وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: دورتموند می تواند بایرن مونیخ را آزار دهد؛ هدف بایرن مونیخ فتح سه جام است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان می گوید که وقتی بایرن مونیخ روی فرم باشد شکست دادن آن ها غیر ممکن است. 

 

اشتفان افنبرگ، هافبک و کاپیتان اسبق بایرن مونیخ انتظار دارد تا دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ نبردی جدی برای فتح بوندس لیگا داشته باشند. افنبرگ در مصاحبه با  SID در این باره گفت:

“فکر می کنم که دورتموند در این فصل توانایی آزار دادن بایرن مونیخ را دارد. مطمئنم که صد درصد این اتفاق می افتد. امسال لیگی نزدیک را شاهد خواهیم بود و تیم ها فاصله کمی با یکدیگر خواهند داشت. بازی لورکوزن و بایرن مونیخ؟ در بازی اول شرایط متفاوت است. به دلیل شرایط فعلی بایرن مونیخ، لورکوزن اکنون مزیتی خاص دارد چرا که وقتی بایرن مونیخ روی فرم باشد، شما نمی توانید برابر آن ها پیروز شوید. اگر لورکوزن خوش شانس باشد می تواند بایرن مونیخ را شکست دهد. در لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ در پنج سال اخیر تنها یک بار قهرمان شده است و این موضوعی است که مرا نگران می کند. بایرن مونیخ نتوانسته است تا فاصله اش را با رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید کاهش دهد. اما هدف همیشگی بایرن مونیخ این است که فاتح هر سه جام فصل شود. هامس و تولیسو؟ سطح آن ها پیشرفت می کند و آنچلوتی می تواند با استفاده از ان ها کارهای مهمی انجام دهد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد