وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: دورتموند شکارچی شماره یک است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع آلمانی سرخپوشان، دورتموند را رقیبی جدی بر سر راه بایرن برای قهرمانی می داند. 

 

متس هوملس بعد از جدایی از دورتموند و پیوستن به بایرن‌مونیخ، طرفداران زنبورها را از خود رنجاند ولی باور دارد که همه‌چیز فراموش خواهد شد و همچنین دورتموند نیز این فصل رقیب جدی سر راه قهرمانی بایرن‌مونیخ است.

به گزارش نشریه کیکر، هوملس که حرفه خود را از تیم بایرن‌مونیخ آغاز کرد به دورتموند پیوست و در آنجا به قهرمانی دست پیدا کرد. او فصل پیش به تیم سابق خود، بایرن‌مونیخ برگشت و نقش مهمی در پست دفاع بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان ایفا کرد. هوملس در مصاحبه با کیکر در مورد دیدار با تیم سابق خود، دورتموند، گفت:

“بازی خوشایندی برای ما خواهد بود. ما بی‌تفاوت با آنها بازی نمی‌کنیم و باید همیشه تلاش کنیم تا  عملکرد مناسبی (مقابل آن‌ها)  داشته باشیم.
 

مدافع 28 ساله آلمانی، راه فراموشی ناراحتی پیش‌آمده بین او و طرفداران دورتموند را فدا کردن منفعت شخصی در بازی با آنها می‌داند:

“اگر در ماه آگوست میلادی (در دیدار با دورتموند)، بی تفاوت  بازی کنم. همه‌چیز فراموش خواهد شد. که در این صورت باید جایگاه خودم را فدای آن کنم .
 

هوملس همچنین از تیم سابق خود تعریف کرد و باور دارد که آنها رقیب جدی برای قهرمانی لیگ در فصل جدید هستند. او در این مورد گفت:

“به‌طورقطع، دورتموند شکارچی شماره یک است. آن‌ها تیم با کیفیتی هستند و پیتر بوش را کسی نمی‌شناسد، بنابراین فرصت مناسبی برای قهرمانی دارند.
 

به گفته او، بایرن‌مونیخ نیز دست از کار نکشیده و برای اینکه بار دیگر قهرمان شود، شدت سختی تمرینات را بالاتر نیز برده است. هوملس در این زمینه گفت:

“تمرینات با شدت بیشتری نسبت به فصل پیش دنبال می‌شود. شدت آن به بیشترین حد خود رسیده است. آنچلوتی و تمام مربی‌های تیم (برای فصل جدید) هیجان‌زده‌اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد