وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ ونویر آماده بازی هستند؛می خواهیم خاطره ای خوب برای لام وآلونسو بسازیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ روز شنبه در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت خواهد بود. 

 

بایرن مونیخ صدر نشین بوندس لیگا در حالی به مصاف فرانفکورت می رود که در بهترین شرایط قرار دارد و آن ها چند روز قبل جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان را هم کسب کردند. روز پنج شنبه ژابی آلونسو اعلام کرد که در پایان فصل همانند فیلیپ لام از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و آنچلوتی می گوید از شنیدن این خبر ناراحت شده است. کارلو آنچلوتی عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل فرانکفورت شرکت کرد و به سئولات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت تیم و بازیکنان:


مانوئل نویر فردا با تیم خواهد بود. بواتنگ در لیست بازیکنان حضور خواهد داشت اما در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت. خوان برنات مشکل جزئی دارد و نمی تواند مقابل فرانکفورت به میدان برود. به جز برنات مابقی بازیکنان از جمله نویر و بواتنگ برای بازی روز شنبه آماده هستند. برای بازی مقابل فرانکفورت تغییرات زیادی در ترکیب نسبت به بازی قبلی نخواهیم داشت چون فرصت کافی برای ریکاوری در اختیار داشته ایم.

ژروم بواتنگ مدافعی فوق العاده است اما من فقط می توانم ۱۱ بازیکن را انتخاب کنم. برای بازی روز شنبه می خواهم تغییراتی در چینش مدافعین میانی ایجاد کنم.

خداحافظی آلونسو:


ما بازیکن بزرگی را از دست خواهیم داد، یک بازیکن فوق العاده ای حرفه ای و شخصیتی والا، اما من در هر صورت به تصمیم او احترام می گذارم. ژابی تمامی ویژگی ها و کیفیت های لازم برای تبدیل شدن به یک مربی فوق العاده در آینده را دارد. من بسیار خوشحالم که شانس کار کردن با ژابی آلونسو را داشتم. ما هنوز ۳ ماه دیگر برای کار کردن با یکدیگر و تلاش برای برای کسب عناوین را در اختیار داریم. می خواهیم عناوین قهرمانی را برای لام و آلونسو کسب کنیم.

مولر:
با حضور مولر ما می توانیم مستقیم بازی کنیم. بازی کردن تیاگو در پست ۱۰ به ما اجازه کنترل جریان بازی و مالکیت بیشتر را می دهد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 21:01

فصل بعد دوتا اسطوره رو از دست میدیم.باید سریع جانشینشونو پیدا کنن.مخصوصا جانشین فیلیپ لام باید زود پیدا بشه.بازیکنی با توانایی همانند لام

رضا المانی جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 21:04

سلام و درود خدمت همه ی مونیخی های با تعصب من نمیخواستم نظر بدم تا اینکه نظرات مضحک و بچگانه این بارسایی ها رو دیدم در جواب این ابله هر چه بگیم باز هم با جاهیلت میره رو اعصاب ما فقط میخوام چند تا نکته رو گوش زد کنم تیمی که تو کل تاریخش فقط دو بار بایرن رو برده تیمی که بدترین شکست تاریخ نیمه نهایی چمبیونزلیگ رو بایرن در برابرش رقم زده تیمی که کل تاریخش یه دهه اخیره تیمی که وابسته به تک بازیکناس و با ناداوری و هزارتا داستان به سختی به یک چهارم میرسه میاد برای بایرن کبیر شاخ میشه؟ هه برو توبه کن بیچاره دعا کن که به بایرن نخورین که تاریخ تکرار میشه Mia San Mia زنده باد بایرن کبیر فاتح قلب ها بهترین تیم تاریخ

محمد شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 00:08

امیدوارم که درآخرسه جام راکاپیتان لام بالا ببره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد