وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر انگلیس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بامداد امروز در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان با تک گل لوکاس پودولسکی تیم ملی فوتبال انگلیس را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

 

یواخیم لوو:

بازیکنان ویژه سزاوار وداعی این چنینی هستند، این برای پودولسکی فوق العاده بود. ما در اندیشه تعویض او بودیم اما پودولسکی گفت می خواهد زمان بیشتری را بازی کند، سپس مشاهده کردیم که او به بازی رفت و خیلی هم خوب بازی کرد. او همیشه با تمام توان خود بازی می کرد چه زمانی که بازیکن ثابت بود و چه زمانی که بعنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد، روحیه او برای تیم ملی همیشه خوب بود. بازی خوبی بود.

 

لوکاس پودولسکی:

این مانند یک فیلم بزرگ بود، ما 1-0 برنده شدیم با تک گلی که من زدم. من پای چپی دارم که هدیه خداست و می توانم همیشه بر روی آن تکیه کنم. من به این 13 سال گذشته افتخار می کنم.

 

توماس مولر:
متن یک نمایشنامه را بهتر از این نمی شد نوشت. اگر من کارگردان می بودم این نمایشنامه را بسیار می پسندیدم، اما کسی من را باور نمی کرد. در حال حاضر بحث درباره لذت بردن همه از این بازی است. به صورت معمول استادیوم ۱۰ دقیقه پس از سوت پایان بازی خالی می شود اما تماشاگران ماندند و در جشن پولدی حضور داشتند. فوق العاده بود. پودولسکی شخصیتی ویژه دارد و فردی خاص است. در رقابت های بعدی جای او خالی خواهد بود.

 
گرت ساوت‌گیت (سرمربی تیم ملی انگلیس):

من از چیزی که یاد گرفتیم خیلی خوشحالم، موضوع عملکرد. چیزی که در این بازی در آن خوب نبودیم، ضربات آخر بود. باید پیروز میدان می‌بودیم. از عملکرد تیم خیلی خوشحالم، هر کس به صورت انفرادی عالی بود و از همه خوشحال کننده تر، سیستم تاکتیکی که در این بازی تست کردیم، دیگر بازیکنان عالی بودند. مناسب شرایطی است که در آن بازی می‌کردیم. ما باختن را دوست نداریم ولی در بازی هایی به این حساسی خیلی مهم است که چیزی یاد بگیریم، تلاش کنیم و فکر می‌کنم به این هدف رسیدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد