وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر ماینتس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته سی ام بوندسلیگا با تساوی برابر تیم فوتبال ماینتس متوقف شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

دیدار سختی بود، ولی انتظار بیشتری داشتیم. در نیمه اول، استحکام همیشگی را نداشتیم. باید نتیجه بهتری می گرفتیم.  در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و توانستیم گل تساوی را بزنیم. مطمئنم برابر دورتموند در جام حذفی، بازی بهتری انجام خواهیم داد. مشکل آلابا جدی نیست. اما برای وضعیت او باید روز به روز پیش برویم و ببینیم که آیا می توانیم از او برای روز چهارشنبه استفاده کنیم یا خیر.

 

متس هوملس:

واضح است که داوری بازی با رئال، مشکل داشت. بعضی ها هنوز می گویند شایستگی رئال مادرید برای پیروزی بیشتر بود. ما نیز این را می دانیم. سه روز در حال سرزنش ویکتور کاسای نیستیم اما داریم از خودمان سوال می پرسیم. تجربیات بردهای بزرگ و شکست های تلخ را داشته ایم و می دانیم که این افت بعد از شکست، قابل پیش بینی بود.
    

توماس مولر:

خودمان را در بازی پیدا نکردیم و به ماینتس اجازه دادیم راحت گلزنی کند. باید در نیمه دوم جبران می کردیم. زحمت زیادی کشیدیم، ولی در این مواقع، به شانس هم نیاز دارید. در هر حال راضی نیستیم.
 

اسون اولرایش:

باید بتوانیم نمایش بهتری از خود ارائه دهیم. نباید اجازه دهیم چنین نتایجی تکرار شود. ماینتس عملکرد خوبی داشت و ما نتوانستیم راهکار مناسب را پیدا کنیم. با این حال، در نیمه دوم همانند بایرن بازی کردیم و به بازی تسلط داشتیم. باید اینجا پیروز شویم، چنین نتایجی ناامید کننده است. 

نظرات 5 + ارسال نظر
امین یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:20

به نظر من بایرن باید کم کم رو جووناش سرمایه گذاری کنه مثلا همین کومان تو نیم فصل دوم خیلی بهتر از کاستا بازی کرده شش سالم جوون تره و جای زیادی برای پیشرفت داره بایرن باید تغییر نسلو اغاز کنه

جواد . یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:50

کیکر گغته آنجلوتی اوزیل و سانچزو زیر نظر داره

ArR یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 17:18

اگه بازیکنای خوبی مثل مدریچ هم با قیمت های کم به بایرن بیان بد نیست
مثل همین آلونسو
البته باید جوان ها را هم گرفت
مثلا امباپه یا خیلی ها دیگه
در ضمن ای کاش اولرایش بمونه
و آخرین کلامم
این نسل بایرن خیلی قوی بود و شاید هیچوقت بایرن چنین نسلی رو نداشته باشه یا حداقل چندین سال بعد نمیتونه اینطوری باشه و ممکنه مثل بارسا که ۷ تا از ما خورد یا رئال در چند سال پیش زیاد قوی نبود بشه .حیف که ما مثل بارسا و رئال نتونستیم از نسل طلاییمون استفاده کنیم
البته منظورم با هاینکس نیست و این رو هم باید گفت آنجلوتی هم چنین قدرتی داشت ولی داوری نذاشت

جواد یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 21:49

کوتینیو هم خوبه

محمد دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 01:36

ویلیان بازیکن چلسی هم خوب گزینه ای است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد