تلویزیون هلند عنوان کرده تنها در صورت دریافت پیشنهاد از یک تیم بزرگ به دنیای مربیگری باز می گردد.

فن خال به شبکه فاکس اسپورت هلند گفته:


از بایر لورکوزن که با توجه به بازیکنان جوان با استعدادی که دارد باشگاهی مناسب برای من بود پیشنهاد داشتم اما بلافاصله به آن ها پاسخ منفی دادم.  فکر نمی کنم دورتموند قابل مقایسه با بایرن مونیخ باشد بنابراین پیشنهاد آن ها را هم رد می کردم. مربی ها امروز زمان کافی ندارند بنابراین من نمی توانم آن مقدار تغییراتی که برای تبدیل کردن یک باشگاه کوچک به بزرگ لازم است را اعمال کنم. 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد