وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر انتخاب نویر را به عنوان گلر سال تبریک گفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره منچستریونایتد انتخاب مانوئل نویر را به عنوان دروازه‌بان برتر جهان در سال ۲۰۱۶ را تبریک گفت. 

 

باستین شواین‌اشتایگر یک روز بعد از آنکه نویر از سوی فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان به عنوان گلر منتخب سال برگزیده شد، این انتخاب را تبریک گفت.

شواینی که تا مسابقات یورو 2016 در کشور فرانسه در تیم ملی آلمان حضور داشت و همبازی گلر بایرنی بود، از طریق صفحه خود در یک شبکه مجازی عنوان کرد: نویر، بهترین گلر جهان برای چهارمین سال پیاپی. به دوستم این انتخاب را تبریک می‌گویم.      

دروازه‌بان 30 ساله بایرن و تیم آلمان در انتخابات فدراسیون آمار و تاریخ بالاتر از جیان‌لوییجی بوفون رای آورد و برای چهارمین سال پیاپی به این افتخار مهم رسید.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 17:04

دوبار دیگه این افتخارو بگیره رکورد کاسیاس رو میزنه و خودش به تنهایی بهترین گلر تاریخ فوتبال میشه.این یعنی افتخاری دیگر برای بایرن

رضا المانی سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 20:27

شک ندارم دوبار و حتی بیشتر نویر بهترین دروازه بان میشه با انجلوتی نویر و بایرن بیشتر و بیشتر خواهند درخشید این نیم فصل که داره میاد بایرن واقعی رو خواهیم دید بنظرم دیگه تا اخر فصل هیچ باختی نمیدیم تو همه رقابت ها بعد باخت به دورتموند هفت برد پیاپی کسب کردیم و این روند متوقف نخواهد شد

MEHDI ZAHERI چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 10:38

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد