وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افشای واقعیتی جالب از پر مرته ساکر درباره روبرت انکه فقید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هشت سال پیش در چنین روزی روبرت انکه، گلر سابق تیم ملی آلمان خودکشی کرد.  

امروز سالگر خودکشی یکی از بهترین های فوتبال آلمان بود. روبرت انکه سال 2009 به طور غم انگیزی خود کشی کرد بعد ها مشخص شد دلیل اصلی خود کشی او افسردگی شدید بوده است افسردگی که بعد از زمان مرگ دخترش در سال 2006 گریبان گیر او شده بود.

پر مرته ساکر به مناسبت سالگرد این اتفاق تلخ در وبلاگ همسر فقید انکه داستان جالبی را امروز (جمعه) در معرض دید قرار داده است. او از زمانی می گوید که انکه فقید به هانوفر پیوسته بود و مرته ساکر نیز در آن جا بازی می کرد. او نوشت:

“من یک بازیکن جوان از آکادمی بودم. فقط 19 سال سن داشتم و قرار بود به تیم اصلی اضافه شوم هنگامی که روبرت در تابستان سال 2004 وارد اتاقی شد که من آن جا حضور داشتم گفت: "سلام". او از اسپانیا آمده بود و در بارسلونا بازی کرده بود. انکه آن زمان 27 سال سن داشت و از همان ابتدا احساسی خوبی به من داد.
 

“ من بعدا به تیم اصلی اضافه شدم او دروازه بان تیم بود و من مدافع او بودم. انکه به معنای واقعی پشت من ایستاده بود!
 

“ او من را تشویق می کرد و به من انگیزه داد که راهم را ادامه دهم و تسلیم نشوم. او همیشه به ویژگی های خوب من اشاره می کرد بعضی اوقات احساس می کردم که 19 ساله نیستم! او اجازه داد احساس کنم می توانم دفاع خوبی باشم. انکه به من اطمینان داشت او اعتقاد داشت اشتباهات من مهم نیستند و برایم تجربه می شوند در یک جمله او به من اعتماد داشت!
 

 مرته ساکر درباره زمانی که خبر مرگ انکه را شنید، نیز نوشت:

“خبر مرگ او برای من بسیار سخت بود. چگونه ممکن بود شخصی آن قدر دوست داشتنی مرده باشد. ظاهرا او بیمار بود افسردگی گرفته بود ولی برایم عذاب آور بود که چگونه من متوجه نشدم که او افسرده است؟ چرا او هرگز در این باره حرفی نزده بود؟ او دوست من بود، ما همیشه هر حرفی را با هم در میان می گذاشتیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد